Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-07@03:38:41 GMT

بیت سعید: دلها یکی باشد، غیر ممکن ممکن می شود

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۴۵۵۹۱

به گزارش وانانیوز، 

حسن بیت سعید در پایان دیدار با پیکان در جمع خبرنگاران گفت: از هوادارانی که 1000 کیلومتر راه آمدند تشکر می کنم. دیشب هم قسم شدیم که این بازی را ببریم و اینگونه است که اگر دلها یکی باشد، می توانیم غیر ممکن را ممکن کنیم.


وی در ادامه صحبت های خود درباره این دیدار گفت: تاکتیکی که آقای فریسات گفته بود را انجام دادیم و سعی کردیم ابتدا گل نخوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه اول این اتفاق رخ داد اما در نیمه دوم دو گل خوردیم ولی با همت بازیکنان به بازی برگشتیم و دو گل زدیم و بردیم. این برد را به هواداران تقدیم می کنم و امیدوارم این برد شروعی برای بردهای مجدد ما باشد.


بیت سعید در پایان صحبت های خود درباره حضور فریسات در راس کادرفنی این تیم اضافه کرد: آقای فریسات سرمایه استان هستند. ایشان شناخت کافی از باشگاه دارد و بازیکنان را می شناسد. خدا را شکر امروز همه تغییر را دیدند و امیدوارم بردهای دیگری کسب کنیم.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۴۵۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره یونایتد بعد از باخت: تقصیر ما بازیکنان است!

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد امشب در دیدار حساسی از چارچوب لیگ برتر انگلیس، در ورزشگاه سلهرست پارک با ۴ گل مغلوب کریستال پالاس شد‌.

آنها در نیمه اول دو گل دریافت کردند و در نیمه دوم نه‌تنها موفق به تغییر نتیجه و گلزنی نشدند، بلکه دو گل دیگر هم دریافت کردند و با قبول شکست ۴-۰، شانس بازگشت به رده ششم جدول لیگ برتر را از دست دادند.

اریکسن پس از بازی در مورد عملکرد منچستر یونایتد در بازی امشب گفت: «یک ناامید بزرگ. ما افتضاح بودیم و خوب بازی نکردیم. مصدومیت یکی از مشکلات ما بود که نمی‌توانیم در آن دخالت داشته باشیم و وضعیت را تغییر دهیم.

ما باید هر کاری که می‌توانیم در زمین انجام دهیم. امروز اما اصلا مهم نبود که چه کسی در زمین است و چه کسانی مصدوم هستند. ما با همین بازیکنان افتضاح کار کردیم و نمایشمان شرم‌آور بود. همه می‌توانستند بهتر بازی کنند. نمی‌دانم چرا اینطور شد.

ما به اندازه کافی خوب نبودیم. ما سعی کردیم آنچه را می‌توانیم انجام دهیم، اما به اندازه کافی خوب نبودیم. ما به‌عنوان بازیکن تقصیر را برعهده خواهیم گرفت.»

دیگر خبرها

  • هاشمی‌نسب: با جام یا بی جام، قهرمانیم!/ ابایی برای حرف زدن ندارم حتی اگر هزار میلیارد جریمه شوم
  • ستاره یونایتد بعد از باخت: تقصیر ما بازیکنان است!
  • هاشمی‌نسب: استقلال برای ما قهرمان است، چه با جام و چه بدون جام!
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند
  • اوزونیدیس: فوتبال «بکش زیرش» را بازی نمی‌کنم/ داریم یک تیم می‌سازیم
  • اوزونیدیس: تماشاگران نباید به این بازی اعتراض کنند!
  • اتفاق عجیب؛ بازیکنان گل گهر بین دو نیمه لباس شان را تغییر دادند!
  • پوچتینو: پروسه ساختن چلسی ممکن است یک ماه یا یک سال طول بکشد
  • هندبالیست‌هایی که تنها ۳۰ درصد قرارداد گرفته‌اند
  • رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود؛ امیدوارم آدم‌های جوگیر در استادیوم‌ها نبینم