Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا خیاط‌ زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه سامان‌دهی و رفع نواقص جدول‌ها در سطح معابر جهت خدمات رسانی به شهر و شهروندان ساکن در منطقه در حال انجام است، اظهار کرد: در ادامه‌ فرآیند فعالیت‌های عمرانی در سطح منطقه و ارائه خدمات با هدف ارتقای سطح کیفی معابر و افزایش خدمت رسانی به شهروندان، عملیات جدول‌گذاری و کانیوو در خیابان فیروزآباد در دستور کار قرار گرفته و نیروهای حوزه فنی عمرانی مشغول عملیات جدول‌گذاری این معبر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار منطقه یک کرمان هدف از تعویض و جدول‌گذاری معابر اصلی و فرعی را بهسازی و زیباسازی معابر، هدایت آب‌های سطحی و بالابردن بهداشت عمومی معابر و ارائه خدمات با کیفیت بهتر به شهروندان عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: طرح‌های زیرساختی در سطح شهر به منظور رفع مشکلات شهروندان و حفظ ایمنی آنها انجام می‌شود و امیدواریم با بهسازی و سامان‌دهی فضاها و معابر شهری، شاهد چهره‌ای زیبا و جدید در سطح منطقه باشیم.

خیاط‌زاده گفت: عملیات یاد شده شامل زیرسازی، جدول‌گذاری و ایجاد کانیوو جهت بهسازی ورودی‌های برخی کوچه‌هاست که از کوچه شماره چهار فیروزآباد آغاز شده و تا میدان حضرت ابوالفضل (ع) ادامه می‌یابد.

کد خبر 4466546

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری کرمان مدیریت آب های سطحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۰۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری تمام آب‌های سطحی در دزفول طی سه ساعت

شهردار دزفول با اشاره به بی سابقه بودن بارندگی امروز در دزفول گفت: تمام آب‌های سطحی تجمع شده طی سه ساعت پس از بارندگی با همراهی سایر دستگاه‌ها رفع شد.

محمد عتاب اهوازی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خوزستان اظهار کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده ما خود را برای بارندگی ۳۰ الی ۴۰ میلیمتر آماده کرده بودیم اما آنچه اتفاق افتاد بارش ۱۱۵ میلیمتر بود که سبب غافلگیری شد چنین بارشی در تاریخ دزفول بی‌سابقه بود.

وی افزود: مدت زمان بارش سه ساعت زمان برد اما بخش عمده بارش طی یک ساعت رخ داد که سبب آب‌گرفتگی معابر شد و متأسفانه آب وارد نزدیک به سی منزل شد، با این حال با تلاشی که انجام شد و با حضور کارکنان شهرداری، شرکت آبفا، سپاه پاسداران، فرمانداری اهواز سه ساعت پس از بارندگی تمام آب‌های سطحی جمع‌آوری شدند.

شهردار دزفول ادامه داد: از منازل آب گرفته شده در دزفول بازدید به عمل آمد و تدابیری اندیشیده شد تا خسارت وارده به آن‌ها را جبران کنیم.

عتاب اهوازی با اشاره به بازگشایی مسیرهایی که مسدود شده بودند تصریح کرد: تنها مشکلی که در شهر دزفول در حال حاضر وجود دارد، قطع شدن برق زیرگذر دزفول است که در تلاشیم با وصل شدن برق آن آب تجمع شده در آن نیز تخلیه شود جز این مورد دیگر آب‌گرفتگی در شهر وجود ندارد.

کد خبر 750200

دیگر خبرها

  • جمع آوری تمام آب‌های سطحی در دزفول طی سه ساعت
  • تلاش خدمات شهری شهرداری اهواز برای جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • دزفول غرق شد!
  • اجرای طرح همیاران آرامش اجتماعی در قزوین آغاز شد
  • اجرای طرح همیاران آرامش اجتماعی در قزوین
  • ️ پایان آسفالت کانال‌های فیبر نوری در شهر کرمان
  • تکمیل عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا
  • جمع آوری متکدیان و کودکان کار در دزفول
  • چهار هزار میلیارد ریال صرف احداث طرح های جمع آوری آبهای سطحی و ساماندهی آبگرفتگی معابر کرج شده است.
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد