Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

پس از ادعای نشریه «اشپیگل» آلمان مبنی بر آزمایش مثبت دوپینگ  سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید، پس از دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل217-2016، سران تیم اسپانیایی به تکذیب این موضوع پرداختند.

«اشپیگل» ادعا کرده نمونه آزمایشی سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید پس از دیدار فینال لیگ قهرمانان 2 فصل پیش مقابل یوونتوس حاوی مواد غیرمجاز بوده اما یوفا به این موضوع رسیدگی نکرد و آن را مسکوت گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سران رئال مادرید هم بلافاصله با انتشار چنین بیانیه‌ای ماجرا را تکذیب کردند: در ارتباط با اطلاعاتی که در خصوص کاپیتان ما، سرخیو راموس از سوی اشپیگل مطرح شده باشگاه اعلام می‌کند سرخیو راموس هرگز هیچ قانون ضددوپینگی را نقض نکرده است. یوفا در زمان مشخص از ما اطلاعاتی را درخواست کرد و به طور معمول مانند  همه پرونده‌ها، بعد از صحت سنجی توسط کارشناسان خود و کارشناسان آژانس جهانی ضد دوپینگ، این موضوع را مختومه اعلام کرد. در مورد بقیه محتواهای منتشر شده در روزنامه یادشده، باشگاه به دلیل شواهد بی اساس ادعاها، پاسخ رسمی نخواهد داد. 

انتهای پیام/

 

 

 

منبع: وانا

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۱۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن بازیکنان رئال مادرید در رختکن پس از قهرمانی در لالیگا / فیلم

شب گذشته رئال مادرید کادیز را برد تا با شکست بارسلونا در خانه ژیرونا، قهرمانی شماره 36 خود در لالیگا را مسجل کند.

دانلود (2.3MB)

دیگر خبرها

  • فصل اول جادویی جود بلینگام در رئال مادرید، بهتر از این هم می‌شد؟ / فیلم
  • امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید
  • راموس برای رئالی‌ها پیام فرستاد
  • گرام سونس: می‌ترسم ویرجیل فن دایک به رئال مادرید برود!
  • خیلی نگرانم فن دایک به رئال برود!
  • 10 گل برتر رئال مادرید، قهرمان لالیگا در فصل 2023/24 / فیلم
  • ادعای ستاره بایرن: به رئال فکر می‌کنیم، نه باخت!
  • ادعای عجیب ژاوی بعد از قهرمانی رئال!
  • جشن بازیکنان رئال مادرید در رختکن پس از قهرمانی در لالیگا / فیلم
  • پیام راموس برای رئالی‌ها