Web Analytics Made Easy - Statcounter

 فاروق سخنور رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مهاباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: کارگاه مذکور توسط دفتر طرح حفاظت از تالابهای ایران و با همکاری اداره کل حفاظت محیط زیست استان آذربایجان غربی با حضور بیش از 100 نفر از محیط بانان ادارات کل استانها برگزار گردید که یکی از بخشهای برنامه دوره مذکور را بازدید یک روزه از تالاب کانی برازان تشکیل می داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنور افزود این کارگاه در دو مرحله و با حضور بیش از صد نفر محیط بان استان های مختلف کشور برگزار شد.

گفتنی است برگزاری کارگاه های آموزشی برای محیط بانان بخشی از پروژه مدیریت زیست بومی دفتر طرح حفاظت از تالابهای ایران بوده و طی آن نحوه تعامل با جوامع محلی،نحوه برخورد با طبیعت و حیات وحش،چگونگی انجام کارهای تیمی،استفاده از تجربه ها،آشنایی با تالاب ها و ارتقای مهارت های فردی از جمله عکاسی در طبیعت به محیط بانان آموزش داده می شود.

انتهای پیام / س خ

  محیط بانان سراسر کشور  از تالاب کانی برازان مهاباد بازدید کردند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست حیات وحش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۱۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدیداز پناهگاه حیات وحش دشت سوتاو و حمامیان بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  عزیز عطایی ، معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی به همراه بهزاد شیرپنجه رئیس اداره نظارت بر امور حیات وحش  و امید یوسفی کارشناس مسئول این اداره ، با حضور در شهرستان بوکان از پناهگاه حیات وحش دشت سوتاو و حمامیان این شهرستان بازدید کردند.

در این بازدید که با هدف پیگیری روند اجرای اقدامات اولویت دار و تکمیلی در خصوص حفاظت و احیا جمعیت پرنده میش مرغ انجام شد ، از محل زمین های تحت تملک سازمان حفاظت محیط زیست که به صورت حفاظت مشارکتی با کشاورزان بومی منطقه مورد کشت قرار می گیرد ، بازدید به عمل آمد.

دیگر خبرها

  • وجود ۲۲ سایت زیستگاه گونه‌های مختلف جانوری و پرندگان در پشت سد‌ها و رودخانه‌ها
  • پهنه آبی تالاب‌های چالدران افزایش یافت
  • افزایش پهنه آبی تالاب های چالدران
  • صدور ۳۱ حکم جایگزین حبس در آذربایجان غربی در حمایت از محیط زیست
  • صدور ۳۱ حکم سبز در سال ۱۴۰۲ در مراجع قضایی آذربایجان غربی
  • اجرای سند الگوی کشت در حوزه‌های تالابی کشور
  • صدور ۳۱ حکم سبز در مراجع قضایی آذربایجان غربی
  • ثبت تصویر خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت شده اشترانکوه توسط محیط‌بانان لرستان+فیلم
  • بازدیداز پناهگاه حیات وحش دشت سوتاو و حمامیان بوکان
  • ورود بیش از ۳۰۰ فلامینگو به تالاب بین المللی گاوخونی