Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ولایت ایرانشهر گفت: جوانان اهل سنت و بلوچ در تریبون‌های آزاد و کرسی‌های آزاداندیشی به دفاع از انقلاب و تفکر انقلاب و در مقابله با دشمن آمریکایی و اسرائیلی بر می‌آیند.

بقایی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ولایت ایرانشهر در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به حضور برادران اهل سنت در شهرستان ایرانشهر گفت: دانشجویان اهل سنت بسیاری در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بقایی با اشاره به نقش وحدت در پیشبرد اهداف علمی در دانشگاه‌ها گفت: وقتی در دانشگاه و در یک جامعه علمی وحدت داشته باشیم و با توجه به اشتراکات دینی و مذهبی می توانیم ریسمان برادری را تقویت کنیم و راه  برای کار علمی  باز و پیشرفت‌هایی که لزوم آن کار علمی و دانشگاهی و تحقیقاتی است تحقق پیدا می‌کند. در غیر این صورت تفرقه می‌تواند باعث جدایی توانایی‌های دانشجویان باشد، اما وقتی وحدت ایجاد شود هر شخص با توجه به توانایی که دارد می‌تواند  توانایی‌ها و کم و کاستی‌هایی جامعه را برطرف کند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ولایت ایرانشهر گفت: به لطف خدا متعال شاهد چنین مواردی در جامعه علمی و دانشگاهی ولایت ایرانشهر هستیم و گروه‌های علمی، هسته‌های تحقیقاتی از دانشجویان با مذاهب و تفکرات مختل در فعالیت‌های علمی و کار‌های تحقیقاتی جمع شده اند. البته وحدت در دانشگاه جای دیگری هم نمایان می‌شود و آن فعالیت‌های غیرعلمی است، شاهد هستیم که دانشجویان در کار‌های فرهنگی و خنثی کردن توطئه دشمنان که خواهان تفرقه در جامعه ما هستند، نقش مهمی دارند.

وی افزود: دانشجویان آگاه، بیدار و هوشیار از نقشه شوم دشمن هستند و حول محور فعالیت‌های  فرهنگی و بصیرتی و سیاسی جمع می‌شوند و سعی در آگاهی جامعه خود دارند، این سعی و تلاش دانشجویان با مذاهب مختلف در دانشگاه وجود دارد و با توجه به توطئه دشمن در منطقه بلوچستان  شاهد هستیم که جوانان اهل سنت و بلوچ در تریبون‌های آزاد و کرسی‌های آزاد اندیشی به دفاع از انقلاب و تفکر انقلاب و در مقابله با دشمن آمریکایی و اسرائیلی بر می‌آیند.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه ولایت ایرانشهر دانشجویان اهل سنت هفته وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۰۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجدان بیدار دانشجویان دنیا را در دفاع از مظلوم می‌ستایم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمدعلی زلفی گل در بدو ورود به یاسوج در خصوص خیزش دانشگاهیان آمریکایی علیه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه افزود: وجدان بیدار دانشجویان و دانشگاهیان دنیا را که از مظلوم دفاع می‌کنند می‌ستایم از همه دانشگاهیان می‌خواهم در مقابل نسل‌کشی و درندگی و کشتن بانوان و کودکان فلسطینی حساسیت نشان دهند. وی گفت: وقتی دانشگاهیان دنیا در مقابل این رژیم خونخوار و سفاک بایستند معادله تغییر خواهد کرد و دنیا بیشتر بیدار می‌شود، موضع‌گیری خواهد کرد و سازمان‌های بین‌المللی تصمیم جدی‌تری در این خصوص خواهند گرفت. وزیر علوم اضافه کرد: در دولت سیزدهم در خصوص جذب نخبگان کار‌های مختلفی انجام شده است، با همکاری بنیاد ملی نخبگان آیین نامه جذب نخبگان را بعنوان اعضای هیئت علمی بازنگری کردیم. زلفی گل افزود: از این به بعد نخبگانی که بنیاد ملی نخبگان معرفی می‌کند نیاز به شرکت در فراخوان‌های جذب هیئت علمی ندارند و مستقیما بعنوان هیئت علمی دانشگاه‌ها معرفی می‌شوند. وی ادامه داد: با توافقنامه‌ای که با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منعقد کردیم در سال گذشته یک هزار ۳۸۰ نفر از رتبه‌های کنکور بورسیه می‌شوند بخصوص المپیادی‌ها و دارای رتبه المپیاد در صورتی که در رشته‌های مرتبط درس بخوانند بعنوان عضو هیئت علمی جذب می‌شوند. وزیر علوم عنوان کرد: بورسیه صنعت را برای اولین بار در دولت سیزدهم طراحی کردیم و سال گذشته و امسال در دفترچه کنکور نیز آمده است. زلفی گل تاکید کرد: با اتاق بازرگانی جلساتی داشتیم تلاش کردیم از صنایع مختلف خواستیم برای بورسیه رتبه‌های برتر و جذب نخبگان اقدام انجام دهند که این قشر نگران آینده خود نباشند و در کشور بمانند. وی گفت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای ائتلافی را تشکیل داده که تکنسین برای واحد‌های صنعتی تربیت کند، دانشگاه علمی کاربردی چندین هزار نفر را با تضمین اشتغال براساس نیاز صنایع مختلف آموزش می‌دهد. وزیرعلوم اظهار کرد: کنکور امسال در کمال صحت و امنیت برگزار شد، براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی هر سال دوبار کنکور برگزار می‌شود الحمدالله روز‌های پنجشنبه و جمعه شاهد برگزاری کنکور سالم و با امنیت کامل بودیم. زلفی گل افزود: در یک منطقه‌ای که به دلیل سیل مشکل پیش آمده بود کنکور را تکرار خواهیم کرد، نگران نباشند. وی بیان کرد: چند مورد مشکلات و تخلفاتی در کنکور امسال داشتیم برخورد شد که به هیات مرتبط خود معرفی می‌شوند.

دیگر خبرها

  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • تحصیل در دانشگاه آزاد ممسنی با کمترین هزینه/ تعامل با شهرداری نورآباد براساس رویکرد فناوری
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • افول تشکل‌های دانشجویی، بدنه اجرایی کشور را تضعیف می‌کند
  • پذیرش دانشجویان خارجی نمایشی از مرجعیت علمی مراکز دانشگاهی
  • وجدان بیدار دانشجویان دنیا را در دفاع از مظلوم می‌ستایم
  • باید، حول محور وحدت از آرمان‌های انقلاب دفاع کنیم
  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور در چهارمحال و بختیاری
  • نیاز جدی جامعه به نظریات بومی و کاربردی حوزه علوم انسانی