Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان- ایرنا- رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان ایران گفت: تیم ملی ریکرو و کامپوند به 2 رویداد مهم بین المللی اعزام می شوند.

غلامرضا شعبانی بهار روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در همدان اظهار داشت: اسفند ماه تیم های ملی بانوان و آقایان به بنگلادش اعزام می شوند تا در مسابقات جام کنفدراسیون ها شرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: فروردین ماه سال آینده نیز تیم ملی به تایلند اعزام می شود تا در کاپ آسیایی شرکت کند.
شعبانی بهار خاطرنشان کرد: تا پایان سال 2 اردوی آماده سازی را در استان ها برگزار می کنیم ضمن اینکه هم اینک اردوی تیم ملی در تهران دایر است.
وی خاطرنشان کرد: همچنین هفته آینده نیز مرحله بعدی اردوی تیم ملی در تهران دایر خواهد شد.

** تجهیز 31 استان به کمان های آموزشی
رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان کشور با اشاره به استعدادیابی در سطح استان ها گفت: تجهیز استان ها به کمان های آموزشی جزو اهداف اصلی فدراسیون است.
شعبانی بهار افزود: امسال همکاری خوبی را با شرکت سازنده کمان با عنوان «آرش» مشهد داشتیم و مقرر شد کمان های آموزشی فدراسیون را تامین کند.
وی بیان کرد: این همکاری در راستای حمایت از کالای ایرانی و نیز تامین کمان های آموزشی استان ها برقرار شد.
شعبانی بهار خاطرنشان کرد: کمان های تولید و خریداری شده به ارزش 2 میلیارد ریال تامین شده و تاکنون به 10 استان توزیع کرده ایم.
وی اضافه کرد: 10 استان نیز تا 2 هفته آینده مجهز به کمان های آموزشی می شوند و مابقی 31 استان فعال در رشته تیراندازی با کمان نیز تا پایان ماه آینده از این امکانات برخوردار خواهند شد.
رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان با اشاره به افزایش قیمت تجهیزات این رشته ورزشی گفت: تامین امکانات تیراندازان برعهده خود آنها است منتهی در مقطع تیم ملی حمایت تجهیزاتی داریم.
غلامرضا شعبانی بهار رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان کشور برای حضور در المپیاد استعدادهای برتر به همدان سفر کرده است.
المپیاد استعدادهای برتر تیراندازی با کمان کشور هم اینک به میزبانی سالن 6 هزار نفری شهر همدان در جریان است.
7520/2087

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش تيروكمان رئيس فدارسيون همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۱۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۲.۱ هزار خوزستان در سیلاب و آب‌گرفتگی امدادرسانی شدند

⁣ به گزارش خبرنگار مهر، وحید شعبانی پیش از ظهر امروز یکشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: از سیزدهم تا پانزدهم اردیبهشت ماه امسال در مجموع ۱۶ شهرستان تحت تأثیر سامانه بارشی قرار گرفته و در مناطقی از آن‌ها شاهد وقوع سیلاب و آب‌گرفتگی بودیم.⁣

وی اضافه کرد: در این بین نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر خوزستان ۹۰ مورد عملیات امداد و نجات را اجرا کرده و در جریان آن به ۲ هزار و ۱۵۲ نفر متأثر از سیلاب و آب‌گرفتگی امدادرسانی کردند.⁣

شعبانی با اشاره به اینکه در این عملیات نیز ۵۷ دستگاه خودروی امدادی به کار گرفته شد، اظهار کرد: در این مدت زمان تیم‌های تخصصی سیلاب موفق به تخلیه گل‌ولای و آب ۳۵ منزل مسکونی شدند.⁣

کد خبر 6097117

دیگر خبرها

  • آغازهمایش بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان
  • رویداد بین‌المللی «فارِس اواردز» برگزار می‌شود
  • رویداد بین‌المللی «فارِس اواردز ۲۰۲۴» برگزار می‌شود
  • ایران میزبان یک رویداد علمی - هسته‌ای در سطح بین‌المللی است
  • داور چهارمحالی مسابقات تیر و کمان کشور را سوت می‌زند
  • نمایش 600 اثر هنرمندان ایرانی در دبی
  • ۶۰۰ اثر از هنرمندان ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی به نمایش درآمد
  • میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی به زنجان رسید
  • جام جهانی تیراندازی| نکونام از صعود به فینال بازماند
  • بیش از ۲.۱ هزار خوزستان در سیلاب و آب‌گرفتگی امدادرسانی شدند