Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@16:21:11 GMT

دستگیری قاتل پسر بچه ۱۰ ساله کمتر از ۲۴ ساعت

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۴۷۲۵۹

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: پس از وقوع قتل یک پسر بچه ۱۰ ساله در روز گذشته، دستورات لازم به پلیس آگاهی شهرستان کارون برای شناسایی و دستگیری قاتل داده شد و این قاتل کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار حیدر عباس‌زاده امروز اظهار کرد: قاتل پسر بچه ۱۰ ساله که روز گذشته این پسربچه را در شهرستان کارون ربوده بود، در کمتر از ۲۴ ساعت توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از وقوع یک فقره قتل پسر بچه ۱۰ ساله در روز گذشته، دستورات لازم به پلیس آگاهی شهرستان کارون برای شناسایی و دستگیری قاتل داده شد.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: پلیس آگاهی شهرستان کارون با استفاده از روش‌های نوین پلیسی و تخصصی در کمتر از ۲۴ ساعت از وقوع قتل، موفق به شناسایی قاتل شده و پس از هماهنگی با مرجع قضائی قاتل را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

عباس‌زاد افزود: قاتل به هویت "س - ح" ضمن اعتراف به ربودن پسر بچه ۱۰ ساله در اعترافاتش اظهار کرد به علت اختلاف با خانواده پسر بچه، اقدام به ربودن بچه کرده و داخل خودروی پراید به علت نامعلومی فوت کرده است و سپس او را در حاشیه شهرستان کارون رها کرده است.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

 

منبع:تسنیم

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۴۷۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری پسری که پدر خود را به قتل رسانده بود

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سیدمحمد یوسفی عصر یکشنبه با اعلام این خبر بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری منجر به قتل در یکی از روستاهای این شهرستان، بلافاصله مأموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد فردی ۳۰ ساله به دلیل اختلاف خانوادگی با پدر خود درگیر و با ضربات چاقو وی را به قتل و متواری شده است.

فرمانده انتظامی لارستان ادامه داد: مأموران پلیس تحقیقات خود را آغاز کرده و موفق شدند در کمتر از ۶ ساعت قاتل که در منزلی خود را مخفی کرده بود را دستگیر کنند.

سرهنگ یوسفی با اشاره به اینکه قاتل پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، گفت: پلیس در راستای احقاق حق مردم و به ویژه جرایم خشن از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

کد خبر 6097557

دیگر خبرها

  • قاتل متواری و همدستانش در خرمشهر دستگیر شدند
  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • (عکس) بازداشت رباینده دختر ۱۶ ساله
  • دستگیری پسری که پدر خود را به قتل رسانده بود
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله/ عاملان درگیری محله فلاح در چنگال پلیس
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله | عکس
  • ‌گروگانگیری فرد ۵۶ ساله در شیراز
  • رهایی گروگان ۵۶ ساله در شیراز
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد