Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-03-19@03:07:27 GMT

«خندوانه» نیامده حاشیه ساز شد + عکس

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۴۶۷۹۳

«خندوانه» نیامده حاشیه ساز شد + عکس

به گزارش جهان نيوز، احسان عبدی‌پور نوازنده سرنا به تندی از رفتار امید حاجیلی در برنامه «خندوانه» و پخش آن از تلویزیون انتقاد کرد.
  فصل جدید «خندوانه» در همان قسمت اول با حاشیه همراه شد. در این برنامه امید حاجیلی یک آهنگ شاد خواند که اجرای پلی‌بک دو نوازنده همراه با او با اعتراض تند احسان عبدی‌پور نوازنده سرنا روبه‌رو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عبدی‌پور در این باره نوشت: «صدای ساز من و تصویر و پلی‌بک دیگران، کاری از هنرمند عزیز امید حاجیلی که اتفاقا خودش هم نوازنده ساز بادی (ترومپت) هستش و قاعدتا نباید از این قبیل کار‌های بازاری و عوام فریبانه ازش سر بزنه.

دوست عزیز چرا صدای ساز من رو که همه وجودم رو صرف معرفی این ساز کردم و زندگیم و عمرم رو با این ساز گذروندم باید با تصویر شخص دیگری در رسانه ملی و درکنار کسی مثل شما که خودت نوازنده ساز بادی هم هستی پخش بشه؟  آیا اگه برعکس این موضوع اتفاق بیافته و شخصی صدای شما و با تصویر خودش به رسانه ملی ببره، دادگاهیش نمی‌کنی؟ در یک کلام می‌تونم بگم متاسفم برای خودم که سازم رو برای امثال شما‌ها به صدا درآوردم. خواهشا اسم هنرمند روی خودتون نگذارید و به کاسبیتون برسید.»

  امید حاجیلی در توضیح ماجرای پیش آمده با نوازنده اش نوشت:
«احسان_عبدی_پور عزیز که از هنرمندان درجه یک ایران و از رفقای خوبم هست و من خودم خیلی دوستش دارم و همیشه همه جا از تواناییش تعریف میکنم. سوءتفاهمی پیش اومده بود که با توجه به اینکه با هم صحبت کردیم و کاملاً حق بهش دادم بابت فراموشی که جلو دوربین پیش اومد و اسم احسان عزیز برده نشد و دلخور شده بود.

توانایی و صدای ساز زیبای احسان برای هیچکس پوشیده نیست و آرزوی موفقیت‌های روز افزون براش دارم و به امید همکاری‌های بهتر و جذابتر. در ضمن ساز‌هایی که امکان گرفتن صدا با کیفیت بالا در اجرا نباشه برای بالا بردن کیفیت و رضایت عزیزان، ما از صدای ضبط شده و با رضایت دوستانی که نوای سازشان ضبط شده انجام میشه. امیدوارم این دلخوری‌ها تو موزیک هیچوقت برای دوستان پیش نیاد تا افراد سودجو به دنبال سوءاستفاده نباشه. برای من دوستی و رفاقت و انسانیت از هر چیزی بالاتر است.»

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۴۶۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب آلومینیوم و نساجی مازندران اعلام شد

ترکیب آلومینیوم و نساجی مازندران در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال کشور اعلام شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، آلومینیوم ازاک در هفته بیست و یکم لیگ برتر در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک میزبان تیم نساجی مازندران است و مجتبی حسینی آلومینیوم اراک را با ترکیب احمد گوهری، احسان قهاری، امیر نوری، مهدی لیموچی، امین جهان کهن، سید مهران موسوی، یونس اکبرپور، رضا جبیره، عارف حاجی عیدی، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه راهی میدان کرده است.

در سوی دیگر میدان، نساجی باترکیبعلیرضا رضایی، امیرمحمد هوشمند، امیرمهدی جانملکی، سعید بیگی، احسان حسینی، منصور باقری، محمود قائدرحمتی، صابر حردانی، محمدرضا عباسی، فرزاد زامهران، محمدرضا آزادی پا به این رقابت گذاشته است.

این درحالیست که بنابر اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، قضاوت این دیدار برعهده امیر ایار است و محمدرضا منصوری و امین قدیری کمک‌های اول و دوم وی خواهند بود.

همچنین مسعود حقیقی به‌عنوان داور چهارم این دیدار انتخاب شده و نادر جعفری نیز ناظر داوری بازی آلومینیوم اراک و نساجی مازندران است.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • موضوع سیل در ایلام جدی است
  • آهنگ‌هایی که در روزهای آخر منتشر شدند/ تلخ و شیرین‌های شنیدنی!
  • ارکستر ملی ایران و نوازنده‌ای که رهبر شد
  • ترکیب آلومینیوم و نساجی مازندران اعلام شد
  • همه چیز درباره عشق، ازدواج و فرزندان یوسف و زلیخا
  • یادنامه هنرمندان موسیقی که دیگر درمیان ما نیستند/ فراموش نمی‌شوید
  • هنرمندان موسیقی که در سال ۱۴۰۲ با آنها وداع کردیم
  • مهمانان برنامه سال نو شبکه سه؛ از سینا حجازی تا امید حاجیلی
  • هنرمند برنامه «صبح جمعه با شما» برای همیشه در خاطره‌ها خواهد ماند 
  • عبدی: تصور اشتباه رئیسی از رسانه