Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@09:17:18 GMT

جزئیات فرآیند اضافه شدن کارت سوخت به کارت بانکی

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۴۴۸۳۷

جزئیات فرآیند اضافه شدن کارت سوخت به کارت بانکی

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات چند روز پیش اعلام کرد با استفاده از ظرفیت دولت الکترونیک، به جای اینکه مردم در صف بایستند تا در پلیس بعلاوه 10 ثبت‌نام کنند و بعد از یک هفته پستچی کارت سوخت صادر شده را بیاورد و هزینه‌ای را پرداخت کنند، با مراجعه به پورتال ملی پخش و پالایش و با فشردن سه گزینه، کارت بانکی به کارت سوخت متصل می‌شود و در هزینه 330 میلیارد تومانی صدور کارت سوخت صرفه‌جویی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ارتباطات ساعتی پیش با انتشار ویدئویی، جزئیات بیشتری از این طرح را اعلام کرد و اظهار داشت هنوز فرآیندهای بسیاری باقی مانده که با استفاده از دولت الکترونیکی می‌تواند به رفاه بیشتر مردم، افزایش شفافیت، کاهش هزینه‌های مردم و دولت بیانجامد که نیازمند همکاری و تعامل بیشتر سازمان‌ها و نهادهاست.

آذری جهرمی در اینستاگرام نوشت:

دولت الکترونیکی باعث صرفه‌جویی در پرداخت هزینه کارت سوخت برای مردم خواهد شد. همچنین صفهای طولانی انتظار از بین خواهند رفت و نیز بجای یک هفته زمان مورد نیاز برای ارسال کارت سوخت به منازل از طریق پست، تنها ساعاتی پس از ورود اطلاعات به سامانه، کارت بانکی شما به کارت سوخت تبدیل خواهد شد.
هنوز فرآیندهای بسیاری باقی مانده که با استفاده از دولت الکترونیکی می‌تواند به رفاه بیشتر مردم، افزایش شفافیت، کاهش هزینه‌های مردم و دولت بیانجامد که نیازمند همکاری و تعامل بیشتر سازمانها و نهادهاست.

در ادامه ویدئویی که وزیر ارتباطات در خصوص اضافه شدن کارت سوخت به کارت بانکی منتشر کرده را مشاهده می‌کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برترین ها جذاب ترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۴۴۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراقب کلاهبرداران اسکیمری باشید

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان اصفهان در خصوص افزایش کلاهبرداری به روش اسکیمر در روزهای پایانی سال به شهروندان هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سیدمصطفی مرتضوی اظهار کرد: با نزدیک شدن به ایام عید نوروز و افزایش خرید توسط شهروندان اصفهانی، فعالیت کلاهبرداران نیز افزایش یافته است.

وی افزود: برخی از کلاهبرداران در پوشش دست‌فروش ظاهر می‌شوند و با فریب شهروندان با عناوین مختلف مانند فروش ارزان‌قیمت با دستگاه اسکیمر نصب شده روی دستگاه کارت خوان، اطلاعات نوار مغناطیسی کارت را کپی و با اطلاعات به دست آورده از طریق یک کارت شبیه‌سازی شده اقدام به خالی کردن حساب می‌کنند.

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: هنگام خرید از فروشگاه‌های مختلف به‌ویژه دست‌فروشان، کارت و رمز بانکی خود را در اختیار فروشنده قرار ندهید و خود اقدام به کشیدن کارت و وارد کردن رمز کنید و به‌صورت دوره‌ای و متناوب، رمز بانکی خود را تغییر دهید.

مرتضوی ادامه داد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تراکنش مشکوک در هر ساعتی از شبانه‌روز از طریق تماس با پشتیبان بانک عامل یا استفاده از خودپرداز اقدام به مسدود کردن کارت بانکی خود کنند و در صورت مواجهه با موارد مشکوک، مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.gov.ir یا با شماره ۰۹۶۳۸۰ به مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا گزارش دهند.

کد خبر 737397

دیگر خبرها

  • طرح سرمایه‌گذاری اتباع خارج شامل استان های ممنوعه نیست
  • راز گرم نکردن دوباره چای چیست؟
  • مراقب کلاهبرداران اسکیمری باشید
  • راه حل کاهش صف های انتخاباتی و افزایش مشارکت | این دوره سقف هزینه های انتخاباتی اعلام نشد
  • اطلاعیه مهم دولت درباره کارت سوخت
  • اطلاعیه مهم دولت درباره کارت سوخت؛ جایگاه‌های عرضه سوخت با کارت آزاد تعیین شد
  • وزیر ارتباطات: پروژه فیبر نوری، آینده حوزه ارتباطات در کشور است/ آینده را فدای امروز نکردیم
  • دلایل افزایش هزینه‌های درمان از جیب بیماران | 2 برابر بیشتر از دنیا دارو مصرف می‌کنیم | تعرفه‌ها طی ۷ سال رشد مناسبی نداشتند 
  • سامانه کارت شتاب تحولی شگرف در قرض‌الحسنه‌ها
  • دسترسی ۲۰۵ خانوار از مناطق روستایی بروجرد به شبکه ملی اطلاعات