Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی آبی های شهر منچستر در مورد وضعیت تیمش صحبت کرده است.

طرفداری- در یکی از دیدار های حساس این هفته فوتبال اروپا، دو تیم وست هم و منچسترسیتی به مصاف هم می روند. سرمربی سیتیزن ها، پپ گواردیولا که تیمش وضعیت خوبی دارد، در مورد این بازی صحبت کرده است.

به نقل از اونینگ، گواردیولا در مورد مصدومان تیمش گفته است:

مندی حدود 10 تا 12 هفته دور از میادین خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برناردو سیلوا هم برای بازی با وست هم حضور ندارد اما من دقیق نمی دانم در وسط هفته قادر به انجام بازی خواهد بود یا خیر. گوندوعان مشکلی برای بازی کامل ندارد.

وی در مورد شایعه جدایی اش از سیتی نیز گفت:

من بار ها گفته ام که می خواهم قراردادم را تمدید کنم و اگر شرایط خوب پیش برود، می خواهم همینجا بمانم. هر کس خواسته ها و رویا هایی دارد، برخی به حقیقت تبدیل می شوند و برخی خیر. در آینده هر چیزی ممکن است رخ بدهد و شاید نظر من هم تغییر کرد اما الان بسیار به کارم متعهد هستم.

ما مدت زمان بیشتری با هم بوده ایم و چیز های بیشتری یاد گرفته ایم و بهتر شده ایم. شکست و نقص چیز طبیعی است. زمانی که فکر کنید در سطح خوبی هستید و کار تمام شده است، سقوط می کنید. اولین بازی بعد از تعطیلات ملی همیشه کمی اسرار آمیز است. نمی دانم چه رخ خواهد داد.

در حال حاضر تنها تمرکز من بر روی پیروزی در بازی بعدی است.اگر به قهرمانی فکر کنیم، یادمان می رود که باید چه کاری انجام دهیم. من علاقه ای به صحبت در این زمینه ندارم. برد و باخت همیشه وجود دارد و اکنون سخت ترین بازه فصل فرا رسیده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۴۴۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بادامکی: فشار مجازی استقلال بی سابقه بوده است

به گزارش "ورزش سه"، حسین بادامکی، معاون پرسپولیس در مورد تنش‌های اخیر میان استقلال و پرسپولیس و بیانیه‌هایی که علیه هم صادر کردند، در برنامه شبهای فوتبالی صحبت کرد. او در ابتدا گفت: این تنش‌ها طبیعی است و جزو جذابیت‌های فوتبال است. بیشتر تنش‌ها در مورد داوران است‌. من فکر نمی‌کنم مربی‌های ما چه در زمان آقای گل‌محمدی و چه الان که آقای اوسمار هستند حاشیه‌ای داشته باشند ولی متاسفانه صحبت‌هایی که از اول فصل تا الان شده، باعث این شده که پرسپولیس تحت تاثیر قرار بگیرد.

بادامکی ادامه داد: آنها راجع به تیم ما صحبت می‌کنند و ما همیشه جواب تیم حریف را می‌دهیم. هیچوقت ما شروع نکردیم. هواداران ما توقع دارند که باشگاه ساکت ننشیند. در این هفته ها از اعضای تیم خواستیم که تمرکزشان را روی بازی بگذارند و به مسائل دیگر توجه نکنند.

معاون پرسپولیس در مورد انتخاب داوران گفت: انتخاب‌های داوران برای بازی‌های این دو تیم حساسیت ایجاد می‌کند. وقتی یک داور برای بازی ما انتخاب می‌شود که هواداران رویش حساسیت دارند و اشتباه داشته، دوباره انتخاب می‌شود، شبهه برانگیز است و من فکر می‌کنم روی خود داور هم فشار می‌آید. من خواهشم این است در این ۶ هفته نهایت وسواس را به خرج بدهند که داوران هم ضربه نخورند.

او در این خصوص ادامه داد: من برای حریف احترام قائلم ولی در این فصل اینقدر که تیم حریف از نظر مجازی به داوران و سازمان لیگ و تیم ما فشار آورد، بی سابقه بوده. البته این هم برای آنها یک حُسن است چون تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید همه ابزارش را استفاده کند.

دیگر خبرها

  • بادامکی: فشار مجازی استقلال بی سابقه بوده است
  • رضاوند: بازی‌ها با VAR برگزار شود تا حق تیمی‌ خورده نشود
  • رقابت غول‌های انگلیسی بر سر جواهر باواریایی‌ها؛ لیورپول شیفته جمال موسیالا
  • نویدکیا: فولاد با ویسی با انضباط بازی می‌کند
  • صحبت درباره علاقه به استقلال؟ چیزی یادم نمی‌آید!
  • صحبت‌های فردوسی‌پور درباره جنگ قهرمانی استقلال و پرسپولیس و بیانیه‌نویسی‌ها
  • صحبت جالب آنچلوتی با پپ: نوبت ما بود ببریم
  • تغییر معادلات قهرمانی در پریمیر لیگ؛ ۱۰ ستاره برتر هفته سی و سوم لیگ انگلیس کدام بازیکنان بودند؟
  • بازگشت لبخند به صورت سرمربی پرسپولیس (عکس)
  • حلالی: سبک بازی استقلال را نمی‌پسندم/ پرسپولیس قهرمان می‌شود