Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه عرصه خدمات و محرومیت‌زدایی از اولویت‌های بسیج است و به فرمایش رهبری جهاد کبیر است گفت: امروز باید در مقابل تحریم‌های اقتصادی به دشمن نه بگوییم. ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سردار علی قاسمی صبح امروز در همایش شکوه هجرت و تقدیر از فعالان اردوهای جهادی و اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی استان خراسان جنوبی اظهار داشت: بسیجیان از ابتدای انقلاب تاکنون در همه عرصه‌ها نقش به سزایی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در زمان جنگ نیز بیشترین آمار شهدا، رزمندگان و جانبازان مربوط به بسیجیان است و کمترین اسرا را در قشر بسیجی داریم.

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه جهاد بسیجیان همچنان ادامه دارد و پایان نخواهد یافت بیان کرد: تفکر بسیجی، تفکر جهادی است و جهادگران با تفکر بسیجی در بحث محرومیت زدایی تلاش می‌کنند.

تمرکز برنامه‌های بسیج ایلام بر محرومیت زدایی در مناطق محروم استبسیج سازندگی بوشهر خدمات مطلوبی در مناطق محروم ارائه کرده استکاشان|نباید از توان بسیج برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمن غافل شد

قاسمی با اشاره به اینکه جهاد در گذشته جنگ مصلحانه در برابر دشمن بود اما امروز در هر عرصه‌ای که تلاش خالصانه باشد کار جهادی صورت می‌گیرد تصریح کرد: در مسئله اقتصادی امروز همه ما در حال جهاد هستیم.

وی گفت: بسیج از ابتدای انقلاب تاکنون همچنان در حال جهاد است و امروز عرصه‌هایی برای تلاش بسیجیان وجود دارد و رسالت بسیج دشوار است.

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: امروز عرصه خدمات و محرومیت‌زدایی از اولویت‌های بسیج است و به فرمایش رهبری جهاد کبیر است و باید در مقابل تحریم‌های اقتصادی به دشمن نه بگوییم.

قاسمی با بیان اینکه ایستادگی، صبر و مقاومت در بحران اقتصادی بالاترین جهاد کبیر است اظهار داشت: امسال 220 گروه جهادی داشتیم که در دو ماه گذشته بیش از 360 اردوی جهادی انجام شد و این امر ادامه دارد.

وی با بیان اینکه امروز جهادگران با هزینه خود به دنبال جهاد میروند خاطرنشان کرد: اینچنین مردم و جوانانی در هیچ کجای جهان دیده نمی‌شود.

انتهای پیام/م

R41348/P1486/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۲۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران در خنثی‌سازی تحریم‌ها مشارکت داشته‌اند

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) گفت: کارگران در خنثی‌سازی تحریم ها مشارکت داشته‌اند و هیچگاه در بازار کمبود کالا نداشته‌ایم‌. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سردار علیرضا حیدرنیا  فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) صبح امروز در دیدار با کارگران و کارفرمایان واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی اشتهارد اظهار داشت: کارگر و کارفرما دو همکار خط مقدم جنگ اقتصادی تحمیلی  هستند و این دو عنصر هر چقدر بهتر تلاش کنند و زمینه تلاش آنها هر چقدر بیشتر باشد توسط قانون‌گذاران باید دیده شود و راه را برای آنها هموار سازد.

وی افزود: ایران قوی یک کلید واژه است و اگر بخواهیم بر مشکلات غلبه کنیم باید ایران ما یک ایران قوی باشیم و باید در برخی حوزه ها تلاش کنیم و قوی‌تر باشیم.

سردار حیدرنیا با اشاره به اینکه  کارگران در این شرایط سخت اقتصادی با بصیرت مثال‌زدنی بدون کوچک‌ترین عقب نشینی به کمک جمهوری اسلامی شتافته اند، بیان کرد: کسانی که  دنبال ایجاد نا امنی در بین مردم بوده اند ملت ایران ناکام گذاشتند و در عرصه اقتصادی بار سنگینی را به دوش کشیده اید که قابل تحسین است.

وی با بیان اینکه کسی نمی تواند امروز اعلام کند ما در حوزه اقتصاد و تولید عقبگرد داشته ایم بلکه همیشه پیشرو بوده‌ایم، خاطرنشان کرد: کارگران در خنثی‌سازی تحریم ها مشارکت داشته‌اند و هیچگاه در بازار کمبود کالا نداشته‌ایم‌.

فرمانده سپاه استان البرز: دشمنان به‌دنبال سیاه‌نمایی و پیاده‌سازی جنگ ادراکی علیه نظام هستند

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به اینکه کارگران در هر سمت و جایگاهی که باشند و به هر میزانی که وقت می‌گذارند و تلاش می‌کنند در قوی شدن ایران سهیم هستند‌، بیان کرد: اقتصاد پویا و تولید در کشور جزو شاهص های ایران قوی است.

 انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محرومیت زدایی از ماموریت‌های گروه‌های جهادی برای کمک به مردم
  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی
  • ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه در خراسان رضوی به بهره‌برداری می‌رسد
  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی
  • ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی در دهدلی شهرستان اردل
  • اجرای ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم
  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • کارگران در خنثی‌سازی تحریم‌ها مشارکت داشته‌اند