Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@16:35:16 GMT

رضایت ماچالا از عملکرد ابراهیمی و خانزاده

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۴۹۱۲۶

رضایت ماچالا از عملکرد ابراهیمی و خانزاده

میلان ماچالا سرمربی تیم فوتبال الاهلی قطر پس از پیروزی تیمش مقابل القطر از عملکرد امید ابراهیمی و محمدرضا خانزاده تمجید کرد. ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، میلان ماچالا پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل القطر گفت: تا امروز 22 امتیاز کسب کرده‌ایم و در این بازی هم به یک پیروزی خوب دست یافتیم اما وقت شادی و خوشحالی نیست چون هنوز بازی‌های سخت و حساسی در پیش داریم و باید به دنبال کسب امتیازات بیشتر و ادامه این روند باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی الاهلی با اشاره به عملکرد بازیکنانش گفت: در قلب دفاع خانزاده و تریسور عملکرد بسیار خوبی داشتند و با تمرکز بالایی بازی کردند. همچنین امید ابراهیمی و دی یونگ در مرکز زمین نقش تدافعی و هجومی خودشان را به خوبی انجام دادند که موجب شد خط میانی ما عملکرد درخشانی داشته باشد.

پیروزی الاهلی در حضور امید ابراهیمی و محمدرضا خانزاده

 

انتهای پیام/ 

R39383/P1015135/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط امید ابراهیمی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امید ابراهیمی امید ابراهیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۴۹۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین کاپیتان پرسپولیس مشخص شد

پرسپولیس درحالی فردا باید در قائمشهر به مصاف نساجی برود که برای این بازی امید عالیشاه کاپیتان اول خودش را در اختیار ندارد. امید در بازی قبلی مقابل سپاهان اخراج شد و اجازه همراهی تیمش را در بازی فردا ندارد.

اوسمار در بازی با آلومینیوم که عالیشاه محروم بود، از محمد خدابنده‌لو در ترکیب اصلی استفاده کرد. همچنین وحید امیری و سعید صادقی هم دیگر گزینه‌هایی هستند که می توانند به جای امید در ترکیب اصلی قرار بگیرند.

از تمرینات پرسپولیس خبر رسیده که انتخاب اوسمار برای بازی فردا وحید امیری ستاره باتجربه پرسپولیس است و وحید جانشین عالیشاه در ترکیب اصلی خواهد شد.

 

منبع:خبرورزشی 

دیگر خبرها

  • بهترین‌ عملکرد اولیویه ژیرو در گلزنی در مسابقات لیگ از فصل ۲۰۱۵/۱۶
  • پیشنهاد باشگاه الاهلی به قایدی برای تمدید قرارداد
  • تاتنهام در جهنم آنفیلد سوخت / امید شاگردان کلوپ برای قهرمانی زنده ماند +فیلم
  • استفانو پیولی: اعتراض هواداران؟ آنها حامی ما هستند اما عملکرد میلان قابل قبول بود
  • پیشنهاد تمدید باشگاه قطری به لژیونر ۳۷ساله ایرانی
  • جانشین کاپیتان پرسپولیس مشخص شد
  • حجازی: از هواداران انتظار حمایت داریم
  • قلب دفاعی سپاهان محکم‌تر از همیشه!
  • نفرین محمد پنجعلی پشت سر دو کاپیتان پرسپولیس!
  • مرادمند زمین و هوای استقلال را بست!