Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاباد- ایرنا- رقابت های فوتسال نوجوانان منطقه چهار آذربایجان غربی با قهرمانی تیم هیات فوتبال سردشت شامگاه جمعه در این شهرستان به پایان رسید.

سرپرست هیات فوتبال سردشت روز شنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: این تیم توانست با سه برد و یک تساوی و کسب 10 امتیاز این عنوان را به خود اختصاص دهد.
رحیم مولان نژاد بیان کرد: تیم معادن سلیمی مهاباد نیز با سه برد و یک باخت و کسب 9 امتیاز به عنوان تیم دوم منطقه چهار آذربایجان غربی به همراه تیم هیات فوتبال سردشت به مرحله دوم این دوره از مسابقات صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: تیم های ماهان میرآباد با 6، هدف پیرانشهر با سه و آریان جوان نقده با یک امتیاز به ترتیب در رده های سوم تا پنجم این گروه قرار گرفتند.
مولان نژاد اضافه کرد: بازیکن شماره 8 تیم ماهان میرآباد به عنوان پدیده این مسابقات از سوی هیات فوتبال آذربایجان غربی انتخاب شد.
به گزارش ایرنا، این مسابقات به مدت سه روز در مجموعه ورزشی شهدای هفتم تیر سردشت برگزار شد.
مسابقات منطقه ای فوتسال نوجوانان آذربایجان غربی در چهار گروه برگزار می شود و از هر گروه 2 تیم به مرحله بعدی راه پیدا می کند؛ این رقابت ها در قالب لیگ قهرمانی استان و با حضور 20 تیم در سه مرحله پیگیری می شود.
7562/6185/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتسال نوجوانان منطقه چهار استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۴۹۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لژیونرهای ایرانی فاتح لیگ قهرمانان اروپا

تیم فوتسال پالما اسپانیا با شکست بارسلونا قهرمانان لیگ قهرمانان اروپا شد.

به گزارش مشرق، تیم فوتسال پالما در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بارسلونا رفت که این دیدار با نتیجه ۵-۱ به سود پالما به پایان رسید و این تیم برای دومین سال متوالی قهرمان اروپا شد.

پالما ابتدا با یک گل عقب افتاد اما در ادامه با توانست دو گل به ثمر برساند و نیمه نخست را برنده به رختکن برود. در نیمه دوم پالما موفق شد ۳ گل را به ثمر برساند تا با پیروزی ۵ بر یک قهرمان اروپا شود.

در این دیدار مسلم اولادقباد برای تیمش دقایقی به میدان رفت اما حسین طیبی این دیدار را به علت مصدومیت از دست داده بود.

دیگر خبرها

  • کرمان قهرمان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان ایران
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمان در چهار وزن نخست مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • بارش رگباری و وزش شدید باد در ۱۷ استان/ آماده‌باش هلال‌احمر
  • لژیونرهای ایرانی فاتح لیگ قهرمانان اروپا
  • پالما قهرمان لیگ فوتسال قهرمانان اروپا شد
  • هشدار وقوع سیل برای روزهای آینده
  • تیم نوجوانان والیبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شد
  • هشدار وقوع سیل برای روزهای آینده در بیش از ۱۵ استان کشور
  • نجات جان چهار مفقودی در ارتفاعات اوچ دره شاهین دژ
  • انحراف از جاده یک دستگاه خودرو پراید در محور مهاباد-سردشت