Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@20:15:49 GMT

امشب در «خندوانه» چه خبر است؟

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۴۵۵۴۶

امشب در «خندوانه» چه خبر است؟

آخرین خبر: در پیج رسمی برنامه خندوانه با انتشار این عکس نوشته شده است: برنامه امشب خندوانه یه مسابقه هیجان انگیزه از دستش ندید. ساعت ١١ شب شبکه نسیم

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: خندوانه تلویزیون شبکه نسیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۴۵۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملی پوشان ووشو امشب راهی چین می‌شوند

ملی‌پوشان ووشو ایران قرار بود برای حضور در مسابقات گزینشی جام‌جهانی امشب (یکشنبه ۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳) با پرواز خطوط هوایی «چیاینا ساتورن ایرویز» به "شانگهای" و سپس "جیان‌یین" محل برگزاری مسابقات اعزام شود، اما این شرکت هواپیمایی چینی از لغو پرواز خود خبر داد و عملا فرصت سفر تیم ملی ووشو ایران جهت رسیدن به چین با این خط پروازی از دست رفت.

بلافاصله پس از این مشکل به وجود آمده و لغو پرواز تیم ملی ووشو کشورمان؛ مسئولان فدراسیون ووشو پیگیری‌های متعددی را انجام دادند و طی رایزنی‌های فراوان و فشرده، موفق شدند تا تیم ملی کشورمان از مسیر پروازی جدیدی راهی چین و مسابقات انتخابی جام جهانی شود.

با حل این مشکل و مشخص شدن پروازی جدید، قرار است اعضای تیم ملی ووشو کشورمان، امشب راهی گوانگژو و سپس شانگهای شوند. 

تیم ملی ووشو کشورمان پس از رسیدن به شانگهای، به شهر "جیان‌یین" محل برگزاری رقابت‌های گزینشی جام های جهانی خواهند رفت.

رقابت‌های گزینشی مسابقات جام‌‌های جهانی ووشو تالو و ساندا از روز ۴ لغایت ۶ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و تیم ملی ووشو کشورمان پس کارشکنی سفارت امریکا از عدم صدور روادید برای حضور در مسابقات قهرمانی جهانی که در آبان گذشته در تگزاس به دنبال کسب سهمیه حضور در مسابقات جام‌های جهانی از طریق این مسابقات است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • پوچتینو: ثابت کنید اینجا اف‌سی کول پالمر نیست!‏
  • گل سردار آزمون مانع شکست رُم نشد
  • ترکیب اینتر-میلان: بازی قهرمانی در سن‌سیرو
  • اینتر نمی‌تواند اسکودتو را در خانه میلان جشن بگیرد
  • گل امشب عزت‌اللهی در امارات با گزارش عربی
  • تعدادی از بازیکنان مشترک رئال‌مادرید و بارسلونا به بهانه جدال امشب دو تیم (عکس)
  • ملی پوشان ووشو امشب راهی چین می‌شوند
  • تیم ملی امشب عازم چین می‌شود
  • ملی‌پوشان ووشو امشب راهی چین می‌شوند
  • اودگارد: بعد از هفته سخت، صدرنشینی بهترین اتفاق است