Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@20:11:53 GMT

پیش‌بازی بایرن مونیخ- فورتونا دوسلدرف

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۴۹۵۲۲

پیش‌بازی بایرن مونیخ- فورتونا دوسلدرف

بایرن مونیخ امروز شنبه در ادامه‌ی رقابتهای بوندس‌لیگا به مصاف فورتونا دوسلدورف یکی از قعرنشینان لیگ آلمان خواهد رفت.

به گزارش "ورزش سه"، در آستانه‌ی دیدار بایرن مونیخ و فورتونا دوسلدورف که امروز شنبه با شروع مجدد رقابتهای بوندس‌لیگا بعد از وقفه‌ی بازی‌های ملی برگزار می‌شود، نیکو کوواچ سرمربی بایرن با توجه به لشگر پرتعداد مصدومین تیمش ممکن است برای پوشش دادن به این مشکل از راه‌حل‌ها و تاکتیک‌هایی خلاقانه استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نیکو کوواچ می‌داند که در اولین مسابقه‌ی دِر کلاسیکر فصل شاگردانش با اینکه بازی خوبی به نمایش گذاشتند ولی سه امتیاز بازی را در نهایت به دورتموند واگذار کردند. شاید بازی خوب بایرنی‌ها مقابل دورتموند بود که باعث شد کوواچ همچنان روی نیمکت غول بزرگ ایالت باواریا بنشیند. کوواچ حالا می‌داند که در مقابل فورتونا دوسلدورف ضعیف و قعرنشین چاره‌ای جز پیروزی نخواهد داشت.

 

با اینکه در هفته‌های اخیر خبرهایی مبنی بر بهتر شدن اوضاع بایرن از نظر مصدومیت بازیکنانش منتشر شده بود ولی واقعیت این است که مصدومیت همچنان یکی از مشکلات اصلی این تیم است. کورنتین تولیسو که به دلیل پاره شدن رباط آشیل کل فصل را از دست داده است. کینگزلی کومان که از ناحیه‌ی قوزک پا مجروح شده بود همچنان برای بازگشت به میادین تلاش می‌کند ولی نتوانسته به اندازه‌ی کافی آماده شود. با اینحال بر اساس گزارش رسانه‌های آلمانی احتمال اینکه به زودی شاهد بازگشت کینگزلی کومان به ترکیب بایرن باشیم وجود دارد. تیاگو آلاکانتارا هم به دلیل مصدومیتی مشابه فعلاً قادر به بازی کردن نیست. خامس رودریگز هم به دلیل مصدومیت زانو در اختیار کوواچ نخواهد بود. خامس برای پشت سر گذاشتن دوران نقاهت خود این روزها در شهر مادرید به سر می‌برد.  

 

 

حضور آرین روبن مقابل دوسلدورف هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد چون او از ناحیه‌ی زانو احساس ناراحتی می‌کند. هر چند به نظر می‌رسد رابرت لواندوفسکی توانسته مصدومیت جزئی زانو را پشت سر بگذارد و می‌تواند در مقابل دوسلدورف به میدان برود. این بدون شک برای کوواچ بهترین خبر خواهد بود.

 

 

استفاده‌ی کوواچ از بواتنگ و هوملس در مرکز خط دفاع قطعی به نظر می‌رسد. آلابا و کیمیچ هم به عنوان مدافعین کناری چپ و راست می‌توانند از حضورشان در میدان مطمئن باشند. اگر کوواچ بخواهد از یک هافبک دفاعی استفاده کند انتخاب او یا سانچز یا مارتینز خواهد بود و در صورت استفاده از دو هافبک دفاعی، احتمالاً زوج سانچز و گورتزکا در این پست به میدان خواهند رفت. استفاده از ریبری به عنوان پیستون چپ قعطی است و کوواچ برای پیستون راست تیم خود یا از گنابری استفاده خواهد کرد یا در صورت رسیدن روبن به بازی ممکن است او به جای گنابری به میدان فرستاده شود. گورتزکا و مولر هم کاندیداهای اول بازی پشت سر تک‌مهاجم بایرن رابرت لواندوفسکی خواهند بود.

 

بایرن مونیخ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۴۹۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) خلاصه بازی اشتوتگارت ۳ - ۱ بایرن مونیخ؛ افتضاح قبل از بازی با رئال مادرید

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # بایرن مونیخ ، بوندسلیگا آلمان سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • (عکس) پیراهن زیبای بایرن مونیخ برای فصل آینده
  • رونمایی رسمی از پیراهن جدید بایرن مونیخ + عکس
  • نویر: باید در مادرید رئال را بکشیم!
  • رسمی: ستاره بایرن بازی با رئال را از دست داد
  • بدبیاری بایرن مونیخ؛ احتمال بالای غیبت رافائل گریرو در بازی مقابل رئال مادرید
  • رئال با ۳گل برد، بایرن با ۳گل باخت!
  • تاکید رئیس بایرن: توخل فصل بعد نیست
  • خلاصه بازی اشتوتگارت 3-1 بایرن مونیخ (بوندس لیگا آلمان 2023/24)
  • (ویدئو) خلاصه بازی اشتوتگارت ۳ - ۱ بایرن مونیخ؛ افتضاح قبل از بازی با رئال مادرید
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و اشتوتگارت + فیلم