Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@05:21:06 GMT

تدارک مسجد مقدس جمکران برای هفدهم ربیع الاول

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۴۹۸۰۶

تدارک مسجد مقدس جمکران برای هفدهم ربیع الاول

حجت الاسلام حسین آبادی از برگزاری مراسم های شادباش و مدیحه سرایی به مناسبت سالروز ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) در مسجد مقدس جمکران خبر داد.

حجت الاسلام «یاسین حسین آبادی» در گفت و گو با خبرنگار مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان درباره درباره برنامه های مسجد مقدس جمکران ویژه هفدهم ربیع الاول، اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت باسعادت پیامبر ختمی مرتبت حضرت محمد مصطفی(ص) و امام صادق(ع) میعادگاه منتظران با برنامه های جشن و شادباش از زائران میزبانی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مسجد مقام و شبستان های مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: این برنامه ها که با محور وحدت بین اهل سنت و اهل تشیع اجرا می شود با برگزاری مراسم جشن و شادی همراه است که در این راستا شنبه شب، سوم آذرماه مراسم جشن و مدیحه سرایی همراه با سخنرانی، ویژه برادران در  مسجد امام علی(ع) و برای خواهران در مسجد فاطمه زهرا(س) برگزار می شود.

 

وی اضافه کرد: همزمان به هفدهم ربیع الاول (یکشنبه، چهارم آذرماه) بعد از نماز ظهور و عصر ویژه برنامه ولادت پیامبر(ص) و امام صادق(ع) همراه با مراسم سخنرانی و مولودی خوانی در مسجد امام علی(ع) برگزار می شود.

 

حسین آبادی خاطرنشان کرد: مطابق معمول مناسبت ها، چایخانه مسجد مقدس جمکران در هفدهم ربیع الاول برای پذیرایی از زائران فعال است.

 

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: شبستان یزد ارزانی ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور سنندج بیرجند حسن روحانی هفته وحدت ارومیه آذربایجان غربی دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد هفدهم ربیع الاول مسجد مقدس جمکران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۴۹۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان

محمود علیخانی امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: به مناسبت هفته بسیج سازندگی ۳۰ ویژه برنامه تدارک دیده شده است.

او افزود: افتتاح ۸ منزل مسکونی، مرمت و رنگ آمیزی پنج مدرسه، افتتاح صندوق قرض‌الحسنه، توزیع هزار بسته معیشتی، همایش تقدیر و تکریم از جهادگران برتر و برگزاری نمایشگاه پوشک ایرانی اسلامی از جمله برنامه‌های این هفته است.

علیخانی ادامه داد: در شهرستان گرگان ۶۰۰ گروه جهادی در سامانه اطلس ثبت شده اند و آماده خدمات رسانی هستند.

او افزود: در سال گذشته به همت بسیج سازندگی ساخت ۲۰ منزل مسکونی، توزیع ۶۰ هزار بسته معیشتی، ارائه خدمات پزشکی به ارزش ۸ میلیارد تومان، هزار ساعت مشاوره آموزشی رایگان، توزیع ۲۰ هزار بسته لوازم تحریر و ... در سطح شهرستان گرگان انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • حضور ۶۰ ناشر خارجی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • لحظاتی از حضور مهمانان ویژه مسجد مقدس جمکران
  • استان قزوین میزبان شهید گمنام
  • مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) و تشییع شهید دفاع مقدس در بوشهر
  • گزارش تصویری | مراسم تدفین دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران
  • ببینید | لحظات دیدنی از مراسم تدفین دو شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران
  • آیین تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام در قم
  • فیلم/ لحظات دیدنی از مراسم تدفین دو شهید گمنام در مسجد جمکران