Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن خطیبی صبح شنبه در نشستی که با اعضای شورای اسلامی شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد، بر رفع مشکلات اساسی منطقه بدون اتلاف وقت تأکید کرد و شوراهای اسلامی را بهترین ظرفیت برای پیگیری مطالبات مردم خواند.

وی ضمن اشاره به نقاط قوت و ضعف شهرستان، افزود: رفع مشکلات جاده ای و ایجاد زیرساخت­های جدید برای تردد بهتر خودروهای عبوری داخل و خارج شهرستان در شهر و روستاها از اولویت­های فرمانداری و دیگر دستگاه­های اجرایی مرتبط است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیبی همچنین اجرای طرح جمع آوری فاضلاب را از پروژه­های مهم شهرستان دانست که با جدیت در حال پیگیری است.

در ادامه نیز زلیخا جباری رئیس شورای اسلامی شهرستان قرچک و دیگر اعضای این شورا، ضمن تقدیر از تلاش­های فرماندار قرچک و دیگر مسئولان شهرستان، پیشنهاداتی در خصوص رفع برخی مشکلات مطرح کردند.

در این جلسه همچنین در خصوص تقاطع غیرهمسطح بین روستاهای محمدآباد و داودآباد، کمربندی جنوبی، نبود ایستگاه راه آهن در شهرستان، ترافیک منطقه قلعه نو، اسناد مالکیتی شهرک گلها، توسعه شهرک صنعتی و اشتغالزایی، تجهیز بیمارستان برکت شهید ستاری و بهبود خدمات رسانی، فاضلاب شهرک­های گلشهر و باغشهر، تعریض جاده قرچک به پاکدشت، ایجاد پاسگاه در برخی نقاط روستایی و ... بحث و تبادل نظر شد.

کد خبر 4466582

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر فرمانداری قرچک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۱۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران

روابط عمومی صدا و سیمای گیلان اعلام کرد: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در حوزه جهاد تبیین و پاسخگو بودن مسئولان به مردم و اجرای اصل مطالبه گری رسانه ملی عوامل برنامه ساز سیمای این مرکز درصدد تهیه برنامه‌ای با عنوان «پاسخ» برآمدند.

این برنامه به دلیل ویژگی مطالبه گری که دارد شفاف و بدون تعارف دغدغه‌های مردم را پیگیری می‌کند. 

ذات و ماهیت این برنامه به دنبال طرح خواسته‌های مردم و پیگیری پاسخ آن از مدیران استان گیلان است. 

شفاف سازی، ترویج و توسعه و افزایش ظرفیت پاسخگویی مدیران اجرایی و پیگیری مشکلات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی گیلان با حضور مدیران کل، روسای سازمان‌ها و نهاد‌های مختلف استان از اهداف برنامه «پاسخ» است. 

این برنامه با بخش‌های گفتگو با مهمان، گزارش مردمی، تصاویر ارسالی مردم و سوالات مردمی همراه با مشاوره اساتید دانشگاه و کارشناسان و نخبگان استان چهارشنبه هر هفته از ساعت ۲۱:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه به طور زنده از شبکه باران به روی آنتن می‌رود.

عوامل برنامه تلویزیونی «پاسخ» عبارتند از:

تهیه کننده: محمود رحمتی، دستیار تهیه: زهرا فقیری، کارگردان: مهرداد محزون، مجریان: مهدی لطفی، شهریار سروری

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • ظرفیت‌های جامعه ایثارگری دیلم استفاده می‌شود
  • شورای گفتگوی بخش خصوص با دولت و بانک‌های گیلان
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • اختصاص ۶۰ میلیارد تومان به توسعه گردشگری شادگان
  •  استفاده از ظرفیت‌های مردمی بهترین راه برای حل معضلات اجتماعی
  • بهترین راه برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است
  • «صنعت شهر» در کرمانشاه احداث می‌شود
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران
  • لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس
  • دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی