Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از مرکز اطلاع رسانی جامعه المصطفی ، رئیس این مرکز علمی دربازدید از حوزه آزمون در قم که در مدرسه علمیه امام کاظم (ع) ترتیب یافته بود ، ارتقای علمی و آموزشی طلاب و فضلای غیرایرانی را از اهداف اساسی و ارزشمند مرکز برشمرد و خاطرنشان کرد: طلاب و دانش آموختگان المصطفی با انگیزه، توانایی و دانش روزافزون، در خدمت نشر معارف الهی در اقصی نقاط عالم قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی ابراز امیدواری کرد: مجاهدت طلاب به همراه برنامه ریزی دقیق اساتید، گروه های علمی و مسئولان جامعه المصطفی، موجب افزایش توان علمی دانش آموختگان غیرایرانی برای نقش آفرینی بیشتر آنان در صحنه های علمی و پژوهشی جهان شود.
مدیرکل سنجش و پذیرش جامعه‌المصطفی نیز در این رابطه گفت: آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری این مرکز علمی در کشور در پنج حوزه آزمونی قم، مشهد، اصفهان، تهران و گرگان برگزار شد.
وی ادامه داد: این آزمون‌ها همچنین در 17 نمایندگی جامعه‌المصطفی خارج از کشور و براساس زبان‌های بومی منطقه انجام شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین امیر انصاری، به تنوع رشته‌ای و ملیتی شرکت‌کنندگان در آزمون جامعه المصطفی اشاره نمود و گفت: در آزمون کارشناسی ارشد جامعه‌المصطفی، از 39 ملیت جهان در 41 رشته تخصصی با یکدیگر رقابت کردند و در دوره دکتری نیز داوطلبانی از 25 ملیت جهان در 24 رشته شرکت نمودند.
جامعه المصطفی العالمیه نهادی حوزوی و بزرگ ترین مرکز آموزش بین المللی تشیع است که در بیش از 60 کشور جهان نمایندگی مستقل دارد. این نهاد حوزوی، آموزش های خود را در 129 رشته آموزشی و 6 حوزه دانشی فقه و اصول، قرآن و حدیث، حکمت و مطالعات ادیان، تاریخ و سیره، علوم انسانی اسلامی و ادبیات زبان ها و فرهنگ شناسی ارائه می دهد. دوره های اصلی جامعه المصطفی به هفت زبان دنیا برگزار می شود.
6133/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی ادبیات اصفهان قرآن کارشناسی ارشد مدرسه 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۴۶۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همزمان با سراسر کشور در پنج حیطه مدیریت نظام سلامت، هنر و سلامت، علوم پایه، استدلال بالینی و آموزش پزشکی توسط مهدی دهقانی زاهدانی رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، کارکنان پژوهشی و پزشکی دانشگاه ْآزاد اسلامی یزد در دانشکده پزشکی علی بن ابیطالب یزد برگزار شد.

این المپیاد همراه با آماده‌سازی زیرساخت‌های برگزاری آزمون، نظیر اطلاع‌رسانی به دانشجویان، اعلام محل برگزاری آزمون، حفظ رعایت حراست از سؤالات و تدابیر و تمهیدات ویژه‌ای برگزار شد. رؤسای استان‌ها پس از آماده‌سازی فایل تجمیع موظفند تا ۴۸ ساعت پس از برگزاری آزمون یعنی در تاریخ ۱۲ اردیبهشت‌ماه نتایج را برای سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ارسال کنند و ۱۸ اردیبهشت‌ماه اسامی دانشجویان راه‌یافته به مرحله بعد در سامانه وزارت بهداشت ثبت می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • دوازدهمین دوره المپیاد دادرس دختران در شهرستان لنگرود
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • موفقیت هنرمندان سیرجانی در کسب ۲۱ مهر اصالت ملی صنایع‌دستی
  • مرحله مصاحبه داوطلبان مجاز آزمون دکتری ۱۴۰۳ حضوری برگزار می‌شود
  • مورد عجیب بودجه جامعه‌المصطفی؛ بیشتر از بودجه دانشگاه‌های علم و صنعت و علامه طباطبایی!
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • رشد ۸ درصدی توسعه متوازن رشته‌ای/ شرکت ۲۷ هزار نفر در امتحانات نهایی خرداد ماه
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود