Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@13:44:59 GMT

۲۰ واحد خبازی متخلف در یاسوج شناسایی شد

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۵۱۴۲۸

۲۰ واحد خبازی متخلف در یاسوج شناسایی شد

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی شناسایی ۲۰ واحد صنفی خبازی متخلف در شهرستان بویراحمد خبر داد. ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، روح‌الله باقری فرد صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در گشت مشترک با اتحادیه نانوایان شهرستان بویراحمد،20 واحد خبازی متخلف شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: در راستای پایش نظارت و بازرسی از کار خبازان سطح استان برای ارائه خدمات مطلوب در شیفت صبح و عصر، گشت ویژه‌ای توسط بازرسان سازمان صنعت و اتحادیه مربوطه انجام شد.

نظارت بر بازار شهرستان کهگیلویه تشدید شوداز «جمعه سیاه» تا «بازار سیاه» !

باقری‌فرد با بیان اینکه در این گشت ویژه از 70 واحد صنفی خبازی در شهرستان بویراحمد بازرسی شد، ادامه داد: در حاشیه بازدید و بازرسی از این واحدها، 20 واحد صنفی خباز متخلف شناسایی و تشکیل پرونده صورت گرفت.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: عمده تخلفات این واحدهای خبازی خودداری از عرضه خدمات در شیفت کاری صبح بوده است.

باقری‌فرد ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده برای متخلفان خبازی شهرستان بویراحمد را  70 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با تعزیرات حکومتی، رسیدگی به این پرونده برای صدور رای در اولویت قرار می‌گیرد.

وی تاکید کرد: طرح پایش نظارت و بازرسی از فعالیت خبازان  ادامه دارد و به‌زودی در دیگر شهرستان‌های استان اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/ن

R41452/P1361/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۱۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی برق برخی از مناطق یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، در این اطلاعیه آمده: به اطلاع مردم شریف شهرستان بویراحمد می‌رساند، جمعه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ از ساعت ۸ الی ۱۰ به منظور تعمیرات و بهینه‌سازی شبکه، * برق برخی از مناطق به شرح ذیل قطع می‌شود: «میدان استانداری و مجموع ادارات، بیمارستان‌های شهید رجایی و شهید بهشتی، خیابان امام خمینی (۶۰ متری) و گلستان‌ها، شاهدها، عدل‌ها، قسمتی از بلوار قرنی، بلوار انقلاب و شهرک امام حسین، قسمتی از امامت‌ها و بلوار تل زالی» برق مراکز حساس و حیاتی در زمان بروز هرگونه «خاموشی» طبق دستورالعمل تأمین برق اضطراری مراکز حیاتی، حساس و مهم؛ ضوابط ابلاغی سازمان پدافند غیرعامل از طریق مولد برق اضطراری آن مرکز/دستگاه تأمین می‌شود. خواهشمند است جهت جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی، تمهیدات لازم اتخاذ شود.

دیگر خبرها

  • پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در بادرود
  • قطعی برق برخی از مناطق یاسوج
  • اعلام وضعیت نامناسب دفن زباله به دستگاه قضایی
  • شناسایی سه واحد متخلف توزیع عمده قطعات خودرو غیراستاندارد
  • وضعیت نامناسب دفن زباله در استان به دستگاه قضایی اعلام شد
  • وضعیت نامناسب دفن زباله به دستگاه قضایی اعلام شد
  • تجلیل از معلمان نمونه کشوری و استانی در یاسوج+تصاویر
  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • جریمه میلیاردی یک واحد صنعتی متخلف در بروجرد
  • کهگیلویه و بویراحمد در جایگاه دوم جوجه‌ریزی کشور