Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود مرادی دانشجوی نمونه علمی کشور از شهرستان نور و جوان نمونه استان مازندران جایزه‌ی پرفسور حسابی در سال 97 را دریافت کرد. به گزارش بلاغ، محمود مرادی متولد سال 63 دکترای رشته فیزیک و دانشجوی نمونه علمی سال 95 در کشور و پژوهشگر برتر قرآنی استان مازندران در سال 96 از شهرستان نور است که در تمام دوران تحصیل خود دانشجوی نمونه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی بود و تندیس و لوح تقدیر را از معاون اول رئیس جمهور دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این نخبه کشوری در گفت وگو با خبرنگار ما گفت: مؤلف بیش از 30 مقاله مختلف بین‌المللی و ملی هستم و 9 جلد کتاب در زمینه علمی، فیزیک، فلسفه فیزیک، نانو و هشت جلد کتاب غیرفیزیکی در زمینه فرهنگی، مذهبی و اجتماعی نوشتم و عضو بنیاد نخبگان کشور، عضو کانون نویسندگان، انجمن اهل قلم، انجمن فیزیک و باشگاه پژوهشگران جوان هستم.

این دانشمند بسیجی از سوی بنیاد ملی نخبگان به عنوان نخبه کشوری به بنیاد فرهنگی البرز معرفی و جایزه بنیاد البرز(نوبل ایرانی) را دریافت و به زلزله‌زدگان کرمانشاه اهدا کرد.

مرادی نویسنده ممتاز انجمن نویسندگان کشور افزود: سال 96 جوان نمونه استان معرفی شدم و جایزه‌ی پرفسور حسابی که به تحقیقات پژوهش نو و بدیع و پایان نامه‌های برتر کشور داده می‌شود را در سال 97 دریافت کردم.

این نخبه بسیجی خاطرنشان کرد: برای ترجمه کتاب الکترو دینامیک از سوی وزارت ارشاد و خانه کتاب ایران برنده جایزه کتاب فصل کشور در سال 91 شدم.

وی افزود: پژوهشگر برتر نیروی زمینی ارتش و عضو بسیج اساتید استان کهگیلویه و بویراحمد بودم و با تشکیل نخستین حلقه علمی در بسیج اساتید در رشته فیزیک معرفی و در جشنواره کشوری در سال 95 به عنوان استاد بسیجی نمونه از سوی سازمان بسیج اساتید استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدم.

وی دانشجوی نمونه آموزشی در سال‌های 92 و 93 و پژوهشگر برتر دانشگاه یاسوج در سال 93 و 94 و درمقطع دکترا رتبه اول تحصیلی را کسب کرد.

این استاد بسیجی در خصوص سابقه تدریس خود تصریح کرد: سابقه چهار سال تدریس در دانشگاه‌های دولتی یاسوج، غیرانتفاعی دانا و دانشگاه فرهنگیان و دروس فیزیک پایه 1 و2، آزمایشگاه فیزیک، ریاضی فیزیک، مکانیک آماری، الکترو مغناطیسی را دارم.

این نخبه بسیجی با اشاره به اردوهای جهادی خاطرنشان کرد: در اردوهای جهادی از سوی بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد شرکت و در مناطق محروم نیز تدریس کردم و داور مجلات و کنفرانس‌های علمی در سال 96 و 97 هستم و در کنفرانس‌های شیمی و فیزیک در اراک و تبریز در سال 96 و97 به طور شفاهی و سخنرانی مقالاتی را ارائه دادم و در حال تألیف کتاب عشق و اتوپیای مولانا و ترجمه کتاب مکانیک کلاسیک گلدشتیان هستم.

گفتنی است از نمونه کتاب‌های چاپ شده این دانشمند بسیجی فیزیک لایه‌های نازک، محمود مرادی و صمد امینی در سال 96، نانو سیستم، محمود مرادی و سمیرا حسینی 96، پلاسمونیک، محمودمرادی و صمد امینی 96، فلسفه غرب،محمودمرادی، صمد امینی و داوود مرادی در سال ‌96 است.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۴۸۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بیش از ۲۵ کشور در نمایشگاه کتاب

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیرامون نمایشگاه کتاب، با بیان اینکه امسال بیش از ۲۵ کشور حضور فعال دارند ، گفت: برای تحقق عدالت فرهنگی، برنامه‌ریزی کردیم هر ایرانی از هر نقطه‌ای در کشور با ورود به سامانه مجازی نمایشگاه، با تخفیف کتاب بخرد و به‌صورت رایگان درب منزلش تحویل بگیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدمهدی اسماعیلی پیش از ظهر امروز _چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت_ پس از جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران پیرامون نمایشگاه کتاب با بیان اینکه امسال بیش از ۲۵ کشور حضور فعال دارند، اظهار کرد: برای تحقق عدالت فرهنگی، برنامه‌ریزی کردیم هر ایرانی از هر نقطه‌ای در کشور با ورود به سامانه مجازی نمایشگاه، با تخفیف کتاب بخرد و به‌صورت رایگان درب منزلش تحویل بگیرد.

وی افزود: برنامه‌های متنوعی برای نمایشگاه پیش بینی شده تا یک تفرجگاه فرهنگی برای خانواده‌ها باشد از شاهنامه فردوسی تا پویش‌های متفاوت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین با اشاره به موضوع حج عمره با بیان اینکه بیش از ۸۷ هزار زائر ایرانی در حج تمتع امسال حضور دارند، خاطرنشان کرد: دولت مردمی قصد دارد مسئله عدم اعزام عمره گذاران را حل کند؛ بخش قابل توجهی از علاقه‌مندان که در صف بودند به حج مشرف شدند و تعدادی دیگر نیز اعزام خواهند شد.

اسماعیلی یادآور شد: از ۲۸ اردیبهشت اعزام به حج واجب را خواهیم داشت.

این خبر درحال تکمیل است...

کد خبر 751681

دیگر خبرها

  • توجه روحانیون در حج به سبک زندگی اسلامی و جهاد تبیین
  • حضور بیش از ۲۵ کشور در نمایشگاه کتاب
  • ببینید | این گل ستاره ایرانی نامزد دریافت جایزه پوشکاش است؛ عجب گلی!
  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را دریافت کرد
  • جایزه نوبل ایرانی به ۶۲ محقق رسید
  • جایزه نوبل ایرانی به ۶۲ محقق اعطا شد
  • اجرای پویش ملی اهدای اسناد و منابع کهن
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه مبنی بر تشکیل کارگروه اشتغالزایی