Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد قناعتی، رئیس كنگره سرداران و 15 هزار شهید استان فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با اشاره به آغاز به كار هفدهمین نمایشگاه كتاب این استان گفت: امسال تمهیدات ویژه‌ای به علاقه‌مندان كتب حوزه دفاع مقدس در نظر گرفته‌ایم.
وی از ارائه تخفیف 35 درصدی به علاقه‌مندان این حوزه در این نمایشگاه خبر داد و افزود: به‌منظور رفاه حال علاقه‌مندان به كتب حوزه دفاع مقدس، بن‌هایی به صورت مجازی در اختیار علاقه‌مندان این حوزه در نمایشگاه كتاب فارس قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قناعتی اظهار كرد: در این راستا تصویر بن كتاب را به‌صورت گسترده در فضای مجازی و شبكه‌های اجتماعی منتشر كرده‌ایم و هر كسی كه بخواهد می‌تواند با نشان دادن این تصاویر در تلفن‌های همراه خود به غرفه‌داران حوزه دفاع مقدس از تخفیف 35 درصدی برخوردار شود.
رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج و سپاه فجر فارس ادامه داد: علاوه بر این‌ها علاقه‌مندان می‌توانند این تصویر را پرینت گرفته و به غرفه‌های مذكور ارائه دهند.
وی یادآور شد:‌ این تخفیف‌ها در غرفه‌های كنگره سرداران و 15 هزار شهید استان فارس، انتشارات فاتحان، نشر بیست و هفت و بعثت در سالن حافظ نمایشگاه كتاب فارس ارائه می‌شوند.
قناعتی گفت: همچنین علاقه‌مندان پرینت گرفته این بن را می‌توانند را از مراكزی نظیر پاتوق كتاب به آدرس شیراز، خیابان صورتگر نبش خیابان معدل، كانون رهپویان وصال به آدرس خیابان شهید آقایی، حسینیه حضرت سیدالشهدا(ع) و كنگره سرداران و 15 هزار شهید استان فارس به آدرس بلوار پاسداران، جنب پادگان امام حسین(ع) دریافت كنند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس فرهنگي بن مجازي نمايشگاه كتاب فارس كتب دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۲۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشی‌های هفتم اردیبهشت ماه در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مجموعه خبری "اخبار ورزشی"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز ورزشی استان سمنان است که در بخش مشروح خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
علاقه‌مندان به دنیای ورزش می‌توانند این بخش ورزشی را در بخش‌های خبری ۲۰ و ۲۳ سیما مرکز سمنان ببینند.
مجموعه ورزشی خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر و ورزش می‌توانند این اخبار نشاط آور ورزشی استان سمنان را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • برپایی نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج
  • ورزشی‌های هفتم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است
  • ورزشی‌های ششم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد