Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@10:19:03 GMT

مسابقات کشتی جام کودک در سطح بالایی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۵۲۱۴۳

مسابقات کشتی جام کودک در سطح بالایی برگزار شد

تهران - ایرنا - نماینده اتحادیه جهانی کشتی گفت: رقابت های کشتی روز جهانی کودک در ایران یکی از بهترین مسابقات بود؛ چرا که از نظر نظم و کیفیت، در سطح بسیار بالایی برگزار شد.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از فدراسیون کشتی، بیست و یکمین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی نونهالان جام روز جهانی کودک 30 آبان و اول آذر ماه در محل خانه کشتی محمد بنا مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در مسابقات کشتی فرنگی تیم های ایران (الف)، گرجستان، ایران (ج)، ارمنستان، جمهوری آذربایجان و ایران (ب) اول تا ششم شدند و در کشتی آزاد نیز ایران (الف)، ایران (ب)، جمهوری آذربایجان، ایران (ج)، ارمنستان و گرجستان به ترتیب عناوین نخست تا ششم را به خود اختصاص دادند.
«چارز ویلت» نماینده اتحادیه جهانی کشتی در این پیکارها افزود: یکی از مواردی که بسیار به چشم می آمد کادر اجرایی این مسابقات بود که هرکدام به وظایف خود مسلط بودند و برگزاری این مسابقات در قیاس با سایر تورنمنت های دیگر بسیار بهتر بود.
داور المپیکی آفریقای جنوبی اظهار داشت: عملکرد چهار داور خانم بین المللی کشتی ایران در این مسابقات خوب بود، ضمن اینکه داوران ایرانی این رقابت ها نیز کاملا بی طرف قضاوت کردند و فقط آبی و قرمز را می شناختند.
ویلت در مورد سطح این مسابقات خاطرنشان کرد: از فدراسیون کشتی ایران تشکر می کنم که به رده سنی پایه توجه بسیاری دارد و با توجه به این نظم عالی و زحمات زیادی که برای این مسابقات کشیده می شود، امیدوارم کشورهای دیگر استقبال خوبی در سال های آتی از این مسابقات داشته باشند و این رقابت ها با تعداد بیشتری تیم های خارجی برگزار شود.
ورزشی**1067**1584

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش كشتي جام كودك اتحاديه جهاني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۲۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کمیسیون داوران کشتی حضور در المپیک را از دست داد

به گزارش خبرنگار مهر، طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی تمام داورانی که در کمیسیون داوران اتحادیه جهانی کرسی دارند و قصد حضور در المپیک پاریس را دارند باید در مسابقات قاره‌ای، گزینشی قاره‌ای و جهانی شرکت کنند.

محمد مصلایی پور رئیس کمیسیون داوری طبق قانون اتحادیه جهانی باید در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می‌کرد که او در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اعلام کرد به دلیل برخی مشکلات حضور در این مسابقات را از دست داد.

غیبت او در این مسابقات باعث شد تا محمد مصلایی پور حضور در المپیک پاریس را از دست بدهد. طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی کامران سلطانی، مهدی بشیرزاد و نیما صادقی جهت شرکت در رقابت‌های کشتی گزینشی المپیک که در روزهای ۲۰ تا ۲۳ اردیبهشت در استانبول ترکیه برگزار می‌شوند، دعوت شدند.

کد خبر 6089490 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • ایران در سید اول جام جهانی فوتسال
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • گزارش تسنیم از مسابقات کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل + فیلم
  • حذف کماندار کیش از رقابت‌های کاپ جهانی شانگهای
  • ابهام در اعزام الناز رکابی به مسابقات گزینشی المپیک
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی حضور در المپیک را از دست داد
  • ابهام در اعزام «الناز رکابی» به مسابقات سنگنوردی گزینشی المپیک
  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی