Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@03:40:06 GMT

دوست دارم تا ۹۰ سالگی آواز بخوانم!

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۴۸۱۹۰

دوست دارم تا ۹۰ سالگی آواز بخوانم!

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، نخستین همکاری سالار عقیلی و حسین خواجه امیری (ایرج) با نام «آوای ایران» به صورت تک آهنگ و موزیک ویدئو منتشر شد. این اثر حسن مطلعی بر ادامه همکاری این دو هنرمند در عرصه‌ آواز ایرانی است و در آینده این دو هنرمند کنسرت مشترکی را با هم برگزار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خصوص تجربه‌ همکاری با حسین خواجه امیری پیشکسوت عرصه موسیقی سنتی با سالار عقیلی گفتگو کردیم که در ادامه ان را می‌خوانید؛

عقیلی درباره این همکاری گفت: هم صدایی با استاد خواجه امیری برایم عالی بود. شخصیت و منش ایشان درس بزرگی برای من و دیگر هنرمندان است. وقتی با استاد خواجه امیری هستیم و با ایشان مراوده می‌کنیم، انگار که در کلاس درس مشغول یادگیری هستیم. تجربیاتی را در همکاری اخیر به دست آوردم که برایم بسیار ارزشمند است. هر چه از استاد خواجه امیری بگویم کم گفتم.

این خواننده موسیقی سنتی با اشاره به ادامه همکاری با حسین خواجه امیری اظهار کرد: قرار است که کنسرت‌هایی به اتفاق هم برگزار کنیم. در این کنسرت دو یا سه قطعه از استاد خواجه امیری اجرا می‌شود و بقیه کنسرت به اجرای قطعات من اختصاص دارد. البته قطعه‌ «آوای ایران» که با آواز من و استاد خواجه امیری است، به صورت دو صدایی اجرا می‌شود.

عقیلی در آستانه تولد ۴۱ سالگی اش با اشاره به عمر فعالیت هنری خود گفت: من، چون سالم زندگی کردم، امیدوارم که تا ۸۰ ، ۹۰ سالگی بخوانم. دوست دارم ان شاء الله تا آن موقع زنده بمانم و برای مردم بخوانم.

وی در پایان در خصوص آخرین فعالیت هایش گفت: مرتب در حال اجرای کنسرت در تهران و شهرستان هستم. برنامه‌هایی هم برای اجرا در شهرستان‌ها در نظر گرفته ایم که هنوز قطعی نشده است. یکی دو آلبوم هم به زودی منتشر می‌کنم.

انتهای پیام/

صحبت‌های سالار عقیلی درباره حسین خواجه امیری

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: موسیقی سنتی خواننده کنسرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۴۸۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تونی خان در واکنش به مزخرف خواندن AEW توسط گلدبرگ: رو در رو چیز دیگری گفته بود!

تونی خان نسبت به انتقادات اخیر بیل گلدبرگ پاسخ جالبی داد.

تونی خان، مالک کمپانی AEW به تازگی در مصاحبه‌ای درباره صحبت‌های اخیر بیل گلدبرگ مبنی بر مزخرف بودن AEW و اینکه هرگز با آنها همکاری نخواهد کرد به اظهارنظر پرداخت.

طرفداری | تونی خان درمصاحبه با جاش مارتینز درباره اظهارات جنجالی عضو تالار مشاهیر WWE گفت:

بیل خواهان کار در اینجا بود. من چند مرتبه او را ملاقات کردم. او خواهان همکاری با ما بود. جالبه؛ چرا که من چند ملاقات خوب با او داشتم و او به کار کردن در اینجا ابراز تمایل کرده بود. من احترام زیادی برای بیل قائل هستم. از حرف‌های او متعجب شدم چرا که به شما اطمینان می‌دهم این‌ چیزی نبود که رو در رو به من گفته بود. من همیشه برای همکاری با او آماده بوده و از دوست داران او هستم. بحث زمان است و ما در حال حاضر کارهای هیجان انگیزی انجام می‌دهیم. استینگ به تازگی کارش تمام شد و همه چیز طبق میل خودش انجام گرفت و درباره آن احساس قدرت می‌کرد. می‌دانم که بیل و استینگ دوستان خوبی هستند. من واقعا بیل را دوست دارم و احترام زیادی برای او قائل هستم.

مالک AEW و ROH ادامه داد:

بیل با من درباره همکاری صحبت کرده، بنابراین فکر نمی‌کنم او هیچگونه مشکلی با محتوای ما داشت و هر کسی که رفتار ما با استینگ را دید، درباره ما به خوبی صحبت کرد. مطمئن نیستم که این حرف‌های او چه معنی‌ای داشتند، اما من او را دوست دارم و برایش احترام قائلم. برایش آرزوی بهترین‌ها را دارم و خداوند نگهدارش باشد. او نامی بزرگ در کشتی کچ است. من کاری که در AEW می‌کنیم را عاشقانه دوست دارم و او هم از حق اظهار عقیده خود برخوردار است. زمانی که چندین بار با او صحبت کردم چه رو در رو، چه پشت تلفن و چه در جلسات زوم مکالمات خیلی خوبی داشتیم و چنین حرف‌هایی از او نشنیدم. خوبه که فهمیدم چنین نظری دارد و شاید این اعتقادی است که او در حال حاضر دارد، اما در مکالمات گذشته‌مان او همیشه فردی مثبت و خوب بود.

بیشتر بخوانید:

گلدبرگ: AEW مزخرف است و هرگز به آنجا نخواهم رفت

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • تصاویر جدید جاستین بیبر که طرفدارانش را نگران کرد + عکس
  • این غذاهای دوست‌داشتنی دشمن مغزتان هستند؛ فراموشی در ۷۰ سالگی در انتظارتان است
  • تجلیل از مقام معلم در اجرای دوقلوی آواز ایران در اصفهان
  • سالن کنسرت در ملایر ساخته می شود
  • تونی خان در واکنش به مزخرف خواندن AEW توسط گلدبرگ: رو در رو چیز دیگری گفته بود!
  • آغاز برنامه‌های «تا صد سالگی باستانی پاریزی»
  • رامین حسین‌پور بهترین آهنگساز یک فستیوال بین‌المللی شد
  • رامین حسین پور بهترین آهنگساز فستیوال لس‌آنجلس شد
  • سامان احتشامی در تهران کنسرت برگزار می‌کند
  • خواننده تیتراژ «رستگاری» کنسرت می‌دهد/ انتشار چند تک آهنگ عاشقانه