Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل حسن بیگی شامگاه جمعه در آیین تجلیل از خادمان و خیران موکب علی بن موسی الرضا (ع) دامغان طی ایام اربعین به میزبانی فرمانداری این شهر ضمن بیان اینکه متاسفانه در کشورمان بعضی از افراد محافظه‌کار بر عکس منویات رهبری انقلاب گام برمی‌دارند، ابراز داشت: استکبار به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی و ولایت فقیه است بنابراین باید همیشه هوشیار و بیدار و گوش‌به‌فرمان رهبری انقلاب باشیم تا بتوانیم با ترفندهای دشمنان مقابله و مبارزه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در همه مراحل می‌بایست ضمن داشتن بصیرت و پرهیز از تصمیم‌های کورکورانه بهانه‌های دشمن را سلب کنیم به دشمنان اجازه ندهیم راه نفوذ خود را در کشور ما باز کنند.

پول نفت به سفره های مردم باز گردد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دهم ضمن اشاره به انجام سالانه ۵۰ میلیارد دلار صادرات غیر نفتی از کشور، ابراز داشت: متاسفانه در طی سال های گذشته پول ۳۱ هزار میلیارد دلار صادرات صورت گرفته به خزانه برنگشت و مشخص نشد این پول کجا رفته است.

حسن بیگی با اشاره به سخنان امام راحل که باید پول نفت به سر سفره های مردم بازگردد، تصریح کرد: بجای برگشت پول نفت به سر سفره های مردم این پول سر سفره عده‌ای خاص در کشور رفته است.

وی اضافه کرد: در کشور سالانه ۸۵۰ میلیون متر مکعب تولید گاز و ۹ میلیون و ۸۰۰ هزار بشکه تولید نفت وجود دارد که  این میزان تولیدات از سرمایه‌های اقتصادی کشورمان به‌حساب می‌شود.

قطار انقلاب بی وقفه در حال حرکت

نماینده مردم دامغان در مجلس بابیان اینکه ستون و خیمه انقلاب ولایت فقیه است، ابراز داشت: پس از ۴۰ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران قطار انقلاب روز به روز در حال رشد بوده و لحظه‌ای حرکت قطار انقلاب متوقف نشده است.

وی بابیان این مطلب که  در برخی از معادلات سیاسی دچار اشکالاتی هستیم، افزود: خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران جزو سه کشور نخست دارای پهباد قوی جهان است که همه اهداف دشمنان نظام و ملت ایران را در تمامی ابعاد رصد  و آن را خنثی می‌کند.

کد خبر 4466395

منبع: مهر

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۴۶۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون و خطا ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری عصر دوشنبه در آیین کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت، افزود: کشور وقت آزمون و خطا ندارد و هرجایی کار پیش نرود، اجحاف در حق مردم است.

وی با بیان اینکه کارهای بزرگی در کهگیلویه و بویراحمد در حال انجام است، ابراز کرد: در سفر رئیس جمهوری پروژه های مهمی در این استان افتتاح شد.

منصوری با بیان اینکه تکمیل پروژه های نیمه تمام نیز به شکل جدی در حال انجام است، اظهار کرد: استان ظرفیت های خوبی در بحث آب، کشاورزی، گردشگری و پتروشیمی دارد.

وی افزود: تلاش و عزم دولت بر این است که سود و منافع پتانسیل ها بر سر سفره مردم قرار بگیرد.

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه ۱۷ هزار میلیارد تومان منابع به پتروشیمی گچساران تزریق شد، اظهار کرد: چنین اقدامی در بحث پتروشیمی دهدشت نیز اجرایی می شود.

منصوری گفت: دولت تمام قد در خدمت به مردم کهگیلویه و یویراحمد پیگیری پروژه ها را تا روند تکمیل خواهد داشت.

کد خبر 6092398

دیگر خبرها

  • ولایت‌محوری گام نهادن در مسیر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون و خطا ندارد
  • عملیات «وعده صادق» بخش کوچکی از توان نظامی ایران بود
  • اوقاف با افتخار خود را پیشرو در مسیر انقلاب می‌داند/ تولیدات جوانان ایرانی می‌تواند سود فراوانی برای صنعت و کشاورزی داشته باشد
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • چگونه در قطار خوابی آسوده داشته باشیم؟
  • موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند | واقعیت سفره مردم را هم منعکس نمی‌کنند
  • حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم
  • قطار پیشرفت در ایستگاه همدان