Web Analytics Made Easy - Statcounter

باقر پور قاسمی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در راستای خدمت رسانی هرچه بیشتر به مشترکین، علاوه بر اقدامات انجام شده در سالهای گذشته طی سال جاری ۱۰ روستا شامل روستاهای اقچلو، طاهرلو، جزوان، واشور، خلعت آباد، سولیجه، طاسران، قوشجه، پیر بادام و قزلجه کوهین را تحت پوشش شرکت آبفار در آوردیم.

وی با اشاره به پروژه های انجام شده و در حال اجرا در روستاهای شهرستان کبودرآهنگ عنوان کرد: مجتمع عظیم دره با اجرای ۷هزار متر خط پمپاژ، اجرای خط برق به طول ۵۵۰ متر، نصب ترانسفور ماتور ۱۰۰ کیلووات آمپر باتجهیز چاه و لوله گذاری خط انتقال به طول ۱۲هزار و ۵۰۰متر برای روستاهای علیصدر، حسن آباد، خالق وردی، چاله کند و سولیجه  از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی از جمله این پروژه هااست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورقاسمی در ادامه با بیان اینکه ایجاد شبکه داخلی روستا های جزوان، سولیجه و زین آباد به طول ۱۳ هزارو ۵۰۰ متر از دیگر پروژه های انجام شده در سال جاری است، اظهارکرد:حفر چاه دستی در روستای احمد آباد، عبدل آباد، آقچه قیه و همچنین حفر چاه مکانیکی عمیق در روستای آق تپه و عبدلمومن، پرورق نیز در شهرستان کبودراهنگ عملیاتی شده است.

وی همچنین به تجهیز چاه در روستاهای دستجرد، چارسوق، ویان، مخور، امیرآباد، ایده لو وطاهرلو اشاره و بیان کرد: همچنین قسمتی از شبکه های فرسوده روستاهای قهوردعلیا، قهورد سفلی، گزل عبدال، خبرارخی، سوباشی، اوزون دره، آق تپه، جین طراقیه، مسجدین، عین آباد وسراب به طول ۱۲هزار متر از محل اعتبارات استانی تعویض و ترمیم وانشعابات مشترکین استاندارد سازی شد.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان کبودراهنگ در ادامه عنوان کرد: در حال حاضر ۱۶ درصد از شبکه های داخلی آبرسانی روستاهای تحت پوشش شهرستان کبودرآهنگ فرسوده است که به منظور اصلاح آن نیازمند ۴ میلیارد ریال اعتبار هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع هدررفت آب از طریق انشعابات غیر مجاز اشاره کرد و گفت: در راستای کاهش هدررفت آب آشامیدنی ۵۹۲ مورد انشعاب غیر مجاز در سطح روستاهای تحت پوشش شهرستان شناسایی و تاکنون از این تعداد ۱۸۲ مورد تبدیل به مجاز شده و الباقی در دست اقدام است.

وی افزود: از آنجایی که تامین آب شرب پایدار از منابع جدید دشوار است، حفظ منابع فعلی از الزامات است و بر همین اساس تمام تلاشمان را به کار گرفته ایم تا روستاهای تحت تنش آبی را مدیریت نماییم تااز شرایط سخت عبور کنیم.

کد خبر 4466474

منبع: مهر

کلیدواژه: آبرسانی روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۴۸۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت پوشش مخابراتی روستای هندوکش بوئین میاندشت

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ حسن بهارلو بخشدار بخش کرچمبوی بوئین میاندشت گفت: به منظور رفاه حال اهالی وپوشش ۱۰۰ درصدی مخابراتی در روستای هندوکش عملیات ساخت یک ایستگاه جدید مخابراتی با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیاردریال آغازودرمرحله نخست پی ایستگاه ساخته شد.

این روستا به وسعت 32هکتار حدود هزار نفر جمعیت دارد که ساکنان آن ترک قشقایی و اکثر آنهابه کشاورزی و دامداری مشغول هستند.
هندوکش روستایی تاریخی با قدمتی بیش از هزار ساله در شمال غربی بویین میاندشت واقع است.

دیگر خبرها

  • حفظ اصالت و هویت روستاهای هدف گردشگری در قوچان
  • داروخانه‌های تیران بیمه تکمیلی معلمان را پوشش نمی‌دهد
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد
  • آب‌رسانی به بیش از ۵۰۰ روستای خراسان رضوی با همت خیرین
  • کنتور برق ۸۵ درصد روستاهای کردستان تکخوانی شد
  • اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان
  • برق تمام روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • برق روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • تمامی روستاهای سیلزده سیستان و بلوچستان برقدار شدند
  • تقویت پوشش مخابراتی روستای هندوکش بوئین میاندشت