Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- حجت الاسلام پنجي گفت: نگاه حضرت امام از ايجاد بسيج نگاه آرماني صرف نبود بلکه نگاهي عمل گرايانه و مبتني بر تفکر و انديشه بسيجي بود.

حجت‌الاسلام والمسلمين محمد پنجي مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه امام صادق عليه السلام شهرستان آبيک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري آريا ضمن تبريک هفته وحدت و هفته بسيج اظهار داشت:  هفته بسيج ياد آور حماسه سازي ها و مجاهدت هاي مردان مردي است که خالصانه در راه دفاع از دين و ارزشهاي ديني و کيان نظام اسلامي تلاش مي کنند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي در ادامه افزود: ما افتخار مي کنيم که از نعمتي چون بسيج بهره مند هستيم و افتخار مي کنيم که بسيجي هستيم و اين افتخار را هم مديون حضرت امام (ره) هستيم که با آن نگاه بلند و عميق خود شجره طيبه بسيج را بوجود آوردند تا ما از اين نعمت بهره مند گرديم .
وي گفت: نگاه حضرت امام از ايجاد بسيج نگاه آرماني صرف نبود بلکه نگاهي عمل گرايانه و مبتني بر تفکر و انديشه بسيجي بود چرا که با اين انديشه بسيجي است که مي توان بر مشکلات فائق آمد و انقلاب را به هدف نهايي آن رساند.
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه آبيک افزود: امروز ما در جامعه اي زندگي مي کنيم که همگان مشکلات را از نزديک با تمام وجود لمس مي کنند ، ما زماني مي توانيم از اين مشکلات  عبور کنيم که  جامعه از تفکر بسيجي بهره مند باشد لذا اگر بخواهيم بسيج را معنا کنيم  بايد به اين نکته اشاره کنيم که بسيجي کسي است که در اوج مشکلات اقتصادي و فرهنگي و امنيتي و سياسي و ...   علاقه خود را به پيشرفت و حفظ و گسترش اقتدار نظام اسلامي و شأن و حيثيت ملت مسلمان را در عمل  نشان مي دهد. يعني بسيجي بودن معيار و ملاكي است كه بر اساس آن ميزان تعهد وي  به اصول و آرمان هاي انقلابي سنجيده مي شود.
حجت‌الاسلام والمسلمين پنجي اظهار داشت:  بسيجي کسي است که در مراحل فرايند تحقق اهداف انقلاب نقش موثري را ايفا مي کند ، آنچه که در بهمن 57 اتفاق افتاد شروع يک حرکت بود و تا رسيدن به مقصود و منتهي، راه زيادي در پيش است . گرچه ما بعد از شکل گيري انقلاب، نظام اسلامي را شکل داديم اما در تحقق دولت اسلامي و امت اسلامي و رسيدن به تمدن اسلامي مشکلاتي داريم که بسيجيان غيور و سلحشور  براي شکل گيري دولت اسلامي تلاش مي کنند و بر اين اساس و مبنا و بر اساس وظيفه ذاتي بسيج که صرفا يک نيروي نظامي نبوده به روشنگري و بصيرت دهي در مسائل سياسي و اجتماعي و  فرهنگي پرداخته  و حتي در زمينه اقتصاد در قالب اقتصاد مقاومتي  به تحقق دولت اسلامي کمک مي کند .
اين مسئول افزود: لذا کسي که در مسير تحقق اهداف انقلاب با  حرکتي بر مبناي فکر و انديشه در ميدان ها حضوري بر پايه ايمان دارد که دشمنان را بيمناک و دوستان را اميدوار مي کند بسيجي است .
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه آبيک تصريح کرد: امروز خروجي بسيج را از کارکردهاي آن مي توان بدست آورد ،کارکرد امنيتي بسيج يکي از نمونه هاي بارز آن است امنيت پايدار امروز ما مرهون جانفشاني بسيجيان سلحشور و قهرماني است که در طول 8 سال دفاع مقدس و بعد از آن در دوره هاي بحراني مثل 78 و فتنه 88  و التهابات  داخلي ديگر مثال اغتشاشات 1 سال گذشته  مجاهدانه به صحنه آمدند و براي برقراي امنيت تلاش کردند .
وي افزود:کارکرد اقتصادي بسيج را در قالب اقتصاد مقاومتي مي توان عنوان کرد که بسيج در زمينه پروژه هاي کسب و کار اقدامات قابل توجهي انجام داده و انجام مي دهد .
حجت الاسلام پنجي اظهار کرد: اردوهاي جهادي يکي ديگر از کارکردهاي بسيج است که با مشارکت ديگر نهادهاي انقلابي و با عنوان بسيج سازندگي ساخت خانه براي محرومين و ترميم و بازسازي آن و ... صورت مي پذيرد .
وي در پايان اظهار داشت: در عرصه فرهنگي نيز بسيج هميشه نقش موثري را ايفا کرده و با برگزاري جشن هاي خياباني در ايام شادي اهل بيت (ع) و با برگزاري هيئات مذهبي در ايام حزن و اندوه اهل بيت(ع) پيشگام‌ مبارزه در عرصه جنگ نرم بوده و با تجهيز به قدرت نرم در قبال دشمنان نقش ايفا کرده است .

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: هفته بسيج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۴۵۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجازی: باید برای هفته آخر راهکاری اندیشیده شود

به گزارش "ورزش سه"، استقلال فردا باید در دیداری حساس از هفته بیست و ششم به مصاف ذوب آهن برود. آتیلا حجازی سرپرست جدید آبی ها برای حضور در جلسه هماهنگی پیش از بازی، راهی ساختمان سازمان لیگ شده بود.

وی درخصوص حضورش در این جلسه گفت: امروز جلسه هماهنگی قبل از بازی استقلال - ذوب‌آهن بود. درخصوص دیدار فردا باید بگویم که تیم ما در شرایط آرمانی قرار دارد و فقط یک نکته باقی می‌ماند که خیلی دوست ندارم درباره‌اش صحبت کنم. دوست دارم هواداران فردا به‌عنوان بازوی توانمند، در استادیوم حضور یافته و کنارمان باشند. همانطور که آنها از ابتدای فصل در کنارمون بودند، به شدت به حضورشان نیازمندیم.

حجازی درباره بازی هفته پایانی استقلال برابر پیکان و اینکه آیا این دیدار با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد یا خیر، گفت: در این مورد صحبت خواهیم کرد و نباید پیش‌داوری کنیم. در حال صحبت کردن هستیم تا بهترین راهکار را انتخاب کنیم.

او در مورد اینکه وضعیت استقلال را در پنج هفته پایانی چگونه می بیند نیز پاسخ داد: شرایط حساسی است و تمام ارکان باشگاه، کادرفنی و بازیکنان به این موضوع واقف هستند. همه تلاش می کنند و امیدوارم که به نتیجه برسیم.

حجازی در پایان و درخصوص انتظارش از هواداران چیست، پاسخ داد: حمایت، حمایت و حمایت.

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اولویت مجلس آینده از نگاه لاهوتی
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • سرلشکرسلامی: رفع محرومیت تنها با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • حجت‌الاسلام رضایی: دانشجویان میدان‌دار عرصه انقلاب هستند
  • قاسمی: هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم +فیلم
  • حجازی: باید برای هفته آخر راهکاری اندیشیده شود