Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-23@07:29:52 GMT

اعلام رای انضباطی یک دیدار از لیگ دسته اول

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۵۲۳۵۰

به گزارش وانانیوز،  به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های شهرداری ماهشهر و ملوان بندر انزلی از سری رقابت‌های لیگ دسته اول برگزار و از سوی یاسین آلبوف، مربی تیم شهرداری ماهشهر تخلفاتی مبنی بر اعتراض مکرر به داور که باعث اخراجش شد و تکرار تخلفات و تهدید داوران پس از اخراج، رخ داد. وی به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محکوم شد و باید ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(این رای قابل تجدید نظر است)

مهدی حسنی مقدم، مربی تیم ملوان بندر انزلی به دلیل اعتراض مکرر به داور اخراج شد. وی با توبیخ کتبی کمیته انضباطی مواجه شد.
تیم شهرداری ماهشهر به دلیل فحاشی تماشاگرانش به تیم داوری و تهدید وی، به پرداخت ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۲۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیرجان

 ارسلان میری گفت: پرونده حمل ۲۹ هزار لیتر نفتگاز به ارزش هفت میلیارد و ۷۵ میلیون ریال خارج از ضوابط تعیینی دولت در شعبه بدوی رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان سیرجان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمان افزود: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط فرآورده کشف شده، متخلف ردیف اول را به پرداخت ۱۴ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش سوخت‌های کشف شده محکوم کرد.

به گفته میری، شعبه هفت میلیارد و ۷۵ میلیون ریال معادل ارزش سوخت‌های کشف شده به جای ارزش وسیله نقلیه به جریمه اضافه و متخلف ردیف اول را جمعا به پرداخت ۲۱ میلیارد و ۲۲۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمان افزود: شعبه همچنین متخلف ردیف دوم را به پرداخت ۱۴ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

میری گفت: با قطعی شدن حکم و پیگیری شعبه اجرای احکام ۱۲ میلیارد و ۷۳۵ میلیون ریال جریمه وصول شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان سیرجان این محموله قاچاق را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ دسته یک فوتبال
  • محرومیت و جریمه نقدی برای رحمتی
  • اسماعیلی‌فر دیدار با سپاهان را از دست داد
  • اسماعیلی فر دیدار با سپاهان را از دست داد
  • سایپا در کمیته انضباطی نقره داغ شد
  • ضبط ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیرجان
  • جریمه ۱۲ میلیاردی قاچاقچی سوخت در سیرجان وصول شد
  • اعلام دو رای انضباطی فوتبال بانوان
  • رای انضباطی دیدار تیم‌های فوتبال شهرداری سیرجان و نماینده البرز
  • جریمه‌های میلیونی برای بازی جنجالی لیگ دسته اول