Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@14:07:35 GMT

تبدیل رود دره‌های غرب تهران به تفرجگاه

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۴۵۵۲۱

تبدیل رود دره‌های غرب تهران به تفرجگاه

رکنا: رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در بازدید میدانی از منطقه ۵، علاوه برارزیابی شاخص های زیست محیطی، برتبدیل رود دره‌های غرب تهران به تفرجگاه تاکید کرد.

زهرا صدر اعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران و آرش حسینی میلانی رئیس کمیته کارگروه محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران، در بازدید میدانی از مرکز بازیافت، بوستان جوانمردان، بوستان کوهسار، پیست موتورسواری و مخازن ذخیره آبی دوچناران، باغات کن و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. ، منابع طبیعی منطقه۵ پایتخت را از سرمایه و پتانسیل‌های ارزشمند تهران دانست و اظهار کرد: این منطقه می‌تواند قطب گردشگری شهر تهران شود.

وی افزود: شهردار منطقه درتعامل مناسبی که با مدیران منابع طبیعی برقرار کرده ، بستر مناسب این اقدام را رقم زده تا شهروندان بتوانند از زیبایی‌های منطقه حداکثر استفاده تفریحی و تفرجگاهی را ببرند و با پیاده سازی راهبردها و تعاملات موثر بین بخشی، شاهد توسعه فرهنگ زیست محیطی برای ساماندهی رود دره‌ها با کمک گروه‌های مردم نهاد باشیم.

میلانی رئیس کارگروه محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران نیز با اشاره به منابع طبیعی زیبای منطقه ۵ و ظرفیت تبدیل آن‌ها به تفرجگاه افزود : سعی بر آن است تا با کمک سمن‌ها و خیرین، با توجه به حفظ محیط زیست طبیعی این منطقه، رود دره‌های کن و فرحزاد، قطب گردشگری تهران شوند.

رجبعلی خسرو آبادی شهردار منطقه ۵ نیز افزود: رضایت شهروندان در اولویت است و با مشارکت عمومی در بخش های مختلف، برای رسیدن به فضای مطلوب خدمت به شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز دوستان شوهر صیغه ای به پریسا ! / مهدی فقط می خندید! قطع شدن دست راست ابوبکر بغدادی در دیالی! نیما ارکانی حامد جانشین انیشتین + بیوگرافی و عکس لباس های ناجور الهام در خیابان سرنوشتش را تغییر داد! بن سلمان برکنار می شود! / امریکا پشت او را خالی کرد! تجاوز پدر شیطان صفت به 3 دخترش / او از این ارتباط ها فیلم های غیراخلاقی ساخته بود + عکس اقدام هولناک با داماد 25 ساله در شب عروسی + عکس وقتی دختر عمویم مهسا رادیدم دلم لرزید / او با پسر دیگری ازدواج کرد ولی ... رقاصی زن جوان در ایستگاه اتوبوس سوژه شد + عکس ساقدوش 17 ساله عروس آبروی داماد سر شناس را برد ! / اعتراف رویا تجاوز پسر دانشجو به 40 دختر! / فقط 7 سال زندان! + عکس دختری تجاوز سهیل به پسر نوجوانی را از پنجره دید! خودکشی دختر 9 ساله تهرانی با دیدن فیلم هندی / در خاوران رخ داد دختر جوان هووی مادرش شد !+عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: زیست محیطی شورای اسلامی شهر تهران محیط زیست غرب تهران دره عکس دختر فیلم ایرانی پسر من آمریکایی ساعت ترکیه ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۴۵۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکارچی کل وحشی در کامیاران به ۷۵۰ میلیون ریال جریمه شد

مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان گفت: یک شکارچی که اقدام به شکار یک راس کل وحشی در شهرستان کامیاران کرده بود به ۷۵۰ میلیون ریال جریمه شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست کردستان، اقبال حمیدی اظهار کرد: این شکارچی غیر مجاز که در سال ۱۴۰۲ اقدام به شکار یک رأس کل وحشی در منطقه حفاظت شده شاهو و کوسالان کرده بود با حکم قضائی به جزای نقدی محکوم شد.

وی افزود: این متخلف در آن زمان، توسط یگان حفاظت محیط زیست شهرستان کامیاران دستگیر شد و پس از پیگیری‌های حقوقی، سرانجام با صدور حکم قطعی به پرداخت ۷۵۰ میلیون ریالی جزای نقدی جریمه شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان خاطرنشان کرد: کردستان دارای پنج منطقه حفاظت شده شامل منطقه چلچمه و سارال با ۹۷ هزار هکتار، منطقه حفاظت شده بیجار با وسعت ۳۲ هزار هکتار، منطقه بدر و پریشان قروه با وسعت ۴۳ هزار هکتار، منطقه حفاظت شده شاهو و کوسالان با وسعت ۵۷ هزار هکتار و منطقه عبدالرزاق سقز با وسعت ۳۹ هزار هکتار و پناهگاه حیات وحش زریوار با وسعت سه هزار هکتار و ۲ اثر طبیعی ملی و چندین منطقه شکار ممنوع است که این استان را در زمره منحصربفردترین نقاط کشور به لحاظ تنوع گونه‌های جانوری و گیاهی قرار داده است.

کد خبر 751252

دیگر خبرها

  • عرصه مناسبی برای دفع پسماند در چهارمحال و بختیاری وجود ندارد
  • سازمان محیط زیست عزم خود را برای تحقق شعار سال جزم کرده است
  • شناسایی ۱۶۲ کارواش آلاینده در تهران
  • شکارچی کل وحشی در کامیاران به ۷۵۰ میلیون ریال جریمه شد
  • مشاهده پلنگ در منطقه سبزکوه چهارمحال‌وبختیاری
  • تصاویری از گشت و گذار پلنگ ایرانی در منطقه حفاظت شده سبزکوه
  • بوستان رازی به محیط ویژه برای نوجوانان تبدیل می شود
  • تالاب گرده‌قیت نقده بعد از ۲۵ سال احیا شد
  • لکه‌های صنعتی غرب البرز به شهرک صنعتی تبدیل شود
  • کشف و ضبط یک قبضه اسلحه غیر مجاز در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد