Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@03:47:36 GMT

فردا دیدار سختی با پارس جنوبی جم داریم

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۴۶۶۹۵

فردا دیدار سختی با پارس جنوبی جم داریم

اصفهان- ایرنا- سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان با بیان این که فردا دیدار سختی با تیم پارس جنوبی جم داریم ، گفت: 14 هزار کارگر ذوب آهن در این دیدار تیم شان را حمایت کنند.

به گزارش ایرنا، علیرضا منصوریان شامگاه روز جمعه در نشست خبری پیش از بازی با پارس جنوبی جم در هتلی در اصفهان افزود : بازی فردا برای ما آسان نخواهد بود و این موضوع تا پایان فصل ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارداشت : فردا به لحاظ موقعیت جدولی تیم حریف نسبت ما بهتر است و از معدود تیم های بودند که به این برتر آمدند و دو سال خیلی خوب را تجربه کردند.
وی تصریح کرد : امروز در لیگ برتر تعریفی از ترم اول و انتهای جدول نیست و هر تیمی سعی می کند خوب بازی کند و امتیاز بگیرد.
منصوریان اظهارداشت: به هر حال فردا دیدار سختی داریم و ما هم با توجه پتانسل بالای خوب احتیاج به تغییرات روحی داشتیم و معتقدم قبل از مسائل تاکتیکی بازیکنان باید با هم رفیق باشند.
به گفته وی در این راستا با اتحاد خیلی مشکلات را رفع می کنیم و اولین هدف ما این بود بتوانیم همبستگی و اتحاد را به دوست بیاوریم و از اعتبار فوتبال ذوب آهن کوشا باشیم.
وی همچنین از امید نمازی سرمربی سابق ذوب آهن قدردانی و تشکر کرد و گفت: نمازی از دوستان خوب من است برای ذوب آهن زحمت کشید.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در مورد شایعات مبنی بر جدایی رشید مظاهری دروازه بان ذوب آهن تصریح کرد : رشید مظاهری دروازه بان تیم سعی کرده مسیر خود را در ذوب آهن به خوبی ادامه داد و در این زمینه با وی صحبت های لازم را کردم.
منصوریان بااشاره به تغییر تاکتیک تیم ذوب آهن گفت: باید نتیجه بگیرم و فقط خوب بازی کردن فایده ندارد و هواداران ذوب آهن که 14 هزار کارگر ذوب آهن ما را حمایت کنند و فردا داخل ورزشگاه آنها را ببینم.
به گزارش ایرنا ، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان فردا شنبه در ورزشگاه فولادشهر میزبان پارس جنوبی جم است.
این دیدار در چارچوب هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال از ساعت 15:15 برگزار می شود.
/6026/8114

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال پارس جنوبي اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۴۶۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان ۱ - ۰ ذوب آهن/ زردپوشان فاتح دربی اصفهان شدند + فیلم

تیم فوتبال سپاهان اصفهان در دیدار معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه نقش جهان میزبان ذوب آهن فولاد شهر بود که در پایان با نتیجه ۱ - ۰ پیروز شد.

نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید و در حالی که سپاهانی‌ها در زمین بودند بازیکنان ذوب آهن پس از چندین دقیقه تاخیر وارد زمین شدند تا نیمه دوم آغاز شود.

در دقیقه ۶۸ ارسال پاس اعرابی برای شهریار مغانلو با خطای مهرداد رضایی توسط پیام حیدری خطای پنالتی اعلام شد. شهریار مغانلو خودش پشت ضربه ایستاد و با یک ضربه دقیق بغل پای چپ با وجود اینکه جعفری دروزاه بان ذوبی‌ها جهت ضربه را تشخیص داده بود، دروازه را باز کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

این دیدار در نهایت با تک گل مغانلو به سود سپاهان به پایان رسید. سپاهان با این پیروزی ۴۲ امتیازی شد و به رتبه سوم جدول لیگ برتر صعود کرد.

ذوب آهن نیز با ۳۰ امتیاز در رتبه هشتم قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • دیدار فوتبال تیم‌های سپاهان اصفهان و ذوب‌آهن اصفهان
  • سپاهان ۱ - ۰ ذوب آهن/ زردپوشان فاتح دربی اصفهان شدند
  • عذرخواهی آرائوخو از هواداران بارسلونا: فوتبال سیلی سختی به من زد / عکس
  • سپاهان ۱ - ۰ ذوب آهن/ زردپوشان فاتح دربی اصفهان شدند + فیلم
  • عنایتی: دیدار با هوادار تداعی کننده خاطرات است/ بازی سختی داریم
  • لیگ برتر فوتبال، شهرآورد اصفهان امروز برگزار می شود
  • تعجب مورایس از هجوم انتقادات/ شاید چون موهایم بلندتر شده، انتقاد می‌کنند!
  • داور دربی اصفهان اعلام شد
  • دربی اصفهان را یک همدانی سوت می‌زند
  • هواشناسی اصفهان فردا ۲۹ فروردین؛ صدور هشدار نارنجی بارش