Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی خراسان شمالی گفت: بیش از ۱۶۰۰ خانواده محروم تحت چتر حمایتی بسیج دانشجویی قرار گرفته‌اند. ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد محمود رضا یزدانی امروز در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه٬ فضای مطالبه گری آگاهانه و مجاهدانه با عقبه علمی و اعتقادی را وظیفه اصلی بسیج دانشجویی دانست و اظهار داشت: بسیج دانشجویی خراسان شمالی همواره در مسائل مختلف سیاسی اعم از مشکلات توزیع لاستیک در بین کامیون داران، مباحث مربوط به پولشویی و مطالبه از مجمع نمایندگان، مشکلات اقتصادی مردم و بروز برخی رفتارهای هنجارشکنانه، موضع گیری رسمی و دقیق داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازدید فرمانده سپاه از سازمان بسیج دانشجوییجشن 30 سالگی بسیج دانشجویی در کرمان برگزار شدبسیج دانشجویی استان فارس 400 برنامه در هفته بسیج برگزار می‌کند

وی در ادامه افزود: دانشجویان بسیجی در دیدار‌های چهره به چهره با مدیران اقتصادی همواره برنامه‌های دقیق و کاربردی همراه با اعلام آمادگی برای همکاری ارائه داده‌اند. اخیرا مطالبه بسیج دانشجویی استان در خصوص افزایش وام ازدواج از رئیس مجمع نمایندگان باعث شد تا این نماینده قول پیگیری این موضوع را در بودجه سال 98 بدهد.

یزدانی با اشاره به فعالیت‌های محرومیت زدایی و خدمات رسانی بسیج دانشجویی تصریح کرد: انتظار ما از مسئولین این است که برای رفع محدودیت‌ها و محرومیت‌ها بیشتر پای‌ کار بیایند. بسیج دانشجویی از مرداد تا شهریور امسال بالغ بر 1655 خانواده را تحت پوشش خدمات محرومیت زدایی قرار داده است. در تابستان امسال 37 آبادی و روستا را با حمایت جدی آستان قدس و قرارگاه پیشرفت و آبادانی تحت پوشش خدمات محرومیت زدایی خود قرار دادیم.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی خراسان شمالی با تاکید بر اینکه بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها نیروی مخصوص ولایت و پرچمدار مجاهدت فرهنگی و اجتماعی است٬ تصریح کرد: در حال حاضر در 40 دانشگاه فعال استان٬ سنگر بسیج و تشکل دانشجویی داریم، که آمادگی کامل در حل مسائل سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی را داشته و آن را به طور جد در فضای دانشگاه پیگیری می‌کنند. بسیج دانشجویی این هشدار را به مدیران دانشگاه‌ها می‌دهد که نسبت به اتفاقات دانشگاه‌ها هوشیار باشند.

وی در رابطه با برنامه این سازمان در افزایش توان تربیتی و آموزشی دانشجویان بسیجی گفت: برنامه جامع و کاربردی طرح ولایت با محتوای سیاسی، اخلاقی، اقتصادی و اجتماعی همواره زمینه پرورش دانشجویان متعهد، اخلاق مدار و خدمتگزاران آینده کشور بوده است که هرساله تعداد زیادی از دانشجویان استان در این برنامه شرکت می‌کنند. استقبال از چنین برنامه‌ها در استان رشد 150 درصدی داشته است.

یزدانی دغدغه مندی و دوری از بی تفاوتی نسبت به مسائل و مشکلات جامعه را ویژگی اصلی یک دانشجوی بسیجی دانست و اذعان داشت: امروز دانشجویان بسیجی با حضور در کف جامعه و آشنایی با نیازمندیهای مردم و جامعه، نقش بسیار زیادی در آگاه‌سازی و روشنگری اتفاقات مختلف در سطح استان داشته‌اند.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی خراسان شمالی از برنامه‌های بسیج دانشجویی در هفته بسیج خبر داد و گفت: در این هفته تعداد 57 برنامه راهبردی در سطح استان برگزار خواهد شد که برنامه محوری آن، گردهمایی هزار نفری انقلابیون جوان با سخنرانی سردار نقدی در دانشگاه پیام نور است. این برنامه 7 آذر ساعت 9 صبح برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ن

R7719/P1361/S6,55/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۲۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوگاه حمایت از غزه در دانشگاه سیدنی استرالیا + تصاویر

دانشجویان و کارکنان فعال دانشگاه سیدنی استرالیا یک اردوگاه همبستگی با مردم غزه راه‌اندازی کردند که شامل تظاهرات دانشجویی، چادر زدن و سخنرانی پیرامون فلسطین در محوطه دانشگاه است.

به گزارش الجزیره، این اردوی دانشجویی با بنر‌های بزرگی حاوی نوشته‌های «فلسطین را آزاد کنید» و «از رودخانه تا دریا» مزین شده بود.

گفته می‌شود این اردو با سخنرانی یک فعال دانشجویی در مورد جنگ غزه آغاز شده و در آن دانشجویان از مدیریت دانشگاه درخواست کردند که هر گونه رابطه با اسرائیل را قطع کند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که دانشجویان از چندین دانشگاه مختلف استرالیا در این اردوگاه حضور داشتند. 

این اردو در حالی در محوطه دانشگاه سیدنی برگزار شده که طی هفته گذشته، در آمریکا نیز اعتراضات دانشجویی پیرامون جنگ غزه افزایش یافته است. در حال حاضر تعدادی اردوگاه در دانشگاه کلمبیا، ییل و نیویورک برقرار است و پلیس برای دستگیری تظاهرکنندگان به محوطه چندین دانشگاه فراخوانده شده است.  خواسته دانشجویان در این تظاهرات برقراری آتش‌بس دائمی در غزه، پایان دادن به تامین نظامی رژیم صهیونیستی و قطع رابطه با شرکت‌هایی است که تسلیحات جنگ را تامین می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • جنبش دانشجویی ۷ اکتبر
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • برگزاری اردوگاه حمایت از غزه در دانشگاه سیدنی استرالیا + تصاویر
  • اختتامیه جشنواره سرود بسیج در خراسان شمالی برگزار شد
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی
  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی چیست؟ +فیلم
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی+فیلم
  • وزیر علوم: انتظارات رهبر انقلاب از تشکل‌های دانشجویی / تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند+فیلم