Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس: سردار علی فدوی شامگاه جمعه در مراسم یادواره ۲۲۸ شهید قهدریجان از سلسله برنامه‌های گرامیداشت کنگره ملی شهدای خط‌شکن شهرستان فلاورجان اظهار کرد: در روز‌هایی در این شهر حضور پیداکرده‌ایم که یاد و خاطره شهدا تداعی‌گر ذهن‌ها بوده و تقارن با هفته وحدت نشان از آن دارد که باید بادل و عمل گوش به فرمان راهبر زمان خود باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: در طول انقلاب اسلامی زمانی که قرار شد مردم محک بخورند به خوبی از عهده این موضوع برآمدند چراکه آنان با محک جان خویش اثبات‌گر آن بودند.

وی ادامه داد: در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی با عنایت الهی مردم تا پای جان از آرمان‌های نظام دفاع کردند و شاهد هستیم که چهل سال مردم ایران اسلامی سختی‌ها را به جان خود خریدند که امروز با صلابت ایران اسلامی به عنوان قدرت برتر منطقه شناخته می‌شود.

فدوی بیان کرد: در همان روز‌های دفاع مقدس شهدای بسیاری که تعداد زیادی از آنان نیز از همین منطقه بودند اجازه ندادند که به مرزوبوم این کشور تجاوز شود و در این راه عزت و شرافت خود را مبنای عمل خود قرار داده و تا آخرین‌نفس ایستادگی و مقاومت کردند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر تمامی مردم هم برای مراسم بزرگداشت شهدا در تلاش باشند قطعاً نخواهند توانست رشادت‌های آنان را بیان کنند چراکه کار بزرگ آن‌ها اقدامی است که تا سال‌های سال هم می‌تواند نتایج خوبی را به دنبال داشته باشد.

وی در ادامه بیان کرد: در طول این ۴۰ سال که از عمر با برکت انقلاب اسلامی می‌گذرد استکبار تلاش گسترده انجام داده که خدشه‌ای به نظام اسلامی وارد سازد که به توفیق الهی و حضور مردم تمامی این نقشه‌های شوم نقش بر آب‌شده است.

فدوی افزود: در طول تاریخ هیچ دشمنی‌هایی به اندازه دشمنان چهل‌سالگی انقلاب نبوده و دشمنی با انقلاب اسلامی نه‌تن‌ها در طول این سال‌ها تمام نشده بلکه ابعاد وسیع‌تری به خود گرفته است، اما صلابت و قدرت نظام اسلامی روز به روز فراگیرتر شده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: ایادی استکبار به صورت علنی مطرح می‌کنند که از ایران اسلامی هراس دارند و وزیر دفاع سابق آمریکا می‌گوید به دنبال این هستیم که توان نظامی متفاوتی ایجاد کنیم که قدرت بازدارندگی منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای در مقابل ایران را داشته باشد.

وی همچنین گفت: نظام اسلامی امروز در مرحله بازدارندگی نیست بلکه دفاع را به بهترین شکل پشت سر گذاشته و با افتخار می‌گوییم که اگر اقدام نظامی از سوی دشمن صورت گیرد ضرر بیشتری خواهند دید، اما مشاهده می‌شود ماهیت دشمنی جبهه استکبار کم نشده بلکه روز به روز پررنگ‌تر بوده است.

فدوی تأکید کرد: امروز باید به نظام اسلامی بالید که در بیرون از مرز‌ها با دشمنان اسلام می‌جنگند چراکه قدرت لایزال الهی توانسته بر تمام رزمندگان اسلام تأثیرگذار باشد و آن‌ها را به قدرت برتر منطقه تبدیل کند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به برگزاری کنگره‌های شهدا تصریح کرد: دل‌های مشتاقی وجود دارد که شیفته راه و رسم شهدا هستند و از افرادی سخن می‌گویند که هنوز هم مثل خورشید عالم‌تاب در جریان زندگی می‌توانند تأثیرگذار باشند، اما باعث تأسف است که دشمن نیز به این موضوع پی برده، ولی افرادی در داخل نمی‌خواهند به‌خوبی قبول کنند که راه و رسم شهدا در جامعه تأثیرگذار است.

وی در پایان گفت: باید افتخار کرد نام و یاد شهدا در تمامی کشور طنین‌انداز است و رشادت‌های جوانان غیور ایران اسلامی ماندگار بوده، اما دلاورمردی‌های دو لشگر مهم اصفهان هنوز هم زبانزد عام و خاص است و مطمئناً زمانی که صحبت از حضور در میدان عمل به میان می‌آمد هم، چون گذشته این اطمینان قلبی وجود دارد که آنان خط مقدم این موضوع هستند.

منبع: فردا

کلیدواژه: سردار فدوی گزینه نظامی استکبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۱۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنبیه رژیم صهیونیستی و اقتدار ایران اسلامی نتیجه خون پاک شهداست

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام و المسلمین جواد فاطمی نسب؛ مدیر مرکز اسلامی استان کرمانشاه و ماموستا ملاعبدالرحمن مرادی؛ امام جمعه اهل سنت شهر کرمانشاه و همچنین احمد محمدی؛ مشاور مدیر مرکز و هیئت همراه با دو خانواده شهید اهل سنت استان کرمانشاه، شهیدان شیرخان پیرمرادی و شهید شهرام بهرامی دیدار کردند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین فاطمی نسب در این دیدار در سخنانی اظهار داشت: خانواده شهدا صاحب انقلاب و کشور هستند.
 
مدیر مرکز اسلامی استان کرمانشاه افزود: خون پاک این شهدای عزیز باعث شده که انقلاب جایگاه خود را در دنیا پیدا کند و قدرت های جهانی در مقابل جمهوری اسلامی زانو بزنند.
 
در ادامه این دیدار، ماموستا ملاعبدالرحمن مرادی نیز با اشاره به آیه قرآنی بیان داشت: شهدا نمرده اند بلکه دارای حیاتی جاودان نزد پروردگار هستند.
 
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: اقتداری که شهدا به کشور داده اند باعث شده ما بتوانیم از خاک ایران رژیم صهیونیستی ملعون و غاصب را هدف موشک های خود قرار دهیم.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایران در عملیات «وعده صادق» قصد انتقال پیام قدرت بازدارندگی به استکبار جهانی را داشت
  • فرمانده کل ارتش: جز حضرت امام (ره) و رهبر انقلاب، کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود/ در راستای بیانیه گام دوم وظیفه‌ ارتش این است که هم منتظر باشد، هم مستحق ظهور؛ یعنی ارتشی که آرمانش نابودی رژیم صهیونیستی و فروکشیدن استکبار از اریکه‌ قدرت
  • سردار سلیمانی:‌ حمله به اسرائیل فقط با ذره‌ای از قدرتمان بود
  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند
  • عملیات «وعده صادق» یک تنبیه کوچک برای صهیونیست‌ها بود
  • پیشمرگان کرد مسلمان در ایجاد امنیت منطقه نقش‌آفرینی می‌کنند
  • خون پاک شهدا موجب اقتدار و عزت ایران اسلامی شده است
  • جوکار: عملیات «وعده صادق» قدرت موشکی جهان اسلام را نشان داد
  • تنبیه رژیم صهیونیستی و اقتدار ایران اسلامی نتیجه خون پاک شهداست
  • ارتش مؤمن و مقتدر مایه آرامش خاطر مردم و هراس دشمنان است