Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیین افتتاح رسمی المپیاد استعدادهای برتر رشته کبدی کشور در بخش پسران شامگاه جمعه در قم برگزار و از تمبر رسمی یادبود این مسابقات با حضور مسئولان استانی و کشوری رونمایی شد.

در این مراسم که با حضور سید محمدرضا هاشمی سرپرست استانداری قم، عباس اورسجی رئیس فدراسیون کبدی، حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم و جمعی از مسئولان استانی به انجام رسید سید محمد رضا هاشمی سرپرست استانداری قم به طور نمادین بر روی تمبری که به طور اختصاصی برای این مسابقات و فدراسیون کبدی طراحی و چاپ شده مهر زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افتتاحیه المپیاد استعدادهای برتر کبدی کشور با حضور تمامی ورزشکاران شرکت کننده در سالن ورزشی نخلستان قم برگزار شد و پس از برگزاری افتتاحیه، تیم‌های حاضر در این مسابقات رقابت خود را در گروه‌های مختلف آغاز کردند.

تقدیر استاندار قم از روسای قبلی هیئت کبدی استان قم عباس استواری و ابوالفضل باقری منش در حاشیه برگزاری مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ورزش کبدی کشور یکی دیگر از اتفاقات مراسم افتتاحیه المپیاد استعداهای برتر بود.

المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور در رشته‌های مختلف به میزبانی شهرهای گوناگون برگزار می‌شود که قم در بخش کبدی پسران و ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی میزبان این مسابقات است و قرار است این رقابت‌ها شامگاه یکشنبه به پایان برسد.

نزدیک به ۵۰۰ ورزشکار از ۲۷ استان کشور در المپیاد استعدادهای برتر کبدی کشور در بخش پسران در قم حاضر هستند. مسابقات بخش دختران نیز در تبریز برگزار می‌شود.

کد خبر 4466456

منبع: مهر

کلیدواژه: المپیاد ورزشی مسابقات کبدی کبدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۱۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم یادبود «خبرنگاران آسمانی» در قزوین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مصطفی جعفری با اشاره به برگزاری مراسم یادبود «خبرنگاران آسمانی» در قزوین، اظهار کرد: این مراسم در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره «سیدمرتضی نصری»، «لیلا امیری»، «مرتضی حداد» و «علی رضایی‌پور» برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این فعالین رسانه بین سال‌های ۱۳۹۰ تا ۱۴۰۱ دار فانی را وداع گفته‌اند، گفت: در این مراسم ضمن خاطره‌گویی اصحاب رسانه و سخنرانی «رئوف پیشدار»، رئیس هیأت خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در ۱۵ کشور جهان و اولین رئیس صدا و سیمای استان قزوین، از خانواده‌های این چهار فعال رسانه هم تجلیل می‌شود.

رئیس خانه مطبوعات استان قزوین بیان کرد: این مراسم در راستای بزرگداشت جایگاه خبرنگاران به‌عنوان عضو تأثیرگذار جامعه برگزار خواهد شد؛ ضمن اینکه برای بزرگداشت مقام خبرنگار، برنامه‌های متعددی در نظر گرفته شده که در طول سال در مناسبت‌های مختلف اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد: اصحاب رسانه از اقشاری هستند که علی‌رغم سختی کار معمولاَ دیده نمی‌شوند و جایگاه آن‌ها آنطور که باید در بین مردم جامعه و مسئولین شناخته شده نیست، در همین راستا تبیین نقش و رسالت خبرنگاران دارای اهمیت است و باید به آن توجه شود.

جعفری در پایان یادآور شد: مراسم یادبود «خبرنگاران آسمانی» ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه در سالن اجتماعات مولانا در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد، واقع در میدان میرعماد برگزار می‌شود و از تمام اصحاب رسانه و مدیران رسانه‌ها برای حضور در این مراسم دعوت به عمل می‌آید.

کد خبر 6097845

دیگر خبرها

  • رونمایی از خرید جدید شهداب برای فتح لیگ و آسیا
  • مراسم یادبود اسکویی امروز برگزار می‌شود
  • مراسم یادبود «خبرنگاران آسمانی» در قزوین برگزار می‌شود
  • مراسم افتتاحیه هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • راه‌یابی دو عضو کانون پرورش فکری به مسابقات لکوکاپ جهانی مسقط
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • فریدونکنار قهرمانی مسابقات پرس سینه مازندران
  • رونمایی از نماد جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۵ سیشل