Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید بهمن‌زاده رئیس جبهه اصلاح‌طلبان درباره اظهارات الیاس حضرتی مبنی بر اینکه عارف و جهانگیری گزینه قطعی اصلاح‌طلبان برای انتخابات ۱۴۰۰ هستند، گفت: ورود به مباحث انتخاباتی زودهنگام است و امروز باید به معیشت و اقتصاد مردم توجه داشته باشیم.

به گزارش صدای ایران از فارس، وی افزود: نباید کد انحرافی به جامعه درباره انتخابات بدهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما اطلاع موثق داریم که الیاس حضرتی هم اینک برای ریاست جمهوری ۱۴۰۰ برنامه‌ریزی می‌کند و بنا دارد نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شود.

رئیس جبهه اصلاح‌طلبان با بیان اینکه ورود به بحث انتخابات ۱۴۰۰ توسط حضرتی از منظر روانشناسی فردی بیانگر این است که خودش را در قامت نامزد ریاست جمهوری میداند، گفت: بعد از تعاملات و رقابت های حزبی و تصفیه های سیاسی در حزب اعتماد ملی و به کنار گذاشتن منتجب نیا مشخص است که الیاس حضرتی قائم مقام حزب اعتماد ملی برای ریاست جمهوری ۱۴۰۰ برنامه‌ریزی می‌کند و بنا دارد نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شود.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: انتخابات الیاس حضرتی انتخابات 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۴۶۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس‌جمهور در کاخ ریاست‌جمهوری سریلانکا مورد استقبال قرار گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید ابراهیم رئیسی که صبح امروز با استقبال نخست وزیر، وارد کلمبو پایتخت سریلانکا شده بود، دقایقی قبل در کاخ ریاست جمهوری این کشور مورد استقبال رسمی «رانیل ویکرماسینگه» همتای خود قرار گرفت.

کد خبر 6087858

دیگر خبرها

  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • راهبرد اصلاح طلبان برای مدیریت فضای داخلی مجلس دوازدهم/اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • رییس‌جمهور در کاخ ریاست‌جمهوری سریلانکا مورد استقبال قرار گرفت