Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت مؤسس اتحادیه جهانی تقریب مذاهب گفت: احزاب اسلامی باید در کنار مردم باشند و آنان را در کارهای‌شان در نظر گیرند، احزاب باید در جهت تحقق اهداف مقاومت و حمایت از مردم مظلوم فلسطین، یمن و بحرین عمل کنند ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۹ سیاسی سیاست ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم, حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت عصر امروز(جمعه، 2 آذر) در اجلاسیه "نقش احزاب در کاهش اختلافات مذهبی" با بیان اینکه در فرهنگ اسلامی، ایجاد تشکل، امری پذیرفته شده و محبوب است، گفت: حزب اسلامی معطوف به حبل‌الله است و با اتصال به آن پیش می‌روند، حزب در نگاه اسلامی با این هدف به‌وجود می‌آید که با پیوند توانمندی‌ها به مقاصد دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: یکی از واجبات همگانی اسلامی امر به معروف و نهی از منکر است که حزب در تفکر اسلامی، مقدمه انجام واجباتی مثل امر به معروف و نهی از منکر و جلوگیری از انحرافات است، احزاب اگر با رویکردهای دینی و اسلامی به‌وجود آیند می توانند مصداق تقوا و نیکوکاری باشند. 

اعلام آمادگی 500 خبرنگار برای پوشش افتتاحیه اجلاس وحدتروایت آیت‌الله اراکی از شکست دشمن در تحریم اجلاس وحدتآیت‌‌الله اراکی: اجلاس وحدت اسلامی آغازی بر پیروزی جبهه‌ یمن و فلسطین است

رئیس هیئت مؤسس اتحادیه جهانی تقریب مذاهب با بیان اینکه تقویت محبت و صمیمیت در میان افراد مشترک‌النظر یکی از ویژگی‌های شکل‌گیری احزاب است، اظهار داشت: بنیان‌گذاران احزاب باید به دنبال حاکمیت عدل و انصاف و در پی دستگیری از مظلوم باشند تا دیگر هیچ تشکلی حاکمیت اسلام را از بین نبرد. 

حجت‌الاسلام تقوی افزود: تعصبات خشک برخی به اسم اسلام سبب شده که کوشش‌شان در جهت از بین بردن برادری‌ها باشد، اما احزاب در چنین شرایطی باید به بیداری اسلامی کمک کنند و آگاهی و نه آگهی بدهند، احزاب اسلامی باید در کنار مردم باشند و آنان را در کارهای‌شان در نظر گیرند، احزاب باید در جهت تحقق اهداف مقاومت و حمایت از مردم مظلوم فلسطین، یمن و بحرین عمل کنند تا در برابر استکبار جهانی مقاومت کنیم. 

انتهای پیام/

R1381/P1360/S1,1412/CT11 واژه های کاربردی مرتبط جامعه روحانیت مبارز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جامعه روحانیت مبارز جامعه روحانیت مبارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۴۴۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین حمله مقاومت اسلامی عراق به اراضی اشغالی درکمتر از۲۴ساعت

به گزارش خبرگزاری مهر، مقاومت اسلامی عراق شامگاه دوشنبه اعلام کرد که حمله جدیدی را علیه رژیم صهیونیستی انجام داده است.

بر این اساس مقاومت اسلامی عراق پایگاه نظامی «یوهنتن» در سرزمین‌های اشغالی را با پهپاد هدف حمله قرار داد.

ساعاتی پیش نیز، مقاومت اسلامی عراق در بیانیه دیگری اعلام کرده بود که بندر نفتی «عسقلان» در سرزمین‌های اشغالی را هدف حمله موشکی قرار داده و از اصابت مستقیم به اهداف موردنظر خبر داده بود.

گفتنی است مقاومت اسلامی عراق در حمایت از ملت و مقاومت فلسطین و در واکنش به جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین در غزه، که با حمایت مستقیم آمریکا انجام می‌شود، بارها سرزمین‌های اشغالی و همچنین پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه را هدف حملات موشکی و پهپادی قرار داده است.

کد خبر 6098825

دیگر خبرها

  • احزاب آذربایجان‌ شرقی در دور دوم انتخابات از چه کسانی حمایت می‌کنند؟
  • حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی/ دانشجویان بین‌الملل دانشگاه‌های علوم پزشکی در دانشگاه ایران تجمع می‌کنند
  • دانشجویان بین الملل دانشگاه‌های علوم پزشکی تجمع می‌کنند
  • دانشجویان بین الملل دانشگاه های علوم پزشکی تجمع می کنند
  • حدادی: خیزش دانشجویان در حمایت از مردم فلسطین پیام سنگینی برای نظام سلطه دارد
  • دومین حمله مقاومت اسلامی عراق به اراضی اشغالی درکمتر از۲۴ساعت
  • هشدار کارشناسان درباره بحران مسکن در اروپا و خطر راست افراطی
  • حسینی: امروزه فریاد حمایت از غزه در غرب طنین‌انداز شده است
  • بیانیه وزارت علوم در حمایت از دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی
  • فیلم| ابتکار جالب شهروندان اسپانیایی در جهت حمایت و همبستگی با فلسطین و مردم غزه