Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@21:31:56 GMT

کاروان دندانپزشکان اصفهانی در ریگان اردو زد

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۴۸۶۰۱

کاروان دندانپزشکان اصفهانی در ریگان اردو زد

کرمان- ایرنا- مدیرکل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: کاروان سلامت دندانپزشکی اعزامی از استان اصفهان بمنظور ارائه خدمات رایگان در شهرستان کم برخوردار ریگان اردو زد .

رضا فلاح شامگاه جمعه در حاشیه خدمات رسانی این کاروان سلامت به خبرنگار ایرنا گفت : کاروان یاد شده متشکل از 40دندانپزشک به مدت سه روز در شهرستان ریگان به مردم خدمات رسانی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه یکی از اولویت های کاری ما خدمات رسانی در مناطق محروم استان است اظهار داشت : این کاروان بیستمین کاروان سلامت اعزامی به استان کرمان است که به صورت رایگان به مناطق محروم خدمات رسانی می کنند.
فلاح بیان داشت : امیدواریم با اقدامات نوعدوستانه بتوانیم در جهت سلامت افراد مناطق محروم قدم هایی ولو اندک برداریم .
وی تصریح کرد: کاروان سلامت درمانی نیز در یک ماه گذشته در منطقه کوهشاه ریگان به شهروندان این مناطق خدمات رسانی ارائه کرد .
نماینده شهرستان های بم،ریگان ،فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی در بازدید از این کاروان سلامت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تقدیر از جمعیت هلال احمر استان گفت : گروه خیرین دندانپزشک اصفهانی در جهت محرومیت زدایی به اهالی ریگان قدم های موثری را برداشتند .
حبیب الله نیکزادی پناه افزود: این کاروان سلامت تاکنون با تمامی تجهیزات و امکانات مناسب به اهالی شهرستانهای شرقی استان خدمات رسانی خوبی را ارائه کرده است .
نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی از شناسایی 700بیمار صعب العلاج در این مناطق محروم توسط خیرین خبر داد و اظهار داشت: شرق استان نیازمند توجه ویژه مسئولان است .
نیکزادی پناه از حضور خیرین سلامت دندانپزشکی اصفهان در این شهرستان قدردانی کرد و خواستار افزایش زمان حضور این تیم در مناطق شرقی استان شد.
معاون داوطلبان سازمان جمعیت هلال احمر کشور در بازدید از این کاروان سلامت اظهار داشت : تاکنون در کشور بیش از پنجهزار و 800کاروان سلامت راه اندازی شده و در مناطق محروم خدمات رسانی ارائه کرده اند.
امیرالدین روح نوا افزود: یکی از اقدامات کاروان های سلامت جمعیت هلال احمر کشور راه اندازی کاروان سلامت نذر آب بمنظور حمایت از اهالی سسیتان و بلوچستان بود که توانستیم در این زمینه برای معیشت مردم قدمه ایی را برداریم .
وی گفت : یکی از کاروانهای سلامت بزرگ کشور کاروان دندانپزشکی توسط خیرین اصفهانی است که امروز در شهرستان ریگان استقرار واقدام به فعالیت در زمینه دهان ودندان کرده است .
معاون داوطلبان سازمان جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به اینکه کاروانهای سلامت هدف شان رفع محرومت و خدمات رسانی در مناطق محروم است ابراز امیدواری کرد که با ارائه خدمات مطلوب به مناطق محروم شاهد سلامت هر چه بیشتر مردم این مناطق باشیم .
یکی از پزشکان این طرح در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : از این فرصت پیش آمده که موجب شده به اهالی شهرستانی محروم خدمات رسانی کنم خیلی خوشحالم و خرسند تر اینکه زکات علمم را در مناطقی هزینه می نمایم که اهالی ان منطقه در محرومیت به سر می برند .
ریگان با 90هزار نفر جمعیت و 300 روستا در 285کیلومتری شرق کرمان قرار دارد .
7442/ 5054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي پزشكي ريگان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۴۸۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران

ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز در بازدید از روند اجرای پروژه ساختمان مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران شهرداری دستورات لازم جهت تسریع در اجرای این پروژه را صادر کرد.

یعقوب هوشیار روز یکشنبه در بازدید میدانی از روند پیشرفت فیزیکی این پروژه اظهار کرد: این پروژه با هدف بهبود خدمت‌رسانی در امر ترافیک و مدیریت بحران کلانشهر تبریز در حال احداث است و با اتمام آن شاهد خدمات مطلوبی در این امر خواهیم بود.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی شرکت عمران و توسعه آذربایجان به عنوان مجری طرح و همراهی شهرداری منطقه ۱ به عنوان کارفرما در این پروژه، دستورات لازم برای رفع موانع، تسریع و بهره‌برداری این پروژه را صادر کرد.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه با زیربنای ۷۰۰۰ مترمربع در ۵ طبقه سازه‌ای با هدف دستیابی به مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران شهری در سطح استانداردهای مدرن روز در حال احداث است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، به گفته شهردار تبریز پروژه ساختمان مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران شهرداری با تمام توان و با تکیه بر تخصص مهندسان و عوامل فنی و عمرانی شرکت توسعه و عمران آذربایجان در حال اجرا بوده و بر اساس زمان‌بندی ارائه شده پیش‌بینی می‌شود طی سال جاری به بهره برداری برسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • دردسر بزرگ لوزانو در تیم ملی والیبال اوکراین
  • جزئیات برگزاری دور دوم اردوی زیارت‌اولی‌ها ویژه دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار
  • دوقلوهای اصفهانی آهنگ شیرازی منتشر کردند/داستان به روز رسانی شدن!
  • کاروان سلامت هلال احمر تالش در روستاهای بخش مرکزی تالش اجرا شد
  • عملکرد فصل معیشت و رفاه در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
  • مشکلات معلمان خرید خدمت آموزشی مناطق محروم
  • برگزاری اردوی جهادی سلامت در سروستان