Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور احمدی، دبیر اجرایی هفته قرآن و عترت استان لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، از تمدید مهلت ارسال آثار به مجموعه جشنواره‌های هفته قرآن و عترت لرستان تا بیستم آذرماه جاری خبر داد و گفت: هفته قرآن و عترت لرستان از ۲۲ تا ۲۸ دی‎ماه امسال برگزار می‏‌شود که در قالب آن جشنواره‌ها، مسابقات و همایش‌هایی با موضوع قرآن برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به این‌که در هفته قرآن و عترت لرستان جشنواره‌های شعر، داستان کوتاه، خوشنویسی(شکسته نستعلیق)، تذهیب، نقاشی‎خط، پوستر، عکاسی، مناجات‌خوانی، فیلم کوتاه، صنایع دستی(چوبی و فلزی)، فیلمنامه‌نویسی، تعزیه‌خوانی و تئاتر صحنه‌ای برگزار خواهد شد، اضافه کرد: ازجمله برنامه‌های ویژه هفته قرآن و عترت لرستان می‎توان به برگزاری همایش‌ها و نشست‌های اخلاق قرآنی و سبک زندگی قرآنی اشاره کرد.
دبیر اجرایی هفته قرآن و عترت استان لرستان با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی در رشته‌های قرائت و حفظ در شش رشته طی این هفته، عنوان کرد: برگزاری محافل انس با قرآن، تفسیر و تدبر در قرآن از دیگر برنامه‌های هفته قرآن و عترت لرستان است.
وی بیان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در هر یک از این جشنواره‌ها می‎توانند آثار خود را تا پایان آبان‌ماه امسال به آدرس دبیرخانه واقع در خرم‌آباد، میدان ۲۲ بهمن، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دفتر قرآن و عترت ارسال کنند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا لرستان فعالیتهای قرآنی هفته قران و عترت منصور احمدی فراخوان جشنواره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۴۹۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات قرآنی دانش آموزی در شهرستان سروستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، این مسابقه با حضور ۴۵۰ دانش آموز از شهرستان‌های سروستان، فسا، شیبکوه و ششده و قره بلاغ در رشته‌های قرآن نماز و عترت برگزار شد.

در پایان بیست و دومین دوره مسابقات مقدماتی قرآن کریم دانش آموزان نفرات برتر به مسابقات استانی راه یافتند.

دیگر خبرها

  • مهلت ارسال اثر به رویداد جوانی جمعیت در سمنان تمدید شد
  • برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان
  • برگزاری مسابقات قرآنی دانش آموزی در شهرستان سروستان
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • آخرین مهلت بارگذاری آثار برای جشنواره قلم ۱۵ خردادماه
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • مهلت ارائه اظهارنامه مالیات ارزش افزوده در لرستان تمدید شد
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی