Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، کوزوو بر برخی از محصولات وارداتی از صربستان و بوسنی هرزگوین، تعرفه گمرکی ۱۰۰ درصدی اعمال کرده است.

کوزوو با اعلام این که بر محصولات وارداتی از صربستان و بوسنی هرزگوین، تعرفه گمرکی ۱۰۰ درصدی اعمال می‌کند، اعلام کرد تا زمانی که صربستان استقلال کوزوو را به رسمیت نشناسد، تعرفه‌های جدید گمرکی را بر نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه راموش هاردینای نخست وزیر کوزوو آمده است تنها زمانی این تعرفه‌ها برداشته خواهند شد که صربستان استقلال کوزوو را به رسمیت بشناسد.

تصمیم پریشتینا مبنی بر اعمال تعرفه‌های گمرکی ۱۰۰ درصدی بر برخی محصولاتی که از صربستان و بوسنی هرزگوین وارد خاک کوزوو می‌شوند، موجب عصبانیت بلگراد و بروکسل شده است.

فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با محکوم کردن اقدام کوزوو خواستار لغو تعرفه‌های گمرکی شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اتحادیه اروپا اقتصاد جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۴۷۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۰ درصدی تولید محصولات زراعی دیم در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سید عماد شاهرخی با بیان اینکه طرح جهش تولید در دیمزار‌های لرستان با همکاری وزارت جهاد کشاورزی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در دست اجرا است، گفت: این طرح هم اکنون در سال سوم اجرایی قرار دارد که در بازه زمانی پنج ساله، قرار است سالانه ۲۰ درصد به تولیدات دیم استان افزوده شود.

وی اظهارداشت: اصلاح الگوی کشت، رعایت تناوب، توسعه کشاورزی محفاظتی و توسعه مکانیزاسیون از محور‌های اصلی طرح جهش تولید است که ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، منابع مالی آن را تامین می‌کند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) لرستان هم گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سه سال گذشته ۶۰۰ میلیارد تومان برای تامین ماشین آلات، تامین نهاده‌ها و بیمه این طرح سرمایه گذاری کرده و ۳۰۰ مهندس کشاورزی هم امسال به کشاورزان در اجرای این طرح کمک می‌کنند.

مجید طائف افزود: مزارع گندم، جو، حبوبات و دانه‌های روغنی دیم زیر پوشش طرح جهش تولید در دیم زار‌ها قرار دارد که در تلاشیم تولید محصولات دیم استان در پایان پنج سال دو برابر شود.

سال گذشته حدود ۷۵۰ هزار تن انواع محصولات زراعی در لرستان تولید شد که پیش بینی می‌شود امسال به ۸۸۰ هزار تن برسد.

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۱.۱۵ درصدی مبادلات گمرکی آذربایجان شرقی
  • افزایش ا ۵ درصدی تولیدات گلخانه های خراسان جنوبی
  • بررسی نقش روتین پوستی در سلامت پوست
  • دیدار رئیس شورای ریاست جمهوری بوسنی با سفیر ایران در سارایوو
  • عارف غلامی دوباره از لیست خط خورد
  • اعمال تخفیف‌ها 5 تا 100 درصدی برای صدور پروانه ساخت
  • افزایش ۲۰ درصدی تولید محصولات زراعی دیم در لرستان
  • افزایش ۵۰ درصدی تعرفه گذاری خدمات پرستاری
  • نحوه ایفای تعهدات ارزی محصولات هیدروکربنی‌ و قیر اعلام شد
  • کشاورزی در توسعه اقتصاد همدان سهم ۳۰ درصدی دارد