Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی اکبر شاهمردی، رئیس اداره جمعیت هلال احمر شهرستان فامنین بیان کرد: یک دستگاه سواری ال نود با سواری پراید در فاصله 30 کیلومتری پایگاه امداد جاده ای هلال احمر به سمت جاده قدیم همدان- ساوه برخورد کردند.

وی خاطرنشان کرد: بر اثر این سانحه یک بانو به علت آسیب دیدگی در قفسه سینه به بیمارستان فامنین اعزام شد و بیشتر آسیب دیدگان این سانحه به صورت سرپایی مداوا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره جمعیت هلال احمر شهرستان فامنین ادامه داد: همچنین عصر جمعه 12 دستگاه خودرو سبک در آزاد راه همدان - ساوه 20 کیلومتری پایگاه امداد جاده ای به سمت ساوه با یکدیگر برخورد کردند.

شاهمردی با بیان اینکه این تصادف زنجیره ای 2 مصدوم بر جای گذاشت، اضافه کرد: در این سانحه پاهای بانوی 38 ساله شکسته بود که بعد از ثابت کردن و آتل بندی به بیمارستان فامنین اعزام شد.

انتهای پیام /ب

سوانح رانندگی در همدان یک کشته و 8 مجروح بر جای گذاشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تصادف راهنمایی و رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۲۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه

مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان‌غربی از نجات کودک ۲ ساله در حال غرق‌ شدن در رودخانه‌ یکی از روستا‌های مهاباد خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی افزود: نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امدادونجات کله‌کاوی مهاباد بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

محبوبی ادامه داد: در این حادثه کودک ۲ ساله مغروق بعد از انجام اقدمات پیش‌بیمارستانی، ساکشن و اکسیژن‌تراپی به مرکز درمانی انتقال داده شد.

دیروز همچنین ۲ نفر دیگر در رودخانه نازلو ارومیه غرق شده‌اند که جنازه یکی از آن‌ها پیدا شده و امدادگران در حال جست‌وجوی فرد غرق‌شده دیگری هستند.

دیگر خبرها

  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • یک فوتی دیگر در پی حادثه تصادف نوجوانان بسکتبالیست قزوینی
  • دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم
  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین
  • استاندار فارس: باید به هنرستان‌ها توجه ویژه‌ای شود
  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه
  • احیای منطقه اقتصادی جهان‌آباد بعد از ۱۴ سال/ بندر خشک در جهان‌آباد راه‌اندازی می‌شود
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • ۵ مصدوم در برخورد دو خودروی سواری در جاده قم به اصفهان