Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-07@22:53:33 GMT

روش‌های ثبت نام کارت سوخت المثنی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۴۵۸۸۸

روش‌های ثبت نام کارت سوخت المثنی اعلام شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، در روش نخست، ثبت نام مالکان خودرو یا موتورسیکلت فاقد کارت سوخت با مراجعه حضوری به دفاتر پلیس+۱۰ از شنبه سوم آذر ماه با ارائه مدارک لازم طبق ضوابط جاری انجام پذیر است.

در این روش، مالکان خودرو‌های عمومی دولتی اعم از سواری، وانت و موتورسیکلت و مالکان خودرو‌های قولنامه‌ای برای ثبت نام کارت سوخت المثنی، می‌توانند همانند گذشته صرفا' با مراجعه به دفاتر پلیس+۱۰ نسبت به ثبت تقاضای خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خودرو‌های نو شماره، دارای کارت سوخت بوده و کافی است مالکان آن‌ها برای دریافت کارت سوخت خود به دفاتر پست مراجعه داشته باشند.

روش دوم به صورت مراجعه به سامانه خدمات دولت همراه به نشانی (www.mob.gov.ir) و ورود به گزینه درخواست کارت سوخت المثنی و ثبت اطلاعات است که این سامانه از ۵ آذرماه در دسترس عموم قرار می‌گیرد و ثبت اطلاعات در این سامانه رایگان است.

در روش سوم با دریافت و نصب رایگان اپلیکیشن خدمات دولت همراه و ورود به گزینه درخواست کارت سوخت المثنی است که از پنجم آذر از طریق نسخه‌های Android و IOS از چهار منبع سامانه خدمات دولت همراه (mob.gov.ir)، ایران اپس (iranapps.ir)، کافه بازار (cafebazaar.ir) و اپ استور (appstore.ir) قابل دریافت است.

طبق این اطلاعیه، مالکان خودرو یا موتور سیکلت که کارت سوخت فعال در سامانه هوشمند دارند در صورت ثبت تقاضای صدور کارت المثنی، کارت اولیه آن‌ها ابطال خواهد شد؛ بنابراین توصیه می‌شود صرفا افراد فاقد کارت سوخت برای ثبت نام مراجعه کنند.

جدول زمانبندی مراجعه به سامانه خدمات دولت همراه براساس رقم سمت راست شماره تلفن همراه در پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران درج شده است.

اطلاعات مهم مورد نیاز ثبت نام الکترونیکی کارت سوخت المثنی شامل شماره تلفن همراه به نام مالک وسیله نقلیه، کد ملی و تاریخ تولد مالک که با ثبت آن سایر اطلاعات شناسنامه‌ای به صورت خودکار نمایش داده می‌شود، اطلاعات شناسایی وسیله نقلیه (شماره سریال هشت رقمی مندرج در بارکد پشت کارت خودرو) یا شماره VIN و انتخاب شماره ۱۶ رقمی یکی از کارت‌های بانکی عضو شتاب که به صورت خودکار در پنجره ثبت اطلاعات این بخش به نمایش در می‌آید.

صرفا' ۶ رقم نخست و چهار رقم آخر کارت (به عنوان مثال ۲۲۱۳******۶۰۳۷۹۹) نمایش داده می‌شود.
طبق این اطلاعیه، پس از ورود اطلاعات، پیامی مبنی بر تایید عملیات ثبت نام به اطلاع متقاضی خواهد رسید که به منزله پایان مراحل ثبت نام خواهد بود.

همچنین نحوه فعال سازی کارت سوخت و استفاده از آن در جایگاه‌های سوخت در اطلاعیه‌های بعدی اعلام خواهد شد.
مالکان بیش از یک دستگاه خودرو یا موتورسیکلت فاقد کارت سوخت باید مراحل ثبت نام را به ازای هر دستگاه خودرو یا موتورسیکلت با یک کارت بانکی دیگر تکرار کنند.

در صورت هر گونه مشکل یا نیاز به دریافت اطلاعات تکمیلی، با شماره ۰۹۶۲۷ تماس حاصل کنند.
مالکان خودرو یا موتور سیکلت دارای کارت سوخت که رمز آن را فراموش کرده اند، امکان بازیابی رمز برای آن‌ها فراهم شده است و نیاز به ثبت نام ندارند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کارت سوخت کارت سوخت المثنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۴۵۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین هالیوودی فوتبال انگلیس؛ ویل فرل سهام لیدز را می‌خرد

بازیگر The Anchorman و Elf به گروه مالکان لیدز یونایتد می‌پیوندد.

طرفداری | پس از موفقیت رایان رینولدز و راب مک‌الهنی در رکسهم، بازیگران دیگر هالیوود نیز به دنبال سرمایه‌گذاری در فوتبال انگلیس هستند.

به گزارش تلگراف؛ ویل فرل، بازیگر آمریکایی به‌زودی به عنوان یکی از مالکان مشترک لیدز یونایتد معرفی خواهد شد. بازیگر هالیوود به گروه سرمایه‌گذاری «49ers Enterprises» می‌پیوندد که پیش‌تر مایکل فلپس، اسطوره ورزش شنا و راس کرو، دیگر بازیگر آمریکایی، به آن ملحق شده بودند. فرل سهام جزء چشمگیری را از از آندره رادریزانی در سان‌فرانسیسکو خریداری کرده و مطابق گزارش‌ها، علاقه‌ او به فوتبال به طور فزاینده‌ای در حال افزایش است. فرل که ثروتی معادل 127 میلیون پوند دارد، یکی از مالکان باشگاه لس‌آنجلس اف‌سی هم به شمار می‌رود. او در حالی که فصل گذشته بازی‌های لیگ برتر را تماشا می‌کرد، در مصاحبه‌ای با اسکای گفت:

من واقعا طرفدار تیمی در انگلیس نیستم، فقط از دنبال کردن داستان‌ها لذت می‌برم. لیگ برتر به وضح رقابت بسیار خوبی است. 

 

با این حال، بازیگر 56 ساله از همان زمان عاشق لیدز یونایتد شده و قرار است تا آخر ماه مِی به عنوان سرمایه‌گذار معرفی شود. توافق او با لیدز به گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر علاقه ویل فرل برای پیوستن به رایان رینولدز و راب مک‌الهنی به عنوان سرمایه‌گذار در رکسهم پایان می‌دهد. لیدز که در صعود مستقیم به لیگ برتر ناکام ماند، هفته آینده در چارچوب پل‌آف چمپیونشیپ شانس را برای بازگشت به سطح اول فوتبال انگلیس امتحان می‌کند. 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • ورزشگاه تیم جدید لیگ برتر ایران ؛ لُر آره‌نا
  • گول پیامک‌های جعلی را نخورید
  • استفاده مالکان چاه‌های کشاورزی از نیروگاه خورشیدی
  • چطور پیامک‌های جعلی را بشناسیم؟
  • کلاهبرداری با کارت سوخت در پمپ بنزین ها | بپا سوخت ندی!
  • مدیران اخراجی استقلال کارت بازیکنان را بردند!
  • جدیدترین هالیوودی فوتبال انگلیس؛ ویل فرل سهام لیدز را می‌خرد
  • محکومیت ۱۰ میلیاردی، تاوان سوء استفاده از کارت سوخت شهروندان
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو، افزایش قراردادها، مشاوران ۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو،افزایش قراردادها، مشاوران۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال