Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دلیل بارش شدید باران راه ارتباطی ۸۵ روستای این استان قطع شده است. ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

محمد نصیری راد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: به دلیل بارش شدید باران راه ارتباطی 85 روستا در شهرستان‌های کهگیلویه، لنده، چرام، دنا، مارگون و لوداب قطع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: دلیل قطعی راه ارتباطی این روستاها وجود محورهای فاقد زیرسازی، آسفالت و ابنیه فنی بوده که جزو وظایف اداره کل راه و شهرسازی است.

باران مدارس کهگیلویه و بویراحمد را تعطیل کردبارش برف و باران در محور‌های استان فارس؛ جاده‌ها لغزنده استبارش باران سبب تخریب دو منزل در منطقه منبع آب اهواز شد

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه در محورهای اصلی، فرعی و روستایی آسفالته مشکلی نداریم، افزود: برخی پروژه‌های راهسازی نیمه کاره رها شده در محورهای روستایی از جمله موشمی و مورزرد زیلایی، پیچاب و برخی روستاهای شهرستان بهمئی در زمستان امسال برای عملیات راهداری مشکل ساز شده است.

نصیری راد با بیان اینکه بارش در برخی محورهای این استان از جمله یاسوج-شیراز و یاسوج-اقلید به صورت برف است، بیان کرد: با وجود بارش 20 سانتی متری برف ولی تردد در این محورها روان است.

انتهای پیام/ن

R41452/P1361/S6,69/CT15

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۲۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی فروچاله‌های ناشی از ریزش چاه‌های جذبی در منطقه چهار

سید ابوالفضل کشفی مدیر شهرداری منطقه چهار ضمن تشکر از صبوری مردم در راستای آبگرفتگی کوتاه مدت برخی معابر و مشکلات مربوط به فروچاله‌های ناشی از ریزش برخی چاه‌های جذبی، گفت: تمام همکاران در واحد خدمات شهری و عمران منطقه چهار تمام تلاش خود را در جهت مدیریت و هدایت روان آب‌های ناشی از بارش شدید باران به کار گرفتند و توانستند در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکلات پیش آمده را رفع کنند. 

او افزود: بر اثر بارش پیاپی باران، برخی از چاه‌های فاضلاب، چاه‌های جذبی عمومی و دیوار‌های فرسوده در محلات خیرآباد، عیش آباد و بلوار آزادگان فرو ریخت و یا سبب ایجاد فروچاله شده که با تلاش شبانه روزی همکاران رفع خطر و ایمن سازی شد. 

مدیر شهرداری منطقه چهار تصریح کرد: شهروندان در صورت ریزش چاه‌های جذبی یا فروچاله‌های ناشی از بارش باران، با سامانه مردمی ۱۳۷ شهرداری در میان بگذارند تا نسبت به رفع آن اقدام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • اجرای ۳۰۰ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۶ روستای هدف گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد
  • حماسه‌سازی رزمندگان باعث ناکامی دشمن در جنگ تحمیلی شد
  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • خروش آبشار فصلی بر اثر بارش‌های اخیر در منطقه کیش انجیرو روستای گوجر + فیلم
  • ایمن سازی فروچاله‌های ناشی از ریزش چاه‌های جذبی در منطقه چهار
  • تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن ۳۵۰ روستا
  • بارش باران سد خاکی روستای حصن آباد را پر آب کرد + فیلم