Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزیر امور خارجه کشورمان در توئیتی نوشت: اتهام پیرامون تسلیحات کشتار جمعی از سوی کشوری که خود از استفاده عراق از تسلیحات شیمیایی علیه ایران حمایت کرد و سپس برای از بین بردن همان تسلیحات به عراق تجاوز نظامی کرد، نه تنها موهن بلکه خطرناک است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در توئیتی نوشت: آمریکا در حالی می خواهد برای اتهام زنی علیه ایران دست به دامن کنوانسیون های بین المللی شود که سیاست خودش نقض این کنوانسیون ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظریف نوشت: اتهام پیرامون تسلیحات کشتار جمعی از سوی کشوری که خود از استفاده عراق از تسلیحات شیمیایی علیه ایران حمایت کرد و سپس برای از بین بردن همان تسلیحات به عراق تجاوز نظامی کرد، نه تنها موهن بلکه خطرناک است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ظریف اتهامات تسلیحات نظامی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۴۵۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکرهای یافته‌شده در گورهای جمعی غزه آثار شکنجه داشتند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، کارشناسان سازمان ملل متحد در گزارشی به ابعاد هولناکی از جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه اشاره کردند.

کارشناسان سازمان ملل متحد اعلام کردند: روی پیکرهایی که در گورهای دسته‌جمعی دو بیمارستان ناصر و شفا در برهه اخیر پیدا شدند، علائم شکنجه پدیدار شده است. همچنین برخی موارد احتمالیِ زنده‌به‌گورشدن افراد نیز دیده شده است.

در ادامه این گزارش آمده است: نسبت به گزارش‌های پیاپی از تعرض جنسی و خشونت علیه زنان، دختران و بانوان اسیر نزد نیروهای اسرائیلی ابراز انزجار می‌کنیم.

کارشناسان سازمان ملل متحد بیان کردند: کابینه اسرائیل در موارد پیاپی در اجرای تحقیقات مستقل، سالم و کارآمد در خصوص جنایت‌های اعلام‌شده ناکام بوده و شکست خورده است.

در ادامه این گزارش ذکر شده است: ما نسبت به هدف قراردادن زنان از سوی اسرائیل با چنین حملات وحشیانه، کورکورانه و نامتناسبی، احساس وحشت می‌کنیم.

این کارشناسان تاکید کردند: روزانه بیش از ۱۸۳ زن بدون هرگونه ماده مُسَکنی زایمان می‌کنند. این در حالی است که صدها نوزاد نیز به دلیل کمبود برق برای راه‌اندازی دستگاه انکوباتور نوزاد (دستگاه نگهداری از نوزادان نارس) جان خود را از دست می‌دهند.

کد خبر 6098694

دیگر خبرها

  • پیکرهای یافته‌شده در گورهای جمعی غزه آثار شکنجه داشتند
  • از سوء استفاده صهیونیست‌ها و عناصر ضدانقلاب از اقلیم کردستان علیه ایران جلوگیری کنید
  • رئیسی: از سوءاستفاده صهیونیست‌ها علیه ایران جلوگیری کنید/ بارزانی: حرمت کمک‌های ایران را نگه می‌داریم
  • رئیسی: از سوء استفاده صهیونیست‌ها علیه ایران جلوگیری کنید/ بارزانی: حرمت کمک‌های ایران را نگه می‌داریم
  • اعتراض پوچ و خطرناک علیه ایران/ ژیمناستیک دستمایه تمامیت خواهی و منفعت طلبی سهم خواهان
  • مرور یک تجاوز شیمیایی
  • ببینید | نمایش تسلیحات اهدایی آمریکا و ناتو به اوکراین در مسکو
  • تسلیحات نظامی اهدایی آمریکا و اروپا به اوکراین در مسکو ! | ویدئو
  • فیلم/ نمایش تسلیحات اهدایی آمریکا و ناتو به اوکراین در مسکو
  • اتهام‌زنی آمریکا به ما درباره حمله سایبری به اروپا دروغ است