Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی فنونی زاده، پیشکسوت فوتبال ایران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت تیم ملی فوتبال ایران بیان کرد: مردم و فوتبالدوستان، تیم ملی را به دلیل اینکه نام ایران را یدک می‌کشد، دوست دارند، اما کارشناسان از نحوه بازی تیم ملی راضی نیستند و شاید هواداران نتیجه را بخواهند، اما نحوه بازی تیم ملی راضی کننده نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کی روش ۶ سال در فوتبال ایران حضور دارد، اما هیچ دستاوردی برای فوتبال ایران نداشت و اگر من، درخشان، پنجعلی و یا پیشکسوتان استقلال مربی تیم ملی باشیم، مطمئن باشید به جام جهانی صعود می‌کنیم.

او افزود: در زمان قدیم، ۱۰ تیم در یک کشور متمرکز با یکدیگر مسابقه می‌دادند و از گروه یک تیم صعود می‌کرد، اما اکنون سهمیه آسیا برای صعود به جام جهانی ۴ و نیم سهمیه است. سبک بازی تیم ملی را نمی‌پسندم، اما برای این تیم در راه جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ آرزوی موفقیت می‌کنم.

فنونی زاده ادامه داد: من یک ایرانی هستم و امیدوارم تیم ملی در جام ملت‌ها موفق شود، اما پس از آن کی روش از ایران برود. سبک بازی این مربی تدافعی است و به همین دلیل من این سبک را دوست ندارم. در دهه ۶۰ و زمانیکه در تیم ملی بازی می‌کردیم، زمانیکه ۲ بر صفر عقب بودیم، ۳ گل می‌زدیم و هواداران و فوتبالدوستان از بازی لذت می‌بردند، اما اکنون تیم ملی یک گل می‌زند و به دفاع کردن می‌پردازد تا نتیجه بگیرد. سبک بازی تیم ملی مقابل آرژانتین و ونزوئلا یکی است.

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد بازی‌های دوستانه تیم ملی گفت: بازی‌های تدارکاتی تیم ملی را هم که خودتان مشاهده می‌کنید. به خاطر اینکه تیم ملی در رنکینگ فیفا و روی کاغذ بالا بیاید، این دیدار‌ها را برگزار می‌کنند، اما ژاپن، کره جنوبی و استرالیا که رده بندی پایین تری دارند، خیلی راحت‌تر و بهتر بازی می‌کنند.

وی در پایان اظهار کرد: بازیکنان خوبی در تیم ملی فوتبال داریم، اما اگر یک مربی ایرانی سرمربی تیم بود، نیمی از این بازیکنان را دعوت نمی‌کرد و من یک سوالی از شما دارم که چرا نباید کمال کامیابی نیا و علی علیپور در تیم ملی باشند. نمی‌گویم امید ابراهیمی بازیکن بدی است، اما او هم ۳۱-۳۲ سالش است، چرا نباید جا را برای بازیکنان دیگر باز کرد؟ تیم ملی را دوست دارم و امیدوارم نتیجه بگیرد.

بیشتر بخوانید:کارلوس کی‌روش با من سر جنگ دارد/ او می‌داند در ایران حرفش دیگر خریدار ندارد پروین: کی روش باید برای بازی پرسپولیس به استادیوم می آمد/ وزیر باید برانکو و کارلوس را آشتی دهد

انتهای پیام/

اظهارات پیشکسوت فوتبال پرسپولیس درباره تیم ملی فوتبال ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۴۴۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع خوب نوشاد عالمیان در مسابقات عربستان

به گزارش قدس آنلاین، مسابقات تنیس روی میز بین المللی عربستان آغاز شد و نماینده ایران در دور نخست به پیروزی رسید.

 نوشاد عالمیان در سه گیم متوالی موفق به شکست بازیکن بلژیک شد.

امیرحسین هدایی دیگر نماینده ایران فردا (پنجشنبه) به رقابت می‌پردازد.

نوشاد عالمیان و امیرحسین هدایی با توجه به رنکینگ جهانی به این مسابقات دعوت شدند و نیما عالمیان هم در لیست انتظار بود اما در نهایت نتوانست در این مسابقات شرکت کند.

نوشاد عالمیان به دنبال ارتقای رنکینگ جهانی خود است.

دیگر خبرها

  • فنونی زاده: بازی پرسپولیس و سپاهان تحت الشعاع قضاوت داور بود
  • پرطرفدارترین تیم فوتبال ایران با روایت صفحات مجازی
  • برد شیرین عالمیان مقابل حریف عنوان‌دار اروپایی
  • یادداشت: پیغامی برای هاشم بیگ‌زاده!
  • یک پله سقوط مقصودلو و طباطبایی در رنکینگ جهانی شطرنج
  • آتش‌بازی هواداران پرسپولیس در شروع نیمه‌دوم مصاف با سپاهان +فیلم
  • شروع خوب نوشاد عالمیان در مسابقات عربستان
  • آبی پوشان پایتخت به دنبال تثبیت صدرنشینی در تبریز/ نبرد اوسمار و مورایس در ال کلاسیکوی ایران
  • تهدید عجیب سرمربی استقلال خوزستان؛ فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!