Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فرمانده سپاه سیمرغ در تشریح اقدامات بسیج به استناد فرامین مقام معظم رهبری "بهترین راه مبارزه با آمریکا را خدمت به مردم دانست.
وی بمناسبت هفته بسیج،با بیان شعار مبنی بر 40 سال مقاومت و ایستادگی به تشریح اقدامات بسیج شهرستان پرداخت.
سرگرد پاسدار محمد برمر فرمانده سپاه و قرارگاه خدمات رسانی و مردمیاری بسیج شهرستان سیمرغ ضمن تبریک میلاد با سعادت پیامبر عظیم الشاءن اسلام ، حضرت محمد (ص) و امام صادق (ع) و تقارن آن با هفته بسیج و پاسداست یاد و نام بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی و موسس شجره طیبه بسیج و شهدای والامقام ، خدمات رسانی پاسداران و بسیجیان عزیز به مردم شریف ، شهید پرور و ولایتمدار شهرستان سیمرغ در 6 ماهه نخست سال 1397 چنین توضیح داد: بکارگیری 6736 تیم گشت محله بسیج بمنظور کمک به تولید امنیت پایدار ، آرامش عمومی ، افزایش قدرت بازدارندگی و کاهش جرائم آشکار در سطح محلات - اعزام 3280 نفر به اردوهای تفریحی تربیتی درون استانی - اعزام 490 نفر به اردوهای زیارتی قم و مشهد مقدس - اعزام 3 کاروان به استعداد 140 نفر به بازدید مناطق عملیاتی جنوب و شمالغرب دفاع مقدس - اجرای 17 یادواره شهدای محلی و قشری - اهدای 873 سبدکالا و جهیزیه به ارزش 122 میلیون تومان به نیازمندان - اعطای 132 میلیون تومان وام کارگشایی به نیازمندان - اعطای 105 میلیون تومان وام اشتغال عرصه های اقتصاد مقاومتی - اعزام 14 گروه جهادی به استعداد 280 نفر جهادگر بسیج سارندگی برای احداث 8 مسکن مددجوئی و دیگر عرصه های محرومیت زدایی،عمران آبادانی و کشاورزی- 23 مرحله اعزام تیم پزشکی و ویزیت رایگان در مساجد ومصلی - مشاوره حقوقی به 270 نفر در مساجد و مصلی - وکالت یا مشاوره حقوقی رایگان 870 پرونده حقوقی یا کیفری در دفتر حمایت قضایی ایثارگران در دادگستری به ارزش 223 میلیون تومان- 20 میلیون تومان مشارکت نقدی و غیر نقدی به ستاد بازسازی عتبات عالیات - 17 میلیون تومان مشارکت نقدی و غیر نقدی به ستاد مردمی پشتیبانی جبهه مقاومت - 180 میلیون تومان مشارکت نقدی و غیر نقدی به مردم زلزه زده کرمانشاه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرگرد برمر از خانواده های معظم شهدا،رزمندگان،ایثارگران،آزادگان،بسیجیان اقشار و اصناف گوناگون،روحانیون و مبلغین، مسئولین و مردم عزیز و همیشه در صحنه که با مجاهدتهای مخلصانه و مسئولانه خود در اعتلای شجره طیبه بسیج یاریگر اهداف متعالی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده اند، قدردانی کرد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۲۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون

ایسنا/فارس فرمانده سپاه کازرون از اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص هفته بسیج سازندگی در این شهرستان خبر داد.

حسین حیاتی امروز، ۱۲ اردیبهشت در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با هفته بسیج سازندگی و در بازه زمانی ۱۵ الی ۲۱ اردیبهشت‌ماه بیش از ۱۱۰ برنامه شاخص توسط سپاه کازرون در این شهرستان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به شعار سال اظهار کرد: در راستای تحقق شعار سال، بیشترین تلاش مشارکت دادن مردم در برنامه‌های بسیج سازندگی است که همه برنامه‌ها با محوریت مردم انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه کازرون از اعزام بیش از ۹۷ گروه جهادی با حضور ۵۰۰ نفر جهادگر برای ارائه خدمات در امورات فرهنگی، آموزشی، علمی و ورزشی به مناطق کم برخوردار این شهرستان خبر داد.

حیاتی در ادامه برخی از برنامه‌های شاخص این هفته را دیدار بسیجیان گروه‌های جهادی با امام جمعه شهرستان، برگزاری میز خدمت، ساخت و مرمت مسکن محرومین، افتتاحیه پروژه محرومیت‌زدایی، اعزام تیم دامپزشکی جهت واکسیناسیون دام و طیور به روستاها، ویزیت رایگان و پایش سلامت و.... اعلام کرد.

انتهای پیام  

دیگر خبرها

  • دشمنانی که به دنبال ناامیدی مردم ایران بوند در حال نابودی هستند
  • فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد
  • فرمانده سپاه بوشهر: معلم محرک علم و مولد قدرت است
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • مشارکت در انتخابات بهترین راه تحول در کشور است
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • کارگران در خنثی‌سازی تحریم‌ها مشارکت داشته‌اند
  • تحقق وعده صادق با ۲۰ درصدتوان نیروها
  • اعزام سه هزار نفر از بسیجیان لرستانی به اردوی راهیان نور غرب کشور