Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-04@12:25:44 GMT

سقوط آسانسوری با ۶ مسافر در یک آسمان خراش

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۵۰۸۵۷

سقوط آسانسوری با ۶ مسافر در یک آسمان خراش

آسانسوری با ۶ مسافر در یکی از بلندترین آسمان خراش‌های شیکاگو سقوط کرد.

به گزارش شریان نیوز،آسانسوری با 6 مسافر از جمله یک زن باردار از طبقه نود و پنجم یکی از آسمان خراش ها در شیکاگو که یک مرکز خرید و ساختمان تجاری 100 طبقه به نام هانکوک است، سقوط کرد. براساس گزارش دیلی میل، دو مسافر از مکزیک، یک زن باردار و سه دانشجو از طبقه نود و پنجم یک آسمان خراش که رستوران در آن طبقه قرار دارد، سوار آسانسور شدند که پس از پاره شدن کابل،کابین سقوط کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین گزارش، آسانسور در طبقه یازدهم متوقف شد و در طی عملیات گروه امداد، پس از سه ساعت تلاش مسافران بدون هیچ آسیبی نجات یافتند. یکی از قربانیان این حادثه گفت: در ابتدا فکر کردم که خواهیم مرد. ما سقوط کردیم و ناگهان صدای وحشتناکی آمد و آسانسور متوقف شد.

گفتنی است گروه امداد برای نجات مسافرین مجبور به شکاف دیوار شدند. جالب اینجا است که این برج از نظر سیستم امنیتی بسیار مجهز است.

برچسب هاآسانسورزن باردارآسمان خراش

منبع: شریان

کلیدواژه: آسانسور زن باردار آسمان خراش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۰۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه در کرمانشاه جان یک نصاب آسانسور را گرفت

بر اثر حادثه ای در یک ساختمان در حال ساخت در یکی از محلات شهر کرمانشاه یک نصاب جوان آسانسور جان خود را از دست داد.

به گزارش مشرق، رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه با اعلام این خبر افزود: این مرد جوان عصر روز گذشته حین ساخت و نصب آسانسور در یک ساختمان نیمه کاره از طبقات فوقانی به طبقه همکف سقوط و جان خود را از دست داد.

غلامرضا رضایی اظهار کرد: بلافاصله ۶ آتش نشان از ایستگاه های شماره هفت و هشت به محل این حادثه در محله فاز ۲ چقامیرزا در شهرک الهیه، اعزام شدند و توانستند جسد این جوان را که در همان لحظه‌ اولیه حادثه جانش را از دست داده بود به بیرون از لاین آسانسور، منتقل کنند.

رضایی در پایان اضافه کرد: علت این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • حادثه در کرمانشاه جان یک نصاب آسانسور را گرفت
  • آبشار لوه این هفته برای دومین بار قربانی گرفت؛ امروز مسافر سبزواری سقوط کرد
  • حادثه آسانسور در کرمانشاه موجب مرگ نصاب شد
  • دود سمی آسمان برلین را فرا گرفته است
  • آسمان تهران تا کی بارانی است؟
  • بهره‌برداری از بلندترین آسمان‌خراش مسکونی جهان در سال ۲۰۲۸
  • کربن‌صفرترین ساختمان اداری و مسکونی در بریتانیا
  • ساخت کربن‌صفرترین ساختمان اداری و مسکونی در بریتانیا
  • مهار آتش در آپارتمان چهار طبقه در زاهدان
  • نجات نصاب آسانسور با سقوط از ارتفاع ۱۵متری