Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-28@15:54:01 GMT

‏آقای عسگری ۷۸ساله از شیراز ! + فیلم

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۴۸۳۵۲

‍‍‍‍‍‍

رکنا: پیرمرد 78 ساله شیرازی حرکات نمایشی زیبایی را با اسکیت انجام می دهد.

حجم ویدیو: 7.07M | مدت زمان ویدیو: 00:01:08

در این فیلم می بینید که این مرد پا به سن گذاشته همانند جوانها دست به حرکات عجیب و نمایشی می زند. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

عکس های برهنه زن شوهردار دست پرویز چه می کرد؟! تجاوز دو برادر به مرد برهنه در پارک + عکس بهمن سر بی حیایی با نسیم شرط بسته بود! قتل بخاطر متلک زشت به دختری در شرق تهران تجاوز دوستان شوهر صیغه ای به پریسا ! / مهدی فقط می خندید! لباس های ناجور الهام در خیابان سرنوشتش را تغییر داد! تجاوز پدر شیطان صفت به 3 دخترش / او از این ارتباط ها فیلم های غیراخلاقی ساخته بود + عکس اقدام هولناک با داماد 25 ساله در شب عروسی + عکس وقتی دختر عمویم مهسا رادیدم دلم لرزید / او با پسر دیگری ازدواج کرد ولی .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
.. ساقدوش 17 ساله عروس آبروی داماد سر شناس را برد ! / اعتراف رویا مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا

منبع: رکنا

کلیدواژه: شیراز عسگری عکس دختر من پسر فیلم تجاوز ازدواج آمریکایی قتل جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۴۸۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برلین ‌بار دیگر نسبت‌ به تجاوز نظامی اسرائیل به رفح هشدار داد

به گزارش قدس آنلاین از یاهونیوز، آنالنا بائربوک وزیر امور خارجه آلمان در سفری که به‌منظور شرکت در مذاکرات صلح منطقه به خاورمیانه دارد، یک‌بار دیگر به اسرائیل هشداد داد از حمله به شهر رفح پرهیز کند.
روز گذشته (دوشنبه) بائربوک که در مصر به‌سر می‌برد، بعد از ملاقات با همتای مصری خود سامح شکری هشدار داد: هیچ عملیات گسترده‌ای نباید در رفح انجام شود؛ مردم نمی‌توانند به آسمان بگریزند.
براساس گزارش‌ها تا این لحظه، ۱ و نیم میلیون از جمعیت ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفری نوار غزه بر اثر حملات رژیم اسرائیل به رفح گریخته‌اند.
بائربوک همچنین با محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در کرانه باختری نیز دیدار داشت.
او تأکید کرد: ارسال کمک‌های هوایی و دریایی کمک کوچکی به ساکنین غزه محسوب می‌شود و چیزی که اکنون نیاز است، باز شدن مسیر زمینی برای ارسال کمک‌هاست.
بائربوک افزود: اسرائیل مسئولیت دسترسی ایمن ساکنین غزه به آب و غذا و همچنین مسیرهای امن برای فرار شهروندان را برعهده دارد.
او اسرائیل را متهم کرد که میان اهداف نظامی و شهروندان غزه تمایزی قائل نشده است و افزود: مادام که کودکان غزه از گرسنگی درحال مرگ هستند، اسرای اسرائیلی آزاد نخواهند شد.
روز دوشنبه، شورای امنیت سازمان ملل بعد از ماه‌ها حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه به‌مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان قطعنامه «آتش‌بش فوری» را تصویب کرد.
به‌گفته وزیر بهداشت فلسطین، شمار کشته‌شدگان فلسطینی در جنگ غزه ماه گذشته از ۳۰۰ هزار نفر نیز فراتر رفت.
بالغ بر یک میلیون و یکصد هزار فلسطینی در نوار غزه در شرایط وضعیت وخیم به سر می‌برند و سازمان ملل نسبت‌به بروز قحطی فراگیر هشدار داده است.
بائربوک که روز یکشنبه از هر دو طرف جنگ خواسته بود تا با میانجی‌گری قطر وارد مذاکرات صلح شوند، امروز (سه‌شنبه) با همتای اسرائیلی خود ملاقات می‌کند.
رژیم اسرائیل ضمن نقد بیانات بائربوک، با زیر پا گذاردن ملاحظات بین‌المللی درحال برنامه‌ریزی حمله به رفح است.
دولت آلمان به تدریج در حال فاصله‌گیری از موضع اولیه خود در قبال رژیم صهیونیستی و اتخاذ موضع انتقادی نسبت‌به عملکرد نظامی این رژیم در نوار غزه و به‌ویژه جلوگیری از ارسال کمک‌های انسان‌دوستانه به ساکنین آن است.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) بازداشت یک مولوی هنگام تجاوز به دختر ۱۲ ساله‌ای که برای آموزش قرآن آمده بود!
  • فلیپه ملو: دنی آلوز و روبینیو باید حبس‌شان را بکشند و درس عبرت شوند
  • شهادت ۸ فلسطینی دیگر در تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه
  • تجاوز جدید آمریکایی-انگلیسی به یمن
  • تجاوز دوباره آمریکا و انگلیس به یمن
  • تجاوز جدید آمریکا و انگلیس به یمن
  • جزئیات تجاوز بامدادی آمریکا به شرق سوریه
  • ارتش یمن طی ۳ روز، ۶ عملیات علیه «مثلث تجاوز» انجام داده است
  • برلین ‌بار دیگر نسبت‌ به تجاوز نظامی اسرائیل به رفح هشدار داد
  • نقش غرب در جنایت تجاوز صهیونیست‌ها به زنان غزه