Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس‌راه استان لرستان با بیان اینکه آزاد راه پل زال- خرم‌آباد براثر ریزش کوه مسدود شده است گفت: محور جایگزین جاده قدیم اندیمشک- پلدختر - خرم‌آباد اعلام‌شده است. ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ مرتضی چغلوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد، از انسداد محور پل زال- خرم‌آباد خبر داد و اظهار داشت: براثر ریزش کوه در حال حاضر آزادراه پل زال- خرم‌آباد مسدود شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ریزش کوه در کیلومتر 21 منطقه کرکی بوده که سبب مسدودیت محور شده و تا اطلاع ثانوی این محور مسدود است و محور جایگزین جاده قدیم اندیمشک- پلدختر - خرم‌آباد اعلام‌شده است.

احتمال سرریزشدن سد گاوشان در کردستانخوزستان| هفت نقطه روستایی در بخش الوار گرمسیری بر اثر بارش باران دچار ریزش شد

رئیس پلیس‌راه استان لرستان عنوان کرد: در حال حاضر براثر بارش باران و برف تمامی محورهای استان لرستان لغزنده است و در تمامی محورهای استان مه گرفتگی و کاهش دید را شاهد هستیم.

وی بیان کرد: محورهای شمالی و شرقی استان به علت ریزش برف به‌شدت لغزنده است و به رانندگان توصیه می‌شود بسیار احتیاط کرده و تجهیزات زمستانه و زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/م

R41450/P1486/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۰۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محور چالوس/ این محورها مسدود هستند

 

به گزارش تابناک، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، ترافیک در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل بیلقان تا سرودار سنگین است. در برخی از محورهای استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی نیز شاهد بارش باران هستیم.

مهر در خبری نوشت:همچنین محورهای هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد، اسپکه – بمپور، یزد – دربید، حاجی آباد – آهنگران، رباط پشت بادام – بیاضه، گلشن – سراوان، گرده کوه – مهریز، مهرستان - ایرانشهر، گنجنامه – تویسرکان، وازک – بلده و پونل – خلخال مسدود است.

دیگر خبرها

  • ۶ کشته براثر ریزش کوه و صاعقه در افغانستان
  • احتمال ریزش سنگ‌ریزه در محور گنجنامه‌-تویسرکان
  • خطر ریزش‌سنگ در محور گنجنامه - تویسرکان
  • خطر ریزش‌سنگ در محور گنجنامه- تویسرکان
  • ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/ این محورها مسدود هستند
  • ۱۰ محور شریانی و غیر شریانی کشور همچنان مسدود است
  • مسدود شدن برخی از محورهای خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • محور‌های شهرستان زیرکوه مسدود شد