Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@11:55:56 GMT

بهمن سر بی حیایی با نسیم شرط بسته بود!

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۴۸۲۷۷

‍‍‍‍‍‍

حوادث رکنا: بهمن بخاطر شوخی های نابه جا دست به اقدام احمقانه ای زد که سبب شد تا وی گرفتار قانون شود.

حجم ویدیو: 2.52M | مدت زمان ویدیو: 00:00:00 جزییات قتل عروس درشب ازدواج

فیلم پربازدید از قتل عروس درشب ازدواج

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، بهمن ۲۱ساله که با شکایت نامزدش و با حکم دادگاه دستگیر شده بود به بازپرس گفت: وقتی پس از سربازی به زادگاهم بازگشتم بسیاری از همکلاسی هایم در دانشگاه و در رشته های خوبی تحصیل می کردند، اما من به خاطر این که کم نیاورم با فرستادن «پیامک» درس خواندن آنها را به تمسخر می گرفتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرد ادامه داد: همچنان راهی را ادامه می دادم که در تمام زندگی طی کرده بودم آن روزها بیکار بودم و همیشه با دوستانم دور هم جمع می شدیم و من با گرفتن شماره تلفن های اتفاقی، برای کسی که از آن سوی خط پاسخ می داد ایجاد مزاحمت می کردم تا موجبات خنده دوستانم را فراهم کنم.

وی بیان کرد: در یکی از این تماس ها دختری پاسخم را داد، دوستانم مرا تحریک کردند که از او خواستگاری کنم و در غیر این صورت کل آن جمع را شام مهمان کنم، من نیز از آن دختر خواستگاری کردم. آنقدر پیش رفتم که به مراسم عقدکنان رسیدیم، دیگر نمی توانستم بیشتر از این پیش بروم به همین دلیل عروس را که نسیم نام داشت به گوشه ای کشاندم و واقعیت ماجرا را به او گفتم، او نیز در همان مراسم سیلی محکمی به من زد و با پلیس Police تماس گرفت.

بنابراین گزارش بازپرس پرونده بخاطر سواستفاده از نسیم راهی بازداشتگاه شد.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز دوستان شوهر صیغه ای به پریسا ! / مهدی فقط می خندید! لباس های ناجور الهام در خیابان سرنوشتش را تغییر داد! تجاوز پدر شیطان صفت به 3 دخترش / او از این ارتباط ها فیلم های غیراخلاقی ساخته بود + عکس وقتی دختر عمویم مهسا رادیدم دلم لرزید / او با پسر دیگری ازدواج کرد ولی ... ساقدوش 17 ساله عروس آبروی داماد سر شناس را برد ! / اعتراف رویا تجاوز پسر دانشجو به 40 دختر! / فقط 7 سال زندان! + عکس دختری تجاوز سهیل به پسر نوجوانی را از پنجره دید! قتل بخاطر متلک زشت به دختری در شرق تهران یک تراژدی دردناک / کودک اهوازی ربوده شده از ترس جان باخت! عکس های برهنه زن شوهردار دست پرویز چه می کرد؟! تجاوز دو برادر به مرد برهنه در پارک + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا زن تهرانی بعد از مرگ زنده شد! + عکس گفته های سردار سلیمانی در سخنرانی منتشر نشده! + فیلم و جزییات رقاصی زن جوان در ایستگاه اتوبوس سوژه شد + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث Accidents پلیس Police اخبار حوادث ازدواج شماره تلفن ایجاد مزاحمت اتفاقی تفریح عکس دختر من پسر فیلم تجاوز ازدواج آمریکایی قتل جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۴۸۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«محمدرضا باباحسینی »به عنوان شهردار نسیم‌شهر منصوب شد

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی، با صدور حکمی، «محمدرضا باباحسینی» را به سمت شهردار نسیم‌شهر منصوب کرد.

بر اساس این گزارش پس از دستگیری نهمین عضو شورای اسلامی شهر نسیم‌شهر، با صدور حکمی شهردار منتخب «محمدرضا باباحسینی» به عنوان شهردار، منصوب شد.

کد خبر 6087481

دیگر خبرها

  • «محمدرضا باباحسینی »به عنوان شهردار نسیم‌شهر منصوب شد
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان در بیابان‌های ورامین!
  • دو برادر متجاوز به اعدام محکوم شدند | اثبات جرم در دادگاه با نمایش یک فیلم
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • حکم اعدام برای دو برادر و پسرعمویشان به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • مبارزه علیه آفت سن گندم در بهمن
  • عکسی تازه از علی دایی با یک دختر در پیست اسکی
  • (عکس) امین حیایی در آغوش دوست دیرینه اش!
  • امین حیایی در آغوش دوست دیرینه اش!
  • فیلم | حرکت عجیب بهمن هاشمی وسط یک برنامه به سبک جوانی‌اش