Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرسول عمادی رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزان پایه دوازدهم اظهار کرد: شورای عالی سازمان آموزش و پرورش برنامه امتحانی را اعلام کرد که همین برنامه‌ را مبنای برنامه‌ریزی امتحانات دی ماه قرار دادیم و بر این اساس برنامه امتحانی اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برای امتحانات خرداد ماه هم همین دروس را به عنوان دروس امتحان نهایی در نظر می‌گیریم و دانش‌آموزان بر همین مبنا می‌توانند برنامه‌ریزی کنند.

تصمیم شورای عالی آموزش و پرورش  را مبنای عمل قرار دادیم

رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش در پاسخ به سوالی  مبنی بر اینکه آیا این برنامه امتحانی بدون امضای رئیس جمهوری اعتبار دارد یا خیر گفت: امضای رئیس جمهور به معنای ابلاغ این برنامه است اما به دلیل آن که زمان کافی نداشتیم با شورای عالی آموزش و پرورش رایزنی کردیم و برنامه اعلام شده از سوی این شورا را مبنای عمل قرار دادیم.

عبادی درباره وضعیت برگزاری امتحانات نهایی پایه دهم و یازدهم گفت: برای امسال برای این پایه‌های تحصیلی امتحان نهایی برگزار نمی‌شود.

وی درباره وضعیت برگزاری امتحانات نهایی برای سال آینده بیان کرد: برای سال آینده هنوز  تصمیمی نگرفتیم و باید بررسی ‌های لازم را انجام دهیم اما فعلا نمی‌توانیم نظری درباره برگزاری امتحانات در خردد 98 را اعلام کنیم.

انتهای پیام /

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۴۴۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله حبیبی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با اشاره به در پیش بودن امتحانات نهایی بیان کرد: امتحانات نهایی امسال از اهمیت خاصی برخوردار است چرا که به طور مستقیم نقش مهمی را در آینده و سوابق تحصیلی دانش آموزان ایفا می‌کند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با اعلام اینکه ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در امتحانات نهایی امسال شرکت خواهند کرد، ادامه داد: امتحانات نهایی در یک هزار حوزه و ۴۰ منطقه آموزشی در استان برگزار خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه فضای مناسبی در بخش‌های مختلف حوزه‌های امتحان نهایی فراهم شده است، ادامه داد: برای ایجاد آمادگی در دانش آموزان امتحانات شبهه نهایی در روزهای گذشته برگزار شده تا مقدمه‌ای برای شروع امتحانات نهایی باشد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه سوالات امتحان نهایی سوالاتی مفهومی هستند و معیار اصلی امتحانات قطعاً کتاب درسی خواهد بود، عنوان کرد: نتایج امتحانات شبه نهایی را رصد و این نتایج را به دانش آموزان اعلام خواهیم کرد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: جامعه مدیون معلم است و بدون شک، معلم جایگاهی مقدس است و در همین راستا برنامه‌های هفته معلم امسال به صورت ویژه و متفاوت خواهد شد.

وی با عنوان اینکه معلمان برگزیده و نمونه استان خوزستان در ۱۲ اردیبهشت ماه به دیدار رهبر معظم انقلاب اعزام خواهند شد، افزود: دیدار با علما و نماینده رهبر انقلاب در خوزستان از دیگر برنامه‌های هفته معلم است.

حبیبی با اشاره به نواخته شدن زنگ سپاس معلم در مدارس سراسر استان خوزستان گفت: ۱۴ معلم نمونه خوزستانی در مراسمی استانی تقدیر خواهند شد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با اظهار اینکه ۱۰۳ هزار نوآموز در پایه اول ثبت‌نام خواهند کرد، افزود: ۵۹ پایگاه سنجش سلامت نوآموزان در حال انجام فرآیند سنجش سلامت هستند.

وی با عنوان اینکه سنجش سلامت در ۱۳ زمینه غربالگری انجام می‌گیرد، گفت: شرط ورود به پایه اول و ثبت نام کتب درسی سنجش سلامت دانش آموزان است که باید هرچه سریع‌تر انجام شود.

کد خبر 6087526

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور
  • ۱۴۰هزار دانش آموز در امتحانات نهایی خوزستان شرکت می‌کنند
  • ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان
  • تأکید بر آگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی
  • شرایط مناسب برای برگزاری امتحانات‌نهایی در مهاباد مهیا شود
  • جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان پیرانشهر
  • تمهیدات لازم جهت برگزاری کنکور در شهرستان دیلم اندیشیده شود