Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@04:44:52 GMT

صداوسیما حق حضور در فولادشهر را ندارد!

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۵۱۳۷۵

صداوسیما حق حضور در فولادشهر را ندارد!

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اعلام کرد در بازی تیمش مقابل پارس جنوبی جم دوربین های تلویزیونی را به ورزشگاه راه نمی دهد.

به گزارش "ورزش سه"، طی دو روز گذشته شبکه خبر صداوسیما در یک اشتباه در اعلام گروه بندی تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا کنار نام ذوب آهن پسوند ایران و اصفهان را قرار نداد و این مساله با اعتراض شدید مسئولان ذوب آهن مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از این رو روز گذشته مسئولان ذوب آهن اجازه حضور میکروفون شبکه خبر را در نشست خبری علیرضا منصوریان و حسین پاشایی ندادند و حالا نیز مدیران باشگاه اصفهانی تصمیم به راه ندادن دوربین های صداوسیما به ورزشگاه فولادشهر گرفته اند.


سعید آذری مدیرعامل ذوب آهن شب گذشته در جلسه هماهنگی قبل از بازی نیز این مساله را اعلام کرد. او همچنین در توضیح این اتفاق گفته است: «صدا و سیما خودش را سبک نکند و به ورزشگاه نیاید. تا شبکه خبر رسما عذرخواهی نکند، آنها را به ورزشگاه راه نمی دهم. در این تصمیم خیلی هم جدی هستم حتی اگر به قیمت برکناری ام تمام شود.»


وی افزود:«سال گذشته گفتند اشتباهمان سهوی بوده است. چرا هر اشتباه سهوی به ضرر ما است؟ اشتباهات سهوی صدا و سیما، اشتباهات سهوی داوران و غیره. ما که «پان اصفهانیسیم» نداریم که اینطور برخورد می کنند.»


دیدار ذوب آهن اصفهان و پارس جنوبی جم امروز ساعت 15:15 برگزار می شود.

 

سعید آذری (مدیرعامل) ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سعید آذری مدیرعامل ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۱۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواداران سپاهان با شعارهای طلایی در ورزشگاه آزادی +فیلم

هواداران تیم فوتبال سپاهان برای حمایت از این تیم در مصاف با پرسپولیس از اصفهان به ورزشگاه آزادی آمده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند و الکلاسیکوی فوتبال ایران را در حضور تماشاگران برگزار خواهند کرد.

هواداران تیم فوتبال سپاهان نیز امروز کیلومترها راه را طی کرده‌اند و از اصفهان به پایتخت آمده‌اند تا با حضور در ورزشگاه آزادی از شاگردان ژوزه مورایس در تقابل حساس و مهم با پرسپولیس تهران حمایت کنند.

طرفداراران طلایی‌پوش در محوطه ورزشگاه آزادی با شعارهای مخصوص تیم‌شان به‌سمت سکوهای ورزشگاه می‌آیند و امیدوار هستند که این تیم بتواند در ادامه روند خوبی که دوباره در پیش گرفته این بار در الکلاسیکوی مهیج فوتبال ایران به پیروزی دست پیدا کنند.

کد خبر 749834

دیگر خبرها

  • آبگرفتگی در معابر فولادشهر پس از بارش باران + فیلم
  • (عکس) دشمن شماره یک فردوسی‌پور در ورزشگاه آزادی!
  • سرمربی زودتر از بازیکنان در چمن/ قدیمی ها هو شدند
  • هواداران سپاهان با شعارهای طلایی در ورزشگاه آزادی +فیلم
  • ۲ خط قرمز در صداوسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است
  • ۲ خط قرمز در صدا وسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است
  • برنامه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال اعلام شد
  • برنامه مسابقات یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • اعلام برنامه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • استقلال و ۶ پیروزی در ۷ تقابل آخر برابر تراکتور