Web Analytics Made Easy - Statcounter

نرخ بیکاری در کاشان کمتر از میانگین کشوری
امام جمعه موقت کاشان در خطبه های نماز جمعه در مصلی بقیه اله الاعظم(عج)، نرخ بیکاری را در شهرستان کاشان کمتر از میانگین کشوری کمتر بیان کرد و گفت: با وجود همه تحریم ها و تهدید ها صنعت فرش این شهرستان اگرچه با شیفت های کاری کمتر اما همچنان توانسته رتبه سوم خود را در جهان حفظ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام علی احتشام همچنین مردم را سرمایه ای بزرگ برای مسئولان نظام دانست و افزود: مردم ایران در تمام صحنه ها حماسه آفریدند و امروز هم برای مقابله با جبهه اقتصادی از نیروهای پرتوان بسیج غافل نشویم.

 

امام جمعه مشهد اردهال در خطبه های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت هفته وحدت ،دشمن را در تلاش برای ایجاد اختلاف بین اقوام و مذاهب و کشورها باهدف جلوگیری از پیشرفت اسلام دانست و گفت: تنها راه نجات بشر و استیلای جهان اسلام بر کفر،حرکت در مسیر اسلام ناب محمدی و پیروی از سیره علمی و عملی پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است.
حجت الاسلام مهدی سلیمانی ، تجربه ناموفق اتکا به بیگانگان در موضوع برجام را یادآور شد و گفت: آنچه از بی اعتمادی به آمریکائیان در موضوع برجام در اذهان بود و اثبات شد، اکنون در اعمال و رفتار اروپائیان دیده می شود و بی اعتمادی از غرب را بیش از پیش جلوه گر کرده است.


معارفه امام جمعه ویلاشهر
حجت السلام عبدالرسول محمدی به عنوان امام جمعه شهر ویلاشهر معرفی شد.
حجت السلام صالحیان مسول دفترنمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان در آیین معارفه امام جمعه ویلاشهر درخطبه های نماز جمعه این شهر گفت: هفته وحدت و هفته بسیج فرصت مناسبی برای پاسداری از ارزش های انقلاب و نظام اسلامی است.
دراین آیین از خدمات حجت الاسلام حسین قائمی امام جمعه قبلی قدردانی شد.

 

 

 

 


 

امام جمعه شهر گز در جمع نمازگزاران با گرامیداشت هفته بسیج گفت: نیروی بسیج مردمی در عرصه ایثار وشهادت حافظ نظام اسلامی است.
حجت الاسلام سید حمید رضا هاشمی ازمسوولان خواست با دلسوزی ، وحدت وهمراهی با مردم در رفع مشکلات جامعه تلاش کنند.
خطیب جمعه شهر گز افزود: درمقابل حضور جدی و بصیرت و آگاهی مردم دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند.

 

 

خطیب نماز جمعه نیک آباد جرقویه سفلی در خطبه های نماز جمعه این شهر یکی از مطالبات به حق دانش آموزان منطقه ی محروم جرقویه را اعمال سهمیه ی منطقه ی 3 برای شرکت در آزمون سراسری بیان کرد و گفت: درحالیکه امکانات آموزشی منطقه ی جرقویه جز مناطق محروم و کمتر برخوردار کشور است.
حجت الاسلام سیدحسین طباطبایی گفت: در ارائه گزارش عملکرد شهردار و شورای شهر بخشی از پاسخ های مسئولان شهر درباره عملکردشان قانع کننده نبوده و مسئولان برای خدمت به مردم تلاش مضاعف داشته باشند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خبرگزاری صدا و سیما اصفهان نماز جمعه هفته بسیج شهرستانها نمازگزاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۴۴۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور

 سیدمحمد آقامیری در حاشیه بازدید ازغرفه استان قم در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکس پو۲۰۲۴  با اشاره به اهمیت توجه به موضوع سرمایه گذاری درقم از مدیران استان خواست به این مساله اهتمام جدی داشته باشند.

استاندار قم افزود: جهش تولید فرمایش و دستوری است که از سوی رهبر فرزانه انقلاب برای ما صادر شده است و باید توجه داشته باشیم که زمینه را برای سرمایه‌گذاری مردم فراهم کنیم.

آقامیری تصریح کرد: علاوه بر مشارکت مردم؛ اشتغال‌زایی نکته مهمی است که در بحث سرمایه‌گذاری ایجاد می‌شود. هرچقدر نرخ سرمایه‌گذاری را در استان بیشتر کنیم؛ اشتغال اهم افزایش خواهد یافت. 

استاندار قم با بیان اینکه ما مسئولین دولت سیزدهم به عنوان خادمین مردم حامی سرمایه‌گذاران در استان خواهیم بود، تاکید کرد: مدیریت استان قم به دنبال تسهیل مسیر سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی برای افراد است و ما حامی این عزیزان خواهیم بود.

آقامیری در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه افزایش سرمایه‌گذاری باعث افزایش رفاه اجتماعی می‌شود، عنوان کرد: علاوه بر بحث اشتغال‌زایی زمانی‌که سرمایه‌گذاری افزایش پیدا کند درآمد سرانه هم رشد خواهد داشت و باعث افزایش رفاه مردم می‌شود.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود گفت: منابع بانکی کشور محدود است لذا در این راستا دولت سیزدهم به دنبال ساماندهی سرمایه‌ها و نقدینگی مردم است تا از این ظرفیت نهایت بهره را ببرد.

استاندار قم بیان کرد: سرمایه‌های سردرگم باعث افزایش نرخ تورم می‌شود در صورتی که بتوان این میزان نقدینگی را به سمت تولید سوق داد شاهد کاهش نرخ تورم و گشایش اقتصادی در کشور خواهیم بود.

آقامیری در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اهمیت زنجیره ارزش راهبردی در استان‌ها، بیان کرد: زنجیره ارزش راهبردی به این معناست که قیمت تمام شده یک محصول به کمترین میزان خود برسد و این موضوع افزایش صادرات و فروش را دربر خواهد داشت.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • نشست تبیینی ائمه جمعه و روحانیون شهرستان دماوند
  • بازدید امام جمعه شهر لکهنو هند از مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد (ع)
  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • رئیس جمهور هفته آینده به قم سفر می‌کند
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • رئیسی هفته آینده به قم سفر می‌کند
  • گردهمایی منطقه ای ائمه جمعه در بهمئی
  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند